Ga naar inhoud

Bunnybunch webwinkel

Evee

Aanbevolen berichten

Bestel je tussen 1-4 augustus voor minimaal 25 euro en kom je of afhalen, of is het een verzending via pakket post (geen brievenbuspakje) dan krijg je een gratis trixie koelschijf bij je bestelling!*

Vanaf 5 augustus heb ik vakantie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ik ben weer aan het werk! Ik hoop vandaag & morgen alles te verzenden en ook bij het postpunt opgehaald te krijgen (er zit helaas een limiet op wat ze daar ophalen per dag). 

Op mails ga ik later deze week in, tenzij het over een nog te verzenden bestelling gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ik kan niemand aanraden om wat de service van de diverse vervoerders betreft in mijn regio een webwinkel te starten. De service is bedroevend slecht hier.

Laatst werd ik gebeld door myparcel van "goed nieuws, we halen in bijna alle regio's nu ook op zondag de pakjes op".

"Goh, wat leuk, en hoe zit het met de zaterdag, komen ze dan ook eindelijk halen? " en toen bleek dat de service in mijn regio toch niet geleverd kon worden, de zondag niet, en de zaterdag ook niet 😂

• Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Volgende week maandag & dinsdag (2 en 3 oktober) verzend ik geen bestellingen. Bestel je komend weekend of net er na, dan verzend ik het dus pas woensdag of donderdag. Mijn man heeft dan zijn diploma uitreiking en dat is niet naast de deur, dus we hebben er maar een overnachting bij gedaan. 

Ook 13 t/m 22 oktober (herfstvakantie) verzend ik niet, dan zijn we een midweekje weg met familie. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, start lekker vandaag!

Zit ik net alle berichten voor sociale media over de vakantie klaar te zetten, zie ik dat mijn man wel vrij is vanaf de 13e... maar ik ben op de 13e (vrijdag) nog gewoon open 😂 De herfstvakantie is dus pas vanaf de 14e....  😂

Ik ga nu eerst wandelen met de honden en dan alles maar weer aanpassen 😂

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, vrijdag is niet zo een handige dag om dicht te gaan ivm tijden voor afhalen voor mensen uit de buurt. En ik heb tegenwoordig maar tussen 11 en 13 uur afhaal tijden op vrijdag, dus als het mee zit en er die dag niemand een afspraak maakt voor later heb ik om 13.15 uur vakantie dan 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Evee zei:

De eerste kerstspulletjes komen deze week ook online 😄 

Ik had op instagram gevraagd of mensen het te vroeg vonden of niet en een ruime meerderheid vond het niet te vroeg voor kerstspulletjes 😂🎄

Ik sta ieder jaar weer met mijn mond open van verbazing..... We hebben nu een action en wilde voor mijn dochter een paddestoel kopen dat was gesneuveld en ipv herfst spullen nu hele schappen vol kerstballen lampjes kerstmannen en nog veel meer...zelfs kalender 😱😱

Maar idd de meeste mensen vinden het leuk 😂

Ik zoek nog naar de herfst deco😜🤣 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Evee zei:

Ik had op instagram gevraagd of mensen het te vroeg vonden of niet en een ruime meerderheid vond het niet te vroeg voor kerstspulletjes 😂🎄

Ook ik ben schuldig😉

Ik zie al veel kerst gerelateerde spullen in winkels staan.

Hoewel ik al jaren van mijn man de vraag 1 week voor kerst krijg of ik nog een kerstboom wil. Ben er zo niet mee bezig. 

aangepast door bobbyonthefloor
Tekst erbij gezet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vroeger bij een tuincentrum werkte begonnen we begin augustus al met de kerstopbouw. Maar dat kon ook niet anders, want je was gewoon weken bezig. Mensen vergeten ook wel dat er veel werk achter zit om alles op te zetten, op te tuigen, kersthuisdorpjes te bouwen enz. Dat lukt echt niet in een weekje. En in de kerstvakantie (half oktober) moest het af zijn, want dan beginnen mensen dat soort spullen wel echt te kopen en was het bezoeken van de kerstshow echt een gezinsuitje. Nou hoef ik voor Bunnybunch natuurlijk geen kerstshow op te zetten en worden veel producten ook pas in oktober geleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha voor mij gaat het van dierendag naar sint/kerst, daar zit niets tussen. 

Ik heb alleen herfstmix, verder niets met dat thema 😄 Ik kan het knaaghout wel weer onder de aandacht brengen ofzo? 😄 

Ik zag wel dat er voor honden en katten tegenwoordig wel echt veel halloween thema spullen zijn, tot drakenpakjes voor honden aan toe. Die vond ik dan wel weer passend voor onze drakenbabies (zo noem ik de honden). Niet besteld overigens hoor, een beetje nutteloos product. Maar voor konijnen zat er niets tussen in dat assortiment. Nou zou ik pakjes om je konijn in te verkleden toch niet verkopen. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Evee zei:

Haha voor mij gaat het van dierendag naar sint/kerst, daar zit niets tussen.

Oei, dus dat lijk in de tuin en die oogballen uitdelen waren toch niet voor halloween?

Ik denk dat ik maar niet naar de volgende BunnyBunch meeting ga.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lollie zei:

Oei, dus dat lijk in de tuin en die oogballen uitdelen waren toch niet voor halloween?

Ik denk dat ik maar niet naar de volgende BunnyBunch meeting ga.

Nee, dat zijn mijn lastige klanten 🤪

haha nee, maar dit is het topic over de webwinkel. En voor konijnen is er niet echt iets voor halloween te koop.  Dus ik ga in de webwinkel toch echt van dierendag naar sint/kerst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .