Dressed4succes Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari juni 2018 - 11/1/2023 Vandaag is onze dacht echt gitzwart begonnen. Ik heb vandaag Penny dood aangetroffen. Gisteravond vond ik het al raar dat ze de wortel niet opat ze vinden dat altijd lekker. Ik dacht morgen maar eens laten onderzoeken als het zo blijft. alleen vanochtend kwam ze niet en kwam alleen Colnago aanrennen. Ze lag dood in haar nachtverblijf. Met Penny had ik een aparte band. Ze kwam bij me wonen al in 2018. Op dat moment had ik helemaal niks met konijnen. Sindsdien is er veel veranderd. Penny is een maatje geworden. En het verliezen van een maatje doet pijn. Vanavond gaan we haar begraven in onze eigen tuin. Het heeft indruk op me gemaakt. Ze was onderdeel van mijn dagelijkse leven en we hadden ook echt het idee dat ze ons heel graag mocht. Ze zal een waardig afscheid krijgen en ik laat een mooie foto van haar in dibond oid afdrukken. Zo blijft ze in de herinnering van mij. Colnago zal ik de komende tijd goed gadeslaan. Hij was al op zoek naar zijn maat. zo zielig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik heb je berichtje verplaatst naar de regenboogbrug. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies. Je zou Penny nog in het verblijf kunnen leggen vandaag zodat Colnago afscheid kan nemen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wat naar! Heel veel sterkte ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wat naar om zo je dag te beginnen, heel veel sterkte met het verlies van Penny! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Tot ooit vriend. Je bent een verrijking van ons leven geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ach wat triest, heel veel sterkte met je verlies! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wat beschrijf je Penny mooi. En ik genoot altijd van de foto's. Ontroerend dat filmpje. Kennelijk kun je ook binkies maken bij verdriet. Binkies horen dus kennelijk bij emoties. Dat deed me denken aan onze kat toen hij een nare behandeling moest ondergaan. Toen ging hij spinnen. Je weet dat een Vlaam niet oud wordt maar het lijken me geweldige konijnen. Meer hond dan konijn. Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wat sneu. Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Oh. Heel veel sterkte! Ze maken toch echt deel uit van ons gezinnetje en hen verliezen doet pijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Dank voor alle lieve reacties! Penny is net begraven in onze tuin. Gat gegraven van 75 cm. Iedereen heeft afscheid genomen. Het leek wel een halve uitvaart. Door alle konijnenspam had ze een trouwe fanbase haha. We gaan nu Colnago verzorgen en kijken hoe hij zich houdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Wat ontzettend verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Krijgt Colnago nu ook weer een nieuw vriendinnetje? Eerst moet je daar niet aan denken. Ik hang ook nog steeds aan het stel dat er niet meer is. Je vergeet die niet meer. Maar Colnago zal een vriendinnetje wel fijn vinden. Wat was het een mooi stel. Als je ze riep, kwamen ze eraan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 12 januari Auteur Delen Geplaatst: 12 januari Ja Colnago gaan we voorzien van een nieuw maatje. ik ben al wat opvangen aan het benaderen. We willen wel een reus. Eentje qua leeftijd als hem. Anders krijg je weer een grote discrepantie. En ik ben van mening dat er zoveel afgedankte konijnen zijn we willen een daarvan een tehuis bieden. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari 4 uren geleden, Dressed4succes zei: Eentje qua leeftijd als hem Iets jonger zal niet erg zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 13 januari Auteur Delen Geplaatst: 13 januari Zo zielig dit. Hij weet waar zijn maatje ligt. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ach, als hij haar maar niet gaat uitgraven! Wij hebben een keer een kip gehad die aan het treuren was bij haar maatje. Was ook zo triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 17 januari Auteur Delen Geplaatst: 17 januari Vandaag een kort filmpje gemaakt. Onze dochter zingt op de achtergrond. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Heel veel sterkte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Wat naar dat je haar dood vond. En zo sneu voor Colnago. Ik heb ook genoten van je verhalen en foto’s van je mooie stel. Sterkte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.