bunnyempress Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Zo leuk om die drie lieve snoetjes zo te zien. Ik vind het knap hoor, dat je zelf koppelt. Ik ben er achter gekomen dat ik best wel een neurotische huisdiereigenaar ben. Niet zo verwacht van mijzelf, want ik ben van nature vrij rustig en juist altijd degene die kalm blijft in noodgevallen. Ben ik nog steeds wel met hen, maar je voelt je wel enorm verantwoordelijk en dat weegt echt wel. Ik ben al heel wat jaren gecertificeerd EHAK-er en daar wordt ook altijd gezegd dat het echt super lastig is om je eigen kinderen te behandelen. Aan de ene kant ken je je eigen kind beter en dat geeft rust. Aan de andere kant heb je veel meer bijkomende gevoelens van paniek, want het is je eigen kind waar wat mis mee is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari 1 uur geleden, bunnyempress zei: gecertificeerd EHAK-er Hahaha, je hebt een e-book en e-mail. Ik dacht gaan we nu al digitaal bomen omhakken? Heeft het iets met HAK groenten te maken? Ik moest wel even opzoeken wat dit is. Wij hebben het altijd over een BHV'er. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari (aangepast) 50 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Hahaha, je hebt een e-book en e-mail. Ik dacht gaan we nu al digitaal bomen omhakken? Heeft het iets met HAK groenten te maken? Ik moest wel even opzoeken wat dit is. Wij hebben het altijd over een BHV'er. Dat is toch weer net iets anders. EHBO is het volledige programma, BHV is bij bedrijven voor ontruiming bij brand, bedrijfsongevallen, maar ook levensreddend zoals reanimatie en EHAK is Eerste hulp aan Kinderen, met zowel levensreddend, maar ook kinderziektes en verbinden e.d. Het meeste kan je ook wel gebruiken bij volwassenen, maar het is wel minder compleet. 27 januari aangepast door bunnyempress 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Ze zitten in de grote ren! Voor nu echt gewoon kinnen en rondrennen, weinig interesse in elkaar. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Super, ben benieuwd!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Spannúúúnd. 🤞 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Het gaat best goed. Ik heb niet het gevoel dat ze een stap terug hebben gedaan ofzo. Ik hoop dat ze komende weken nog wel wat hechter worden. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Wat leuk om te volgen! Mooi stel konijnen. Zo op de foto's lijken ze qua uiterlijk wel wat op elkaar, alleen allemaal hun eigen kleurtje. Fijn dat het goed lijkt te gaan! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 9 uren geleden, Evee zei: Leuke actiefoto die onderste 😄 Mooie grote ruimte zo! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Wat fijn, die ruimte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Haha dat vliegende konijn 😂 Leuk zo met zijn drietjes in de ren, slim dat je met die optie rekening had gehouden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 13 minuten geleden, Lollie zei: Haha dat vliegende konijn 😂 Ja, dat is Sofie natuurlijk 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 12 minuten geleden, Evee zei: 26 minuten geleden, Lollie zei: Haha dat vliegende konijn 😂 Ja, dat is Sofie natuurlijk 😄 Ik wist even niet meer 100% zeker of dat Sofie of Brenda was, n.a.v. wat je over Sofie's acrobatische kunsten hebt geschreven is het ook wel logisch dat dit Sofie is 😂. Harold zit er ook zo lekker stom bij te kijken van, "ja dat is mijn vrouw ja, let er maar niet op" 🤣 Alle eer aan BunnyBunch, zonder had ik nooit ontdekt hoe geweldig konijnen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 14 uren geleden, Evee zei: Ze zitten in de grote ren! Zo te zien spelen ze ook 'haasje over'. Hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari (aangepast) 8 uren geleden, Bammyflurry zei: Mooi stel konijnen. Die grijze met de witte kraag is apart. Mooi om te zien. Die grijze is Harold, die zijn harem in de gaten moet houden? 29 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ohhhhhh wat leuk! En die ruimte, zo mooi! (dat zeg ik iedere keer😊) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Oh leuk om te zien zeg! Heerlijk als ze zo rondrennen en vliegen 😂 Lekker genieten nu van het mooie schouwspel. En is Sophie ook nog blij nu ze flink wat extra ruimte heeft. Alleen nu met die 2 rennen open, gaan ze misschien wel aan die houten balk knagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari Dat kan, dat ze aan de balk knagen. Dan zet ik er nog wel een hoekprofieltje op. Op zich is wat knaagschade niet erg, het zijn nou eenmaal konijnenrennen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Oh ik dacht dat zo’n beetje al het tuin hout giftig was, wij hebben echt voor een fortuin alles afgewerkt met hoekprofielen 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari Nee hoor, een aantal houtsoorten zijn niet veilig en hars is giftig. Dit is veilig en onbehandeld. Geen impregneermiddel of wat dan ook. Gewoon konijn veilig gemaakt 🙂 De zwarte balk er onder is gemaakt van plastic soep uit de oceaan 🙂 Als funderingsbalkje tegen optrekkend vocht. Die is niet helemaal veilig, maar met het hout er op prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari 13 uren geleden, Evee zei: De zwarte balk er onder is gemaakt van plastic soep uit de oceaan Bedankt voor de (ongemerkte😉) tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Dat ziet er goed uit, leuk. Het is inmiddels een aantal dagen verder. Hoe gaat het nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari Auteur Delen Geplaatst: 6 februari @Lienappelsien We waren lekker even een weekendje weg 😄 Dus ik heb de zorg voor het prille drietal aan de oppas overgelaten. Het is allemaal goed gegaan. Harold knuffelt met beide dames, de dames trekken niet echt naar elkaar toe maar jagen ook niet meer. Ze eten gewoon gezellig met z'n drietjes. Het lijkt wel te werken met elkaar samen. 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari 46 minuten geleden, Evee zei: @Lienappelsien We waren lekker even een weekendje weg 😄 Dus ik heb de zorg voor het prille drietal aan de oppas overgelaten. Het is allemaal goed gegaan. Harold knuffelt met beide dames, de dames trekken niet echt naar elkaar toe maar jagen ook niet meer. Ze eten gewoon gezellig met z'n drietjes. Het lijkt wel te werken met elkaar samen. Dat is heel fijn! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.