Marjoleink Geplaatst: 27 september Delen Geplaatst: 27 september O jee. Ik kom voorlopig maar niet langs, voor alle zekerheid. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september Wat is de afstand tussen de tralies van deze hooiruif? ⬇️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september Best groot hoor. Ik heb hem ook en bevalt mij prima. Fijn ding. Komt hier uit de webshop. Evee verkoopt alleen maar dingen die veilig en goed zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 oktober Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober Ik zou het na moeten meten, ik weet het niet uit mijn hoofd. En ik ben pas woensdag weer in de loods. Als ik moet schatten, ik denk iets van 2 cm ongeveer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 21 uren geleden, Evee zei: Ik zou het na moeten meten, ik weet het niet uit mijn hoofd. En ik ben pas woensdag weer in de loods. Als ik moet schatten, ik denk iets van 2 cm ongeveer. Oh, 2 cm is prima. Ik dacht iets van 5 cm, omdat hij 20 cm lang en vier 'vakken' heeft aan de voorkant, dacht ik 5 cm en dat vond ik wel een beetje te groot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 23 uren geleden, Evee zei: ik denk iets van 2 cm ongeveer. 2 uren geleden, Leonora zei: Oh, 2 cm is prima. Ik dacht iets van 5 cm, Ik heb het net opgemeten. Ik heb twee dwergen en het deksel heb ik er op dit moment even niet op. De ruif geeft hier geen problemen. Dus wel meer dan 2 cm. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 4 uren geleden, To van de Veluwe zei: Dus wel meer dan 2 cm. Oei jammer. Kunnen ze bij jou dan niet zo ver met hun neusje erin dat ze hun oogjes kunnen beschadigen? Want daar ben ik een beetje bang voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 1 uur geleden, Leonora zei: Kunnen ze bij jou dan niet zo ver met hun neusje erin dat ze hun oogjes kunnen beschadigen? Het zal best dat ze er met hun neus induiken maar dat kan ook gebeuren als je hooi op de grond gooit of spijltjes van 2 cm hebt dat er hooi uitsteekt. Dat kan bij 2 cm ook dat ze er niet met hun neus ingaan of kunnen maar wel een hooispriet in hun ogen krijgen. je kunt het netjes in een ruif doen maar ze trekken het toch tussen de tralies heen. Enger vind ik wilgentakken die ik op de grond gooi dat er een stuk tak dat iets uitsteekt in hun ogen komen. Tot nu toe altijd goed gegaan met de ruif. Ik vind het een fijne ruif. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober Wij hebben precies dezelfde ruif, inmiddels wel alweer een tijdje zonder deksel. Ik vindt het ook een heel fijn ding, nog nooit rare dingen meegehad. Mijn konijnen zijn allebei rond de 2 kilo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonora Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Het zal best dat ze er met hun neus induiken maar dat kan ook gebeuren als je hooi op de grond gooit of spijltjes van 2 cm hebt dat er hooi uitsteekt. Dat kan bij 2 cm ook dat ze er niet met hun neus ingaan of kunnen maar wel een hooispriet in hun ogen krijgen. je kunt het netjes in een ruif doen maar ze trekken het toch tussen de tralies heen. Enger vind ik wilgentakken die ik op de grond gooi dat er een stuk tak dat iets uitsteekt in hun ogen komen. Tot nu toe altijd goed gegaan met de ruif. Ik vind het een fijne ruif. Ik bedoelde dat ze zo ver hun neus tussen de tralies door steken dat die tralies tegen hun ogen komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 2 uren geleden, Leonora zei: Ik bedoelde dat ze zo ver hun neus tussen de tralies door steken dat die tralies tegen hun ogen komen. Nooit wat van gemerkt. Mijn konijnen zijn net als van mammafelina ook rond de 2 kilo 1.7 en 1.9 kilo. Neen het zijn heel mooi ronde spijlen en ze lopen schuin naar binnen. Niets mis mee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Ik heb deze ruif ook gebruikt en ook de deksel eraf gehaald. Bobby sprong erin net als een foto van @BaasjevanBrownie waarin volgens mij Brownie erin zit. Geen problemen gehad. Bobby is 1.4 en Meike 1.7 Ik gebruik het niet meer want ineens hadden ze allebei geen zin meer om zo te eten, of zoiets😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Op 2-10-2023 om 18:27, Leonora zei: Ik bedoelde dat ze zo ver hun neus tussen de tralies door steken dat die tralies tegen hun ogen komen. Die van mij is breder. Ik heb vijf ruimtes - en geen vier zoals op de foto - telde ik net. Maar de afstand tussen de spijlen zal hetzelfde zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 oktober Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober Bedankt voor de hulp met het opmeten 😄 Toch groter dan ik dacht. De hooiruif is er in twee breedtes, volgens mij heb jij inderdaad de grote, To. De tralieafstand is verwacht ik wel hetzelfde bij beide modellen. Ik kan het straks nog even nakijken. Ik heb deze ruiven zelf ook lang gebruikt, nooit problemen gehad met dat de kopjes tot aan de oogjes er in gaan. Als je echt hele mini dwerg konijntjes met smalle hoofdjes hebt, zou het denk ik wel kunnen. Zelf heb ik ook gewoon kleine konijnen en daar nooit problemen mee gehad. Wij waren er even een nachtje tussenuit, ik heb maandag en dinsdag dus niet ingepakt. Omdat ik zag dat er veel was, hebben we zondag nog wel ingepakt. En nu ik zie hoe veel bestellingen er zijn, ben ik blij dat ik dat gedaan heb 😂 Ik ga zo aan de slag met wat er weer bij is gekomen, maar ik betwijfel of ik alles vandaag al ingepakt krijg en ik denk ook dan het meer is dan ons postpunt per dag opgehaald krijgt. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 oktober Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober Gisteren zijn mijn ouders komen helpen in de loods, dus nu staan er weer best wat sinterklaasproducten online 😄 "het sinterklaas schuitje" "strooigoed voor konijnen" "de zak van sinterklaas" "het pakjesavond pakket" En ook een aantal advent kalenders voor konijnen, dat is dit jaar een doos met 24 zakjes gevuld met heerlijke gedroogde kruiden, groenten en fruit voor konijnen (en heel veel werk om te maken 😂) Van het kerst assortiment staat wel al een deel online, maar in de komende weken komt daar nog meer bij, er komen dit jaar ook weer kerstpakketten voor konijnen. https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 oktober Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober De lijnzaadsnoepjes zijn op het moment niet leverbaar, ook niet bij de groothandel. De lijnzaadbrokjes wel, die heb ik ook ruim op voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober Laatste dagje voor de herfstvakantie! Bestel op tijd (voor 12:00 uur) als je het nog voordien verzonden wil, anders duurt het een week langer 😉 Afhalen kan vandaag tussen 11 en 13 uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 oktober Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober Vanaf volgende week betaal ik als ondernemer helaas weer een kwartje (ex-btw) over elk pakketje dat ik verzend. De "piektoeslag" Dat is dit jaar vanaf 1 november t/m de eerste week van januari 😨 Dus heb je nog iets nodig en kun je het de komende week al bestellen, heel graag 🙂 Ik reken de extra verzendkosten niet door. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober 21 uren geleden, Evee zei: Vanaf volgende week betaal ik als ondernemer helaas weer een kwartje (ex-btw) over elk pakketje dat ik verzend. De "piektoeslag" Dat is dit jaar vanaf 1 november t/m de eerste week van januari 😨 Dus heb je nog iets nodig en kun je het de komende week al bestellen, heel graag 🙂 Ik reken de extra verzendkosten niet door. Goed dat je het zegt! Zit al een tijdje met het plan om wat extratjes te bestellen maar heeft geen spoed dus komt het er steeds niet van. Nu toch maar eens echt die bestelling plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 november Auteur Delen Geplaatst: 3 november Volgende week komen mijn ouders helpen in de loods en zullen de adventkalenders weer op voorraad komen. Ook gaan we kerstpakketten vullen 😄 Die verwacht ik dus eind volgende week online te zetten! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 november Delen Geplaatst: 3 november 4 uren geleden, Evee zei: Volgende week komen mijn ouders helpen in de loods en zullen de adventkalenders weer op voorraad komen. Ook gaan we kerstpakketten vullen 😄 Die verwacht ik dus eind volgende week online te zetten! Wat fijn dat je ouders zo bij willen springen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Zulke leuke spullen komen eraan. Heel creatief. Ik ga maar een kerst voor de konijnen organiseren dit jaar. Bij gebrek aan een medebewoner😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SnowWhite&LittleAngel Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Op 15-6-2023 om 10:57, Evee zei: Best een scherpe aanbieding, ivm de houdbaarheid: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-meadow-menu-2-kg.html 2 kg Rosewood meadow menu voor maar 7.99 hi hi, klopt het dat de rosewood niet meer te bestellen is op de website? ik kan het nergens meer vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 november Auteur Delen Geplaatst: 4 november 3 uren geleden, SnowWhite&LittleAngel zei: hi hi, klopt het dat de rosewood niet meer te bestellen is op de website? ik kan het nergens meer vinden Klopt, ik kan het niet meer bestellen bij de groothandel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 9 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Bij gebrek aan een medebewoner😅 Maar in een revalidatiecentrum maken ze er vaak wel iets gezelligs van. Let maar op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.