To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ik zat trouwens weer fout. Het had met et moeten beginnen. We zullen maar denken het is het einde van de week. 5 minuten geleden aangepast door To van de Veluwe Ik zat toch goed zag ik. Verwarrend al die spelletjes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari 3 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik zat toch goed zag ik. Verwarrend al die spelletjes. Je moest een dier met een T na mijn grasparkiet. Daarvoor was het wél goed inderdaad! Kattenbak is niet goed. 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Tolaihaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Sylvilagus aquaticus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Saquinus Leucopus. (Dat is weer eens wat anders dan het waterkonijn van Okki) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari We blijven wel bij de S hangen zeg...🤣 Slangentandvleerhond Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari De Darwins wielwebspin 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Nelsons stekelmuisgoffer 15 uren geleden, To van de Veluwe zei: (Dat is weer eens wat anders dan het waterkonijn van Okki) Ik ken het waterkonijn alleen van de muskusrat, maar ze bestaan echt! Er gaat een wereld voor mij open hier😱 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari (aangepast) Er gaat een wereld voor me open. Haha. Wij zijn zeer serieus hoor. Hahaha. Roodstaartmeerval 13 februari aangepast door To van de Veluwe 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Lori van de blauwe bergen (dat klinkt als een roman of een kinderboek!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Narwal (die zwemt in de blauwe zee) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Langstaartparkiet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Truus de Mier 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Rhinoceros Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Steenuil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Luiaard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Dactylomys dactylinus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Soepeend 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Dactylopsila palpator of tewel de kleine buidel eekhoorn R Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Rode panda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Aquila chrysaetos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Sabeltandtijger Jaaa, een soepeend bestaat echt! Het is een kruising met een pekingeend. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Roze kaketoe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Eendenmossels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Smalbekpad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.