Ga naar inhoud

Bunnybunch quiz - 10 maart 2023 (nieuwe datum)

happy211
 Delen

Doe je mee met de Bunnybunch quiz op 10 februari?  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Doe je mee met de Bunnybunch quiz op 10 februari?

• Ja
      11
    • Nee
      5

Aanbevolen berichten

Oh, ik heb de update van dit topic gemist! En ook de pubquiz zie ik net, want die was dus gisteren. Wat jammer! Het was vast erg leuk, net als toen Iris namens konijnenopvang Joy toen een keer een pubquiz had georganiseerd. Leuk dat je het georganiseerd had @happy211. Het zou inderdaad leuk zijn als er van de zomer weer een editie volgt 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren in totaal 42 punten te behalen.

Het zal niemand verbazen dat @Evee op nummer 1 is geëindigd met 40.5 punten.

Maar nu, de winnaar van de kortingscode van de webshop is... @Lollie! Gefeliciteerd! 🥳

1. Evee - 40.5 punten (deed niet mee voor de prijs)

2. Eefje - 36.5 punten (deed niet mee voor de prijs)

3. Lollie - 31 punten

4. Annasbeestenbende - 27 punten

5. Mitty - 16.5 punten

6. Linke - 14 punten

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wat voorkennis over de Bunnybunch vragen, dus inderdaad niet meegedaan voor de prijzen (ik heb ook niet veel aan korting in mijn eigen webwinkel). 🤣

Toch was het nog best lastig, er was ook een algemene kennis ronde (hoe hoog is de eifeltoren?!) en ook de knaagdiervragen maakten mij aan het twijfelen (was het nou een degoe of een gerbil? 😂) Het was leuk om mee te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Evee zei:

Toch was het nog best lastig, er was ook een algemene kennis ronde (hoe hoog is de eifeltoren?!) en ook de knaagdiervragen maakten mij aan het twijfelen (was het nou een degoe of een gerbil? 😂)

Ik zat juist te twijfelen tussen een degoe en een chinchilla 😂. Op een gerbil vond ik hem niet lijken hoor 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .