pakyakker Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Zaterdag is het zo ver dan gaat Elmo naar Stichting Cavia in Bakkeveen voor een date. Hij is niet gecastreerd dus dat wordt wel wat lastiger. Zelf kan ik er helaas niet bij zijn want ik moet werken, maar ik wilde toch dit topic beginnen. Ik ben heel benieuwd waar hij mee thuis komt. Onze knappe beer.💕 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Oe, spannend! Hopelijk kiest hij een leuk vriendje uit! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Spannend!!!! Hopelijk kiest hij een leuk vriendje uit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari 2 uren geleden, pakyakker zei: Onze knappe beer Die is niet bang uitgevallen! Haha dat bekkie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Wat een mooie foto van Elmo. Succes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Leuk, benieuwd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Succes vandaag! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari Dit is hem dan. Ozzie! Gecastreerd beertje en wordt geschat op 2 jaar oud. 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een poepie ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een schat en wat een leuke naam. En welke caaf valt nou niet meteen voor die knappe Elmo? Ozzie heeft zo te zien wel een knuffelig vachtje, is 'ie dat ook of toch meer een kijk-cavia? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Ach wat een leukerd! Het lijkt wel een beetje rex-achtige vacht, of heb ik dat mis? Kan ook aan de korreligheid van de foto liggen 😛 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari Ik moet zeggen dat hij heel verlegen is. Hij verstopt zich nog in het huisje, wel logisch als je opeens in een ander hok zit met een Elmo. Ik heb hem voorzichtig geaaid en hij is wel zacht. Verder heb ik hem nog niet goed kunnen bekijken. Wil hem ook nog een beetje met rust laten om te wennen. Ik vind hem wel prachtig. Echt een dotje om te zien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Koko en Wol zijn nu alweer maanden hier en ook echt heel tam, maar in het begin mocht ik ze echt nog niet aaien. Dat heeft meerdere maanden geduurd, maar nu kunnen ze er ook echt van genieten. Als je hem nu al kan aaien zonder dat hij wegrent komt dat echt wel goed. Lekkere groentjes uit de hand geven, nergens toe dwingen, de "lekkere plekjes" vinden, dan schreeuwen ze je tegemoet als je binnen komt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een mooi beestje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een ongelofelijk schatje!! 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Oohh, wat een moppie! Dit is een teddy cavia denk ik? Het komt vast goed met dit duo. Hou ons op de hoogte! Met veel foto's graag 😇 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een knapperd! Echt een fotomodel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Wat een leukerd zeg 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari 2 uren geleden, Suus1978 zei: Dit is een teddy cavia denk ik? Dacht ik ook ja. Ook echt een teddybeer-uiterlijk, daar wil je meteen mee knuffelen. Rexjes hebben stugge haartjes en krullende snorharen. De caviaopvang waar Koko en Wol vandaan komen gaf aan dat de cavia's zelden raszuiver zijn, Koko waarschijnlijk een mix met een peruvian erin, maar ik twijfel daar toch aan, ik denk dat ze best een raszuivere peruvian kan zijn. Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit 🤷♀️ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Zo is het. Ze zijn allemaal schattig en mooi. En Ozzie wint de prijs voor de meeste troetelnaampjes binnen 24 uur 😄 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Wat een schatje! Hij ziet er indaad lekker zacht en aaibaar uit. Helaas is dat dan vaak ook reden dat ze als impuls worden aangeschaft en juist in het asiel belanden. Bofkont dat hij nu lekker bij jou en Elmo is! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari (aangepast) Wat een mooierd! Nu 2 mooierds! Schroom niet om foto's te plaatsen😉 22 januari aangepast door bobbyonthefloor Foutje hersteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 22 januari Auteur Delen Geplaatst: 22 januari Het is allemaal nog zo onwennig. Elmo vind alles prima. Ozzie is echt schuw. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Op 21-1-2023 om 15:59, pakyakker zei: Dit is hem dan. Ozzie! Gecastreerd beertje en wordt geschat op 2 jaar oud. Wat een leukert! 🥰 Ik ben ook een paar keer bij de opvang in Bakkeveen geweest om cavia's op te halen voor mijn neefjes en nichtjes. Wat zitten daar veel cavia's he? Als je daar voor het eerst komt weet je niet wat je ziet! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari 17 uren geleden, pakyakker zei: Het is allemaal nog zo onwennig. Elmo vind alles prima. Ozzie is echt schuw. Ach, wat sneu voor Ozzie. Hij zit inderdaad een beetje angstig naar Elmo te gluren onder het trapje. Misschien moet hij gewoon wennen. Cavia's zijn van nature schichtig en wie weet wat dit mannetje al heeft meegemaakt. Lekker eten, een berg hooi en een veilig schuilhuisje doen vast wonderen. Elmo is wel lief voor hem, toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.