Ga naar inhoud

Penny

Dressed4succes
 Delen

Aanbevolen berichten

juni 2018 - 11/1/2023

Vandaag is onze dacht echt gitzwart begonnen. Ik heb vandaag Penny dood aangetroffen. Gisteravond vond ik het al raar dat ze de wortel niet opat ze vinden dat altijd lekker. Ik dacht morgen maar eens laten onderzoeken als het zo blijft. alleen vanochtend kwam ze niet en kwam alleen Colnago aanrennen. Ze lag dood in haar nachtverblijf. 

Met Penny had ik een aparte band. Ze kwam bij me wonen al in 2018. Op dat moment had ik helemaal niks met konijnen. Sindsdien is er veel veranderd. Penny is een maatje geworden. En het verliezen van een maatje doet pijn. Vanavond gaan we haar begraven in onze eigen tuin. Het heeft indruk op me gemaakt. Ze was onderdeel van mijn dagelijkse leven en we hadden ook echt het idee dat ze ons heel graag mocht. Ze zal een waardig afscheid krijgen en ik laat een mooie foto van haar in dibond oid afdrukken. Zo blijft ze in de herinnering van mij. 

Colnago zal ik de komende tijd goed gadeslaan. Hij was al op zoek naar zijn maat. zo zielig. 

67cd37a440d3af94c4f76ff6a2615cf1-rouwband.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat beschrijf je Penny mooi. En ik genoot altijd van de foto's. Ontroerend dat filmpje. Kennelijk kun je ook binkies maken bij verdriet. Binkies horen dus kennelijk bij emoties. Dat deed me denken aan onze kat toen hij een nare behandeling moest ondergaan. Toen ging hij spinnen.

Je weet dat een Vlaam niet oud wordt maar het lijken me geweldige konijnen. Meer hond dan konijn. Sterkte!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Colnago gaan we voorzien van een nieuw maatje. ik ben al wat opvangen aan het benaderen. We willen wel een reus. Eentje qua leeftijd als hem. Anders krijg je weer een grote discrepantie. En ik ben van mening dat er zoveel afgedankte konijnen zijn we willen een daarvan een tehuis bieden. 

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .