Ga naar inhoud

Bevestigen van de ruif

To van de Veluwe
 Delen

Aanbevolen berichten

Superblij met mijn Secret Santa ruif. Er kan lekker veel in en ze kunnen hem niet kapot bijten. Maar ........ op de een of andere manier krijgen ze hem uit de oogjes getild en ligt de ruif in de PeeWeebak of op de tegels. Ik ben bang voor ongelukken. De houten ruif knikkerde ze er ook steeds uit maar het is gelukkig nog steeds goed gegaan. Je zult hem op je koppie krijgen. Nu heb ik de ruif aan de oogjes vastgebonden met het touw van strobalen. Geen plastic touw. Ik ben benieuwd of ze dit laten zitten. Hoe doen jullie dat?

Het zijn ook die rakkers die steeds de rvs voerbak uit het hok knikkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je de haakjes niet vastmaken aan de losse rand van de peewee bak? Bijvoorbeeld eromheen ombuigen? Dan kan je het hooi ook echt in het toilet geven zonder dat ze hoeven te rekken. Of kan dat niet (ik heb zelf niet zo'n bak maar op foto's ziet het eruit of de rand ook nog iets uit de bak naar achteren loopt)? Als je de bak dan wil schoonmaken hoef je alleen de rand even los te klikken.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lollie zei:

de losse rand van de peewee bak

Die losse rand is vrij dik. Daar zal het niet omheen kunnen. En ik vind die rand best lastig vast te klikken. Soms in 1  x en dan lukt het amper. Ik heb ook een oude kattenbak (geen PeeWee) was wel de binnenbak van de PeeWeebak aardig in past. Daar kan de rand niet omheen. Maar wel leuk meegedacht. De ruif hangt al een dag! Haha. We wachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .