Ga naar inhoud

Hoe lang heb jij al konijnen?

Evee

Hoe lang heb jij al konijnen?  

100 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe lang heb jij al konijnen?

• Minder dan 1 jaar
      15
    • 1 - 5 jaar
      24
    • 5 - 10 jaar
      19
    • 10 - 15 jaar
      18
    • 15 - 20 jaar
      11
    • Meer dan 20 jaar
      13

Aanbevolen berichten

Als kind kreeg ik 2 konijnen van mijn ouders, knabbel en snuffie. (Knabbel en babbel klonk logischer maar ik vond het een snuffie🤣).

2 mannetjes die eerst prima bij elkaar konden maar later mede doordat snuffie graag aan het rijden was een gazen tussenschot hebben gekregen. Snuffie was mijn beste vriendje, we hadden een hele grote tuin (woonden op het platteland) en snuffie racete de hele tuin dan door en achter me aan en als ik in het gras ging liggen kwam ie tegen me aan liggen. Knabbel vloog liever het weiland van de buren in zodra hij de kans kreeg🙈. Snuffie had alleen steeds lange tandjes, die mijn vader dan weer knipte maar eigenlijk was dat heel zielig. Ik heb hem toch wel een jaar of 8 of langer gehad. Uiteindelijk kwam ik eens thuis en vertelde mijn vader dat mijn oom heb overgekocht had (hij was konijnenfokker, en ik kreeg 5 gulden) maar dat was gelogen, snuffie leefde niet meer. God wat een verdriet heb ik daarover gehad en wat was ik boos dat mijn vriendje weg was (ik had heus wel door dat hij achter in de tuin begraven lag). Daarna nog verschillende konijntjes gehad en 1x een nestje. Toen een tijd niks. Op onze trouwdag kregen we van de vrienden als grap 2 enorme Vlaamse reuzen maar die zijn niet gebleven, daarvoor hadden wij geen ruimte. Toen weer een aantal jaren later weer een konijntje (pluisje) aangeschaft (1, ik weet nu meer dan toen🙈) en die is na de scheiding met mij meeverhuist. Nu 3 jaar terug overleden. En vorig jaar begon het toch weer te kriebelen☺️.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .