happy211 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart @Evee krijg je het Rosewood konijn met wortel nog opnieuw binnen, of was dat een tijdelijk product? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 maart Auteur Delen Geplaatst: 27 maart Die krijg ik eind van de week weer binnen. Het is een product dat er voorlopig (ook na pasen) nog wel eventjes in blijft. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 maart Auteur Delen Geplaatst: 31 maart Mocht er nog iemand paasei willen zoeken, er is er nog 1 verstopt in de webwinkel online. Als je komt afhalen zijn er nog 2 in de loods verstopt 😄 Maandagochtend komt de paashaas weer langs om nieuwe eieren te verstoppen, dat is dan de laatste week van deze actie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 april Auteur Delen Geplaatst: 2 april Er is nog een paasei te vinden voor deze week, ik zal een hint geven over waar hij te vinden is 😄 "als je haar maar goed zit". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april 4 uren geleden, Evee zei: Er is nog een paasei te vinden voor deze week, ik zal een hint geven over waar hij te vinden is 😄 "als je haar maar goed zit". Gevonden 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april Waar lag die? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april Bij de borstels natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 april Delen Geplaatst: 2 april O, ja! Natuurlijk. 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april Auteur Delen Geplaatst: 3 april Er zijn weer nieuwe eieren verstopt voor de komende week, dit is de laatste week van de actie 😄 De prijzen varieren van een doosje sweetheart snoepjes, tot een compleet paashaaspakket 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Als ik een ei vind en in mijn winkelwagentje stop, hoe lang kan ik het dan gebruiken? Ik moet eigenlijk eerst uitzoeken wat ik nog op voorraad heb en hoe oud het is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april Auteur Delen Geplaatst: 3 april 1 uur terug, Marjoleink zei: Als ik een ei vind en in mijn winkelwagentje stop, hoe lang kan ik het dan gebruiken? Ik moet eigenlijk eerst uitzoeken wat ik nog op voorraad heb en hoe oud het is. Dat ligt er aan, dat kan lang zijn, maar ook kort zijn... 🙂 Als iemand anders het ook vind en voor je neus besteld, dan kun jij hem niet meer bestellen 😄 Elk ei is maar 1x op voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 april Auteur Delen Geplaatst: 7 april Mocht er nog iemand willen zoeken, er zijn er nog drie in de webwinkel verstopt en twee in de bedrijfsloods voor als je vandaag komt afhalen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 april Auteur Delen Geplaatst: 9 april Tip voor wie nog een paasei zoekt in de webwinkel is de poll bovenaan het forum 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april 5 uren geleden, Evee zei: Tip voor wie nog een paasei zoekt in de webwinkel is de poll bovenaan het forum 😄 Zo ik was dus echt veel moeilijker aan het zoeken dan nodig was. Maar gevonden 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april Laatste dag van het paasei zoeken! Voor wie nog gaat bestellen en een ei wil zoeken is de hint dat je lekker mag puzzelen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april Ik ben trouwens gewoon aan het werk vandaag maar weet eigenlijk niet of het postpunt wel of niet open is, en of ze wel of niet pakketjes halen hier vandaag, ik vermoed van niet. Maar goed, ik pak gewoon in nu wat er dit weekend besteld is en het is er dan morgen of overmorgen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 mei Auteur Delen Geplaatst: 3 mei Als je op vrijdagmiddag 5 minuten voor je naar huis kan nog tasjes staat te vullen en een productomschrijving aan het maken bent.... dan krijg je dus een "takkentas" 😂 Te koop in de webwinkel! https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/takkentas.html Bevat wilgentakken, appelhout, perenhout, berkenblad, hazelaarblad en een wilgenspeeltje (spiral). En dat voor maar € 6,99. 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 mei Auteur Delen Geplaatst: 3 mei Naast de takkentas zijn er in de webwinkel nog meerdere pakketjes te koop. Zo is er ook een tasje vol zonneschijn en een zomertas. Ik heb nog een derde variant in de maak, maar was inspiratieloos voor de verdere inhoud en benaming er van, dus dat pak ik een andere dag deze week even opnieuw op 😄 De verjaardagstas komt ook weer terug, daar had ik vandaag de laatste van verkocht dus die maak ik morgen of vrijdag weer bij en dan komen die ook weer online te staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 mei Delen Geplaatst: 4 mei Vakantietas? Wellicht voor konijnen die op vakantie gaan naar een pension. Of zoals bij ons, voor de thuisblijvers leuke doedingen, lekker eten. Ik zeg maar wat😁 of valt het onder de categorie zomertas? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 mei Auteur Delen Geplaatst: 4 mei Ook een leuk idee 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 mei Delen Geplaatst: 4 mei Een fruitmand? Een (knaag)mandje met iets van stukjes gedroogd fruit, misschien de knaaghoutjes in fruit vorm, misschien ook nog wel de fruithouder. Het is dan alleen geen tas meer 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 mei Auteur Delen Geplaatst: 4 mei Klinkt ook leuk! Vandaag heb ik aan de verjaardagstasjes gewerkt, en brievenbuspakjes met simpelweg bloemenmix of weerstand mix er in. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 mei Auteur Delen Geplaatst: 9 mei Het barn-i hooi dat in plakken zat, het pak gemak hooi, dat heeft een nieuwe naam & nieuwe verpakking. Het heet nu "Tijssen weidehooi plakken". te koop in 5 kg verpakking https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/barn-i-hooi-5kg.html en 1 kg verpakking https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/barn-i-hooi-1-kg.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 mei Auteur Delen Geplaatst: 12 mei Nieuw in de webwinkel, de "help mijn konijn eet niet - set" Dwangvoer, een spuitje en een aantal lekkere kruidensoorten die kunnen helpen konijnen weer aan het eten te krijgen. € 7.99 in de bunnybunch webwinkel https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/help-mijn-konijn-eet-niet-set.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 mei Auteur Delen Geplaatst: 16 mei Donderdag is het Hemelvaart, dan is het postpunt gesloten en kan ik dus geen bestellingen verzenden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.