To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Superblij met mijn Secret Santa ruif. Er kan lekker veel in en ze kunnen hem niet kapot bijten. Maar ........ op de een of andere manier krijgen ze hem uit de oogjes getild en ligt de ruif in de PeeWeebak of op de tegels. Ik ben bang voor ongelukken. De houten ruif knikkerde ze er ook steeds uit maar het is gelukkig nog steeds goed gegaan. Je zult hem op je koppie krijgen. Nu heb ik de ruif aan de oogjes vastgebonden met het touw van strobalen. Geen plastic touw. Ik ben benieuwd of ze dit laten zitten. Hoe doen jullie dat? Het zijn ook die rakkers die steeds de rvs voerbak uit het hok knikkeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ik heb onze hooiruif vastgezet met tiewraps, daar blijven ze vanaf en zit prima. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ik gebruik een tangetje om de pootjes wat dichter te buigen, zodat hij echt om het gaas klemt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 1 uur geleden, Miekmoek zei: Ik heb onze hooiruif vastgezet met tiewraps, daar blijven ze vanaf en zit prima. Heb ik ook gedaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Met een tangetje het zo te buigen dat hij beter klemt werkt hier ook goed. Tiewraps heb ik geprobeerd, maar mijn konijnen knaagde ze kapot. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari Bedankt voor alle waardevolle adviezen. Ik kijk eerst of het touw blijft zitten. Tot nu toe wel en dan hoop ik tiewraps te proberen en dan eventueel buigen. Wil hem graag onbeschadigd laten. Hartelijk dank. Hier kan ik wat mee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Kun je de haakjes niet vastmaken aan de losse rand van de peewee bak? Bijvoorbeeld eromheen ombuigen? Dan kan je het hooi ook echt in het toilet geven zonder dat ze hoeven te rekken. Of kan dat niet (ik heb zelf niet zo'n bak maar op foto's ziet het eruit of de rand ook nog iets uit de bak naar achteren loopt)? Als je de bak dan wil schoonmaken hoef je alleen de rand even los te klikken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2 uren geleden, Lollie zei: de losse rand van de peewee bak Die losse rand is vrij dik. Daar zal het niet omheen kunnen. En ik vind die rand best lastig vast te klikken. Soms in 1 x en dan lukt het amper. Ik heb ook een oude kattenbak (geen PeeWee) was wel de binnenbak van de PeeWeebak aardig in past. Daar kan de rand niet omheen. Maar wel leuk meegedacht. De ruif hangt al een dag! Haha. We wachten af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Het blijft nog steeds zitten met de hooibaaltouwtjes. Ik ben blij met deze ruif. Die kunnen ze tenminste niet meer kapot knabbelen. En er kan ook lekker veel in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.