Ga naar inhoud

Vakantieopvang voor konijnen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Misschien lijkt het nog ver weg, de zomervakantie. Maar heb je voor het hoogseizoen (niet alleen zomer, maar alle schoolvakanties) een vakantieopvang nodig voor je konijnen?

Reserveer dan echt ruim op tijd! De meeste echt goede vakantie opvangen zijn al in februari/maart volgeboekt als het gaat om de zomerperiode.

Geen opvang nodig, maar een oppas? Zorg er ook voor dat je dat goed en tijdig afspreekt, en dat je zeker bent dat er zorg is voor je konijnen.

Een lijst met bij ons bekende vakantie opvangen:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/lijst-vakantie-opvang-konijnen

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
48 minuten geleden, hemmel zei:

Is het mogelijk om hier een pool te maken?

Ik ben bereid om in Nijmegen bij mensen aan huis naar de konijnen te gaan. Ik zoek iemand die in Nijmegen tussen 31 juli en 12 aug naar de konijnen komt.

Nee, dat was er vroeger wel maar dat mag niet meer vanwege de regelgeving over vraag en aanbod. Omdat er zoveel oplichting mee is stelt de wet nu dat ik de identiteit van aanbieders moet bevestigen, bijvoorbeeld met een kopie ID of ideal betaling. Dat vind ik te ver gaan voor het forum, dus er is geen vraag en aanbod meer nu. Ook niet voor dit soort dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evee zei:

. Omdat er zoveel oplichting mee is stelt de wet nu dat ik de identiteit van aanbieders moet bevestigen, bijvoorbeeld met een kopie ID of ideal betaling.

Vervolgens kom je onder de privacy wet en moet je een administratie bijhouden en je server extra beveiligen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, voor het forum dus totaal niet interessant om daar mee te beginnen. Nou ben ik waarschijnlijk wel te netjes hoor, die wetgeving is vorig jaar aangepast en ik vermoed dat niemand controleert of het ook daadwerkelijk volgens de regeltjes gaat (ja misschien bij marktplaats omdat dat een hele grote is). Maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .