elnienkjo Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Wij hebben sinds een weekje twee driejarige katers. In hun vorige huis was de baby allergisch, waardoor de katten alleen mochten loslopen in de vroege ochtend en avond. De rest van de dag zaten ze in een washok. Dit gedrag zijn ze hier aan het voortzetten. Dus 'smorgens en 'savonds zitten ze beneden bij ons op de bank. 'sNachts slapen ze al op ons voetenend, dus ze zijn niet bang van ons. Maar overdag gaan ze naar boven en kruipen in een donkere ruimte achter de wasmachine. De doorgang van onze woonkamer naar boven is helaas een schuifdeur die ze makkelijk open krijgen, dus opsluiten in de woonkamer is helaas geen optie. Iemand goede tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Ach, arme katers! Ik denk dat je het gewoon nog een tijdje op zijn beloop moet laten, ze zijn nog maar een week bij jullie. Misschien kun je ze er vandaan lokken met wat lekkers of een hengeltje of iets dergelijks. Dat ze merken dat ze daar niet hoeven te zitten, maar gewoon mogen spelen en eten. Of na het spelen belonen met wat lekkers? Ik weet niet wat je al in de woonkamer hebt aan klimpalen, lekkere mandjes en fijne schuilplaatsjes? Maar ik denk dat ik de woonkamer zo aantrekkelijk mogelijk zou maken. Daar ook het eten en drinken neerzetten. En verder gewoon geduld hebben. Succes! Hopelijk laten ze zich gauw overdag meer zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Altijd fijn als er nog even respons komt, @elnienkjo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 3 uren geleden, Okki zei: Altijd fijn als er nog even respons komt Het is vast al goed gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Ja, dat hoop ik wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 23 februari Auteur Delen Geplaatst: 23 februari Op 13-2-2023 om 16:41, To van de Veluwe zei: Het is vast al goed gekomen. Inderdaad, ze komen al veel vaker beneden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 6 minuten geleden, elnienkjo zei: Inderdaad, ze komen al veel vaker beneden. Anders dan onze kat die nu al drie weken niet in zijn mand wil slapen omdat zijn kleedjes gewassen zijn. Of ik het met zeep of zonder zeep was, het maakt niet uit. Hij springt nu op de bank en dat wil ik absoluut niet. Hij mag wel in de vensterbank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.