silva2218 Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 ik had al een gecastereerde ram van 5 jr en een voedster van 5 jr samen sinds een maand of 4 heb ik er een voedster bij van bijna 1 jr. dat gaat prima. de voedster van 5 is de baas. nu heb ik een jonge vlaamse reus van 9 weken oud erbij maar nog apart in het hok ernaast nu was van de week de oudere voedster in het hok gesprongen en beet gelijk het jong. hoe kan ik ze het beste gaan koppelen. denk dat ik wel wacht tot de vlaamse reus 3 maanden is. en het dan ga proberen. tegen die tijd krijgen ze ook een nieuw hok dus dan is het allemaal nieuw voor ieder konijn. misschien dat, dat helpt. wie heeft er nog tips. groetjes silvia:bunny: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 Is de vlaam een ram of een voedster? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silva2218 Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2008 de vlaamse reus is een voedster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten