Ga naar inhoud

Bunnybunch webwinkel

Evee

Aanbevolen berichten

Heb je een vraag over iets met betrekking tot de Bunnybunch webwinkel, dan kun je die hier stellen!

Ik zal hier ook mededelingen posten zoals wanneer ik verwacht dat bepaalde dingen binnen komen & wanneer ik gesloten ben ivm vakanties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het postpunt in kamperland is gestopt helaas, dat was in een bakkerij en die kunnen de energie kosten niet meer aan. Waarom is dat relevant voor Bunnybunch denk je misschien. 

Daardoor komen alle pakjes uit kamperland nu naar het postpunt in Wissenkerke... je zou zeggen dan zetten / halen ze daar wat extra karren met pakjes op dagelijks, maar blijkbaar is dat heel erg lastig. Het koeriersbedrijf dat door postNl is ingehuurd neemt niet meer mee dan opdracht is per locatie. Want voor meer krijgen ze niet betaald. 

Voorlopig zijn er bij mijn postpunt dus meer pakjes dan ze ophalen. En dat zal niet met één of enkele dagen  opgelost zijn. Een nieuw postpunt in het andere dorp zal ook even duren.

Pakjes kunnen dus langer bij het postpunt blijven staan dan gebruikelijk is, houd dus rekening met nog steeds langere levertijd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harold als model op de hennepvezelmat. Hij zit hier echt heel veel, het is schuin achter het nachthok, lekker beschut. Hij zit en slaapt hier veel. Hij graaft en knabbelt wel wat aan de mat, om het lekkerste ligplekje te vinden, maar de mat ligt er al een maand in en ik heb m nog niet hoeven vervangen 😄 

hennepvezelmat-harold.jpg

Deze mat bedoel ik: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/chipsi-hennep-bodemmat-large.html

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2023 om 20:56, IreneM zei:

Ik zie dat Beaphar Care 5kg niet op voorraad is, verwacht je die binnenkort? Ik las vorige maand ook over een ander product van ze dat niet leverbaar is, dus ik vroeg mij af of dat met deze ook is?

Helaas is de 5 kg verpakking nu ook niet meer leverbaar. Ik ga navragen of er al zich is op wanneer dan wel weer.

@Jamesthebunnybutler De nature heb ik nog wel binnen gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit op de Beaphar Nature nu wel een sticker dat de brokvorm veranderd is. Ik vermoed dat het nu gewoon een standaard pelletbrok is van persing, als ik door de verpakking heen voel. Het was een hartjesvorm-staafje. Maar standaard persing zal goedkoper zijn 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, IreneM zei:

Weet je hier al iets meer over? 

Ze hopen de 23e weer voorraad te hebben. Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik nu al bestel (ik heb namelijk 5kg en nature nodig, die zouden nu wel leverbaar zijn), of even tot de 23e wacht, dat ook de 10kg leverbaar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de beaphar nature en care 5kg nu weer (beperkt) op voorraad, dat had ik via een groothandel besteld. Ik verwacht deze week ook levering via Beaphar zelf en als het goed is zitten daar dan ook de 10kg verpakkingen weer bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor valentijn heb ik een kleinverpakking roos opgenomen in het assortiment, normaal is dat vanaf 100 gram te bestellen, maar nu ook in een klein roze papieren zakje met 50 gram 😄 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/roos-50-gram.html

roos-valentijn2022 (4)_edited.jpg

Er is ook een valentijn tasje te koop, het "tasje vol liefde" met roos, korenbloem rood, wilgenbal, hartjessnoepjes, een kruidentaartje

en een donatiepakketje voor konijnenopvang Joy!

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/valentijn-tasje.html

valentijn-tasje2023.jpg

valentijntasje123_edited.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren belde beaphar weer, met excuses. Het vrouwtje dat belde had mijn bestelling in willen voeren en dat kon niet meer, want alle 10kg zakken waren al gereserveerd voor anderen. Komende week krijg ik mijn bestelling alsnog geleverd. Gelukkig had ik de 5 kg zakken en beaphar nature al ergens anders besteld ook voor de zekerheid, dus die heb ik gewoon wel 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde zojuist Fiba First bestellen, maar ik zie dat jullie het niet meer op voorraad hebben. Is er misschien iets bekend over wanneer het weer beschikbaar is? Vandaag geef ik mijn nijnen de laatste staafjes en dan is 14 dagen niets misschien te lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 27-1-2023 om 11:17, Mitty zei:

Ik wilde zojuist Fiba First bestellen, maar ik zie dat jullie het niet meer op voorraad hebben. Is er misschien iets bekend over wanneer het weer beschikbaar is? Vandaag geef ik mijn nijnen de laatste staafjes en dan is 14 dagen niets misschien te lang.

Ik heb ze zojuist binnen gekregen, ik zet ze vanmiddag online. Mocht het nou echt veel haast hebben laat het dan even weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het valentijnsdag is en ik valentijnscadeaus niet meer op tijd bij jullie kan krijgen, ben ik maar alvast over op pasen. En ik heb bedacht dat we dit jaar paaseieren gaan zoeken voor cadeautjes 😄 Dat volgt over een tijdje dus houd dit topic / de webshop / de sociale media in de gaten!

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .