To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vlag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Finish Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Zwart wit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Frank Boeijen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Boeien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Zeevaart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Zee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Blauw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Mijn pyjamabroek (blauw met ijsberen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Takkie (leuke Takkie-pyjama gezien bij de Hema) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Jip en Janneke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Kapelle (daar is de schrijfster geboren). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari oh nee nu heb ik dit in mijn hoofd 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Zeeland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari 2 uren geleden, Evee zei: oh nee nu heb ik dit in mijn hoofd 😂 Die ga ik maar niet eens luisteren, kan het ook niet in mijn hoofd gaan zitten! 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2 minuten geleden, Okki zei: Die ga ik maar niet eens luisteren, kan het ook niet in mijn hoofd gaan zitten! 🤣 Verstandige keuze 😄 Strand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Kwal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Reclame Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Appelmoes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari (aangepast) Irritant (ik reageerde op reclame...) (Is er een reclame met een kwal? Menselijk of dierlijk? Ik heb echt een gruwelijke hekel aan reclame dus ik zie die nooit! 🤣) 26 januari aangepast door Okki Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vervelend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Verven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Groen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 1 uur terug, Okki zei: Irritant (ik reageerde op reclame...) (Is er een reclame met een kwal? Menselijk of dierlijk? Ik heb echt een gruwelijke hekel aan reclame dus ik zie die nooit! 🤣) Al een vrij oude reclame, volgens mij van een brillenwinkel. Over een vrouw die gaat scheiden van haar man en voor een nieuwe look gaat, en gaat wadlopen en dan een kwal ziet en "kijk mijn ex is er ook" roept. Gras 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Kinderliedje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.