Evee Geplaatst: 17 februari Auteur Delen Geplaatst: 17 februari Nieuwe kruiden zijn besteld en verwacht ik eind volgende week binnen te krijgen. Het meeste is nog gewoon op voorraad, maar van een aantal dingen niet zo veel meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Ik zie geen Bunny Nature Energy Dental meer in de webwinkel. Hopelijk niet de volgende 'dikmaak-brok' die niet meer verkrijgbaar is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 februari Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 17 uren geleden, Bammyflurry zei: Ik zie geen Bunny Nature Energy Dental meer in de webwinkel. Hopelijk niet de volgende 'dikmaak-brok' die niet meer verkrijgbaar is? Die gaat er inderdaad uit. Daar komt binnenkort wel een nieuwe lijn gezondheidsbrokken voor terug van Bunny Nature. Die krijg ik vrijdag binnen denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Wegens ziekte zal ik vandaag niet de hele dag in de loods aanwezig zijn. Heb je iets nodig? Stuur even een berichtje (06 83712457) hoe laat je er om komt. Dan zorg ik dat ik er dan ben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 4 uren geleden, Evee zei: Wegens ziekte zal ik vandaag niet de hele dag in de loods aanwezig zijn. Heb je iets nodig? Stuur even een berichtje (06 83712457) hoe laat je er om komt. Dan zorg ik dat ik er dan ben. Beterschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Beterschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari Auteur Delen Geplaatst: 27 februari Op 21-2-2023 om 15:53, Bammyflurry zei: Ik zie geen Bunny Nature Energy Dental meer in de webwinkel. Hopelijk niet de volgende 'dikmaak-brok' die niet meer verkrijgbaar is? Ik heb de nieuwe binnen, nog niet online gezet, dat zal ik vandaag nog proberen te doen. Het heet nu Bunny nature ProDental. En er zijn nog een aantal andere soorten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Dank je wel @Evee! Zo te zien lijken de brokjes wel op de voorgaande, kleine biksjes. Ik ben benieuwd, hoewel Kippie alles lust, dus dit zal vast geen probleem zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 februari Auteur Delen Geplaatst: 28 februari Het is gisteren nog niet gelukt ze online te zetten, vandaag ook niet. 😂 Het inhalen van alles wat vorige week is blijven liggen kostte wat meer tijd. Morgen gaat het zeker lukken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Geen probleem. Ik heb nog wat hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart Auteur Delen Geplaatst: 2 maart Ze staan online! Ook nog wat leuke nieuwe speeltjes! de rosewood foragetray en onderstaande speeltjes van happy pet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart Auteur Delen Geplaatst: 2 maart Bekijk alle nieuwe producten via deze link: https://www.bunnybunch.nl/nieuwe-producten?category_rewrite=nieuwe-producten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 maart Auteur Delen Geplaatst: 6 maart Kruidenlevering gaat weer eens lekker mis, dus die zijn nog niet binnen en al 2 weken bij de vervoerder. Vrijdagavond om half 8 (?) 's avonds dus hebben ze blijkbaar een poging gedaan maar niets laten weten, ik ben er op dat tijdstip niet en ook geen telefoontje niets, dus niet geleverd. Ik hoop dat ze vandaag alsnog komen, ik ben hard op zoek naar een telefoonnummer van de vervoerder in ieder geval... zucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 maart Auteur Delen Geplaatst: 7 maart Uiteindelijk gisteren een nummer gevonden, ik kon niet doorverbonden worden naar de juiste afdeling, ze zouden terugbellen, dat hebben ze natuurlijk niet gedaan 😂 Ik gistermiddag natuurlijk weer bellen naar de vervoerder en nu een bezorgafspraak kunnen maken voor vandaag. Alleen geen idee hoe laat "tussen 8 en 5" is altijd zo lekker ruim. Fijn voor hun, maar niet voor mij. Maar goed, ik hoop dus vandaag alsnog de kruiden binnen te krijgen 😄 *frustratiemodus aan* Edit: helaas, er was geen plek in de vrachtwagen vandaag dus het is weer niet geladen. Morgen heb ik zelf cursus een hele dag en mijn man solliciatiegesprekken, dus ik hoop echt dat het is doorgekomen dat ze morgen niet hoeven te leveren. Ze komen nu donderdag of vrijdag en bellen 10 minnuten voordien, zodat ik er ook niet op hoef te zitten wachten. Ik ben er inmiddels wel aardig gefrustreerd mee, het is ook niet de eerste keer met deze vervoerder. Volgende keer regel ik zelf wel dat het opgehaald wordt door een vervoerder naar mijn keuze. *frustratiemodus uit* 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 maart Auteur Delen Geplaatst: 7 maart Vanaf maandag heb ik drie weken lang de paashaas op bezoek in de webwinkel 😄 Elke week opnieuw verstopt hij eieren in de webwinkel en mogen de klanten gaan zoeken! Dit is zowel als je komt afhalen in Wissenkerke, als online. Maximaal 1 ei per bestelling. Elk ei heeft een nummertje, en wekelijks zijn er cadeautjes ingepakt met ook nummertjes er op... als je dus een ei gevonden hebt, krijg je het cadeau met dat nummertje erbij! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 maart Auteur Delen Geplaatst: 10 maart De kruidenlevering is er !!! jeej! 🥳 Ik ga eerst nog wat bestellingen inpakken, dan ga ik het uitzoeken en online zetten! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart Het paasei zoeken kan van start gaan 😄 Ik ben echt heel benieuwd hoe jullie het vinden! Je kan bij online bestellen op zoek gaan naar paaseieren die verstopt zijn in de webwinkel. Kom je afhalen in Wissenkerke? Dan kun je in de loods naar paaseieren zoeken! Elk paasei bevat een nummer, elk nummer zit ook op een cadeautje geplakt. Van kleine cadeautjes zoals een zakje kruiden of snoepjes, tot spelletjes en zelfs een paashaaspakket. Er is genoeg te winnen! Wekelijks worden er nieuwe eieren verstopt, tot aan pasen! Succes met zoeken! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart (aangepast) Haha leuke actie! 👍 Ik was benieuwd hoe het er uit zou zien en ben dus meteen even gaan zoeken in de webwinkel, en ik heb er 1 gevonden hihi. Het is vast ook leuk om te verstoppen. Edit: ik zag er overigens geen nummertje op staan 13 maart aangepast door Lienappelsien 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 25 minuten geleden, Lienappelsien zei: Haha leuke actie! 👍 Ik was benieuwd hoe het er uit zou zien en ben dus meteen even gaan zoeken in de webwinkel, en ik heb er 1 gevonden hihi. Het is vast ook leuk om te verstoppen. Edit: ik zag er overigens geen nummertje op staan Het nummertje van het ei staat wel op de pakbon 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart Ik heb er ook een gevonden. Na veel zinloos zoeken omdat ik had gedacht dat het moeilijker was. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 maart Delen Geplaatst: 15 maart Ik heb ook een "paasei" gevonden! Nummer 1, een soort knabbelslinger... De cavia's doen er tot op heden niets mee, maar het ziet er wel heel leuk uit! Ik koop zelf nooit zoiets vanwege de verf, maar misschien juist daarom is het leuk om zoiets toch een keer uit te proberen. Het zal wel veilig zijn, maar ik vind er altijd vrij weinig over terug. @Evee bedankt! 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 maart Auteur Delen Geplaatst: 16 maart Gefeliciteerd 😄 De rosewood slinger die je hebt gekregen is inderdaad veilig om aan te knabbelen. Rosewood gebruikt veilige verf voor de producten. Er zijn nog twee eieren verstopt in de webwinkel en drie in de loods voor deze week 😄 Maandag worden er weer nieuwe eieren verstopt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Op 15-3-2023 om 18:28, Lollie zei: Ik heb ook een "paasei" gevonden! Nummer 1, een soort knabbelslinger... De cavia's doen er tot op heden niets mee, maar het ziet er wel heel leuk uit! Ik koop zelf nooit zoiets vanwege de verf, maar misschien juist daarom is het leuk om zoiets toch een keer uit te proberen. Het zal wel veilig zijn, maar ik vind er altijd vrij weinig over terug. @Evee bedankt! Dat ziet er gezellig uit! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 maart Auteur Delen Geplaatst: 20 maart De paashaas is weer langs geweest! Vorige week zijn alle eieren gevonden in de webwinkel, alleen ééntje in de loods is nog niet gevonden 😄 Ik moet zeggen dat ik blij ben dat er zoveel leuke reacties op de actie komen en dat zelfs de volwassen mensen die hun bestelling afhalen helemaal blij worden van paasei zoeken in de loods 😄 Deze en volgende week loopt de paasei zoek actie nog! Wekelijks worden er nieuwe eieren verstopt. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 maart Auteur Delen Geplaatst: 27 maart Vorige week zijn er twee eieren niet gevonden 😉 Vandaag zijn er weer nieuwe verstopt online en in de loods! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.