Lollie Geplaatst: 14 augustus Delen Geplaatst: 14 augustus Poort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 augustus Delen Geplaatst: 15 augustus Nauw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 augustus Delen Geplaatst: 20 augustus Tunnel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 augustus Delen Geplaatst: 20 augustus Visie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus Kijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Tijdschrift Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Lezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus De GVR Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Onbekend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 augustus Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus Naamloos Maar je kent de GVR niet? De grote vriendelijke reus, van Roald Dahl? Mijn konijn Sofie is vernoemd naar de Sofie uit die boeken 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus BZN @Evee Nog iemand met jeugdsentiment! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 augustus Delen Geplaatst: 25 augustus 13 uren geleden, Evee zei: Maar je kent de GVR niet? Nee, zegt me niets. Wel Sjakie en de chocoladefabriek. Ooit eens voorgelezen maar gestopt. Ze vonden er niets aan. Muziekband 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus De Rolling Stones! 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 augustus Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus Keilen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus Keilen? Die link snap ik echt niet 🤔 Drank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus Blauwe knoop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus Macramé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 22 uren geleden, Suus1978 zei: Keilen? Die link snap ik echt niet 🤔 Rolling stones = rollende stenen en in mijn hoofd werd dat steentjes keilen over het water 😂 Soms snap ik de logica van mijn hersens ook niet hoor, dus je bent niet de enige. Maar goed, dat was wel het eerste waar ik aan dacht. Maar gezien jouw reactie vermoed ik dat jij bij dat woord wat anders denkt 😄 19 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Macramé touwtjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Het deed mij denken aan keilebak, een ander woord voor zuiplap. Het Groot Scheldwoordenboek (wist niet eens dat het bestond) lost het mysterie op: keilebak betekenis & definitie dronkaard; zuiplap. Het informele werkwoord keilen betekent niet alleen ‘gooien, werpen’, maar ook ‘stevig drinken’. Maar weer terug on topic: wenkbrauwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Ogen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Dobbelsteen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Yatzhee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Grote straat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Ede Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september Studeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.