Evee Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Helaas hier niet... maar zijn er al mensen die leuke sneeuwfoto's hebben kunnen maken van de konijnen πΒ ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Sneeuw? Waar? πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 1 minuut geleden, To van de Veluwe zei: Sneeuw? Waar? πΒ https://www.nu.nl/binnenland/6247573/weerbericht-sneeuwval-in-het-zuidoosten-meer-winterse-buien-op-komst.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Kom maar op met die sneeuw! Hier ligt ook niks en ik woon toch in het oosten π De konijnen blijven lekker binnen hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 5 minuten geleden, Kolino zei: Kom maar op met die sneeuw! Hier ligt ook niks en ik woon toch in het oosten π De konijnen blijven lekker binnen hoor. Je kan de sneeuw ook naar binnen brengen voor een fotomomentje hoor π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Hier waren er alleen hoopjes hagel en helaas geen sneeuw. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Bij mijn ouders ligt wel een laagje sneeuw, die wonen maar een paar km bij me vandaan. Zo lokaal kan het dus zijn. Morgen weer een kans π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari (aangepast) 4 uren geleden, Evee zei: Kom maar op met die sneeuw!Β Ik wist dat het gesneeuwd had maar dus niet bij ons. Wel 10 km verderop. Opmerking was ludiek bedoeld. Zat er op te wachten want ik ben gek op sneeuw en ik had wel eens willen zien hoe de konijnen er op reageerden. Ik kom er gerust mijn bed voor uit. Voor sneeuw mag je me 's nachts wakker maken. 19 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Hier was het alleen maar blubber. Maar niet alles is gedooid, in een plantenbak ligt nog een hoopje sneeuw, en een deel van de blubber is nu ijzel geworden. Dus glibberend naar de konijnen toe zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari (Een soort van) Sneeuwfotoβs! Het is bij ons nu aan het sneeuwen!Β 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari (aangepast) Ahh! Hier is het nog steeds alleen maar regen π Β Edit: en onweer, gisteravond en vanochtend. 20 januari aangepast door Evee 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Rond middernacht heeft het even gesneeuwd. Nu geven ze tussen 12 en 3 sneeuw af en erna weer regen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ik heb wel een sneeuwfoto nu maar zonder konijnenπ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Ik heb wel een sneeuwfoto nu maar zonder konijnenπ Dag mag ook hoor π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Mijn man is voor zijn werk naar Tilburg en reed zo de sneeuw in, hier helemaal niks. Idd regen en onweer gister.Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari De sneeuw voorspelling werd steeds later hier totdat er helemaal niks meer ging vallen.Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Niets van mee gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Bij ons helaas ook alleen maar een vieze drab π Fluffy en Pip hebben al een keer sneeuw meegemaakt, was super leuk toen π₯° Ben nu vooral benieuwd wat Ollie er van zou vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.