Evee Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Een slowchat topic voor alles over katten 😺 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Voor mensen die hun kat nog niet hebben gechipt en/of geregistreerd, er is een plicht op komst om je kat te chippen en te registreren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Auteur Delen Geplaatst: 19 januari Oh dat vind ik echt heel erg goed!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Auteur Delen Geplaatst: 19 januari Ik zie het nu inderdaad ook op de nieuwssites staan: https://nos.nl/artikel/2460419-landelijke-chipplicht-voor-katten-op-komst Dat het landelijk 5 miljoen kost om katten op te vangen, vind ik eigenlijk best wel heel veel geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Gelukkig hebben we onze zwerver laten chippen toen we hem de eerste vaccinatie hebben laten geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Mooi zo! Nu ook nog een castratie / sterilisatieplicht! (zal wel niet haalbaar zijn maar dromen mag) 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik las net een bericht over katten die tuberculose kregen na het eten van rauw slachtafval en zijn overleden. Rauw vlees voeren heeft dus risico's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari 10 uren geleden, Kolino zei: tuberculose kregen na het eten van rauw slachtafval mmm dat zijn dan dus koeien met die met TBC besmet zijn geweest! TBC bij koeien kan ook overslaan op mensen. Dat is een keer bij ons in de familie voorgekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 februari Auteur Delen Geplaatst: 23 februari Luna is 17 jaar vandaag! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Gefeliciteerd!! 😻 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Gefeliciteerd 🥳 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Gefeliciteerd! 😺 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Wow wat een leeftijd! Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Wauw, gefeliciteerd 🥳 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 maart Delen Geplaatst: 3 maart Oh gemist😁 Nog van harte met en voor Luna. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 maart Auteur Delen Geplaatst: 3 maart Bedankt voor de felicitaties 😄 Ik ben wel blij dat het op het moment goed en stabiel gaat met Luna. Ze eet niet super goed, maar ik heb nu natvoer van Lily's kitchen wat ze lekker lijkt te vinden, en daar eet ze een bakje per dag van. Ook eet ze wat slagroom en af en toe wat brokken. Niet genoeg, maar ze blijft op gewicht en doet lekker haar ding 😄 De medicijnen gaan door het natvoer dus dat krijgt ze ook zonder problemen binnen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.