Ga naar inhoud

Nieuw maatje voor Elmo

pakyakker
 Delen

Aanbevolen berichten

Elmo is zeker lief voor hem. Ik laat Elmo ook elke dag even los lopen maar zelfs dan blijft Ozzie in zijn huisje. Af en toe komt hij er wel uit om wat brokjes te knabbelen. Elmo is heel tam dus neem aan dat Ozzie zich wel een beetje gaat spiegelen aan Elmo.

Geduld is een schone zaak.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Jaa schatjes zijn het. We zijn er gister wel achter gekomen dat Elmo een prolaps heeft. Best wel een flinke ook waar nu zijn blindedarmkeutels in blijven zitten. Hij heeft er verder geen last van en normale keutels gaan er gewoon langs maar het ziet er niet lekker uit. Ik gok dat het de anus is of anders de anaalklier ofzo die naar buitennis gekomen. Morgen even de dierenarts bellen. Het is al een wat ouder beertje dus oude mannen probleemjes spelen op.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend schattige foto! Die voetjes op het bakje, die oortjes, die kraaloogjes 💖 Ze kunnen het samen inmiddels goed vinden? En zo te zien gooien ze hun keutels ook in de voerbak 😄 Ik ken wel de problemen met een verstopte anaalzak, maar een prolaps heb ik nog niet eerder gehoord. Hopelijk is er een eenvoudige oplossing voor Elmo!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden een foto gestuurd naar een dierenarts dat is de broer van de vriend van mijn moeder. Hij zegt dat het zijn penis is. Die is naar buitengekomen en daar zit nu allemaal smegma in opgehoopt en dat is wat ontstoken. Dat smegma moet er dus uit en dit hebben we gedaan. Nou echt klonten kwamen eruit. Arm dier. Helaas is er nog wel wat achtergebleven want dat kregen we er echt niet uit. Zijn penis is nu al wat kleiner maar trekt nog niet naar binnen. Het is nu even goed in de gaten houden, echt sneu weer.

NB De dierenarts woont in Den Bosch en ik in Drenthe dus vandaar dat we het zo hebben gedaan via Facetime ook. Scheelt weer stress van naar de dierenarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Elmo! Daar zal hij best last van hebben gehad. Ik heb in de opvang inderdaad wel eens gehoord dat oudere beertjes hier vroeg of laat laat van krijgen, net als een verstopte anaalzak. Gelukkig weet je het nu en is het straks hopelijk een kwestie van goed schoonhouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .