Wendy04 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Hoi allemaal, Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met oppas aan huis voor binnenkonijnen of een goede vakantieopvang in omgeving Uden/Oss/Eindhoven? Groetjes Wendy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari De enige die ik nog ken en die goed te doen is, zit in/nabij Roermond. Die van Budel is gesloten. En heel eerlijk zou ik ze nooit naar Frankie's in Eindhoven brengen. Misschien Moergestel? Geen idee of zij vakantie-opvang doet. Maar dat is ook niet echt meer in die omgeving. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Ja Konijnenherberg heeft ook vakantie opvang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wendy04 Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari Ja hebben ze inderdaad, 1 van onze konijnen komt daar ook vandaan, maar is helaas alleen voor buitenkozijnen (we hebben begin mei waarschijnlijk al een paar dagen opvang nodig, zomer zou wel kunnen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari 28 minuten geleden, Wendy04 zei: buitenkozijnen Kun je die ook al op laten vangen?? 😂🤣😂 die moeten dan inderdaad wel buiten blijven. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wendy04 Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Op 21-1-2023 om 22:38, To van de Veluwe zei: Kun je die ook al op laten vangen?? 😂🤣😂 die moeten dan inderdaad wel buiten blijven. Haha oeps😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ik heb mijn binnenkonijn daar ook in de winter laten bivakkeren voor een koppelvakantie. Ze zitten goed beschut en in een dikke laag bodembedekking. Zeker begin mei zou ik daar zelf niet moeilijk over doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.