Ga naar inhoud

Bunnybunch quiz - 10 maart 2023 (nieuwe datum)

happy211

Doe je mee met de Bunnybunch quiz op 10 februari?  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Doe je mee met de Bunnybunch quiz op 10 februari?

• Ja
      11
    • Nee
      5

Aanbevolen berichten

De pubquiz is in de maak en de datum is gekozen! 😁🐰

De quiz is op vrijdag 10 februari om 19.30 en zal ongeveer anderhalf uur duren, de antwoorden kun je invullen via een Google form dat ik hier later zal delen. Ik ga nog even uitzoeken wat ik het handigst vindt om de quiz zelf op te hosten, waarschijnlijk Zoom of Skype. Je mag je camera aanzetten, maar dit hoeft niet als je je daar niet prettig bij voelt.

Het wordt een combinatie van algemene kennis/weetjes-vragen en konijnenvragen.

De uitslagen volgen een dag later, dus op zaterdag 11 februari.

Edit: helaas moest de pubquiz worden uitgesteld, deze is nu op 10 maart 2023 om 19.30.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • happy211 wijzigde de titel naar Bunnybunch quiz - 10 maart 2023 (nieuwe datum)
  • 4 weken later...

Vanavond is het zover, de enige echte Bunnybunch quiz 2023.

En nog een verrassing: De winnaar krijgt namens @Evee een kortingscode van 10 euro voor de Bunnybunch webshop!

De quiz wordt gehouden op Discord. Dit is een applicatie die je kunt downloaden voor pc, tablet, telefoon, etc.

Je kunt een account aanmaken met een e-mailadres en daarna een profielnaam kiezen. Als je al een account hebt en je wil jouw profielnaam aanpassen voor deze quiz, dan kan dat door te klikken op jouw naam en dan op 'Edit user profile'. Je kunt deze server ook te allen tijde weer verlaten na de quiz.

Dit is de link naar de Bunnybunch server: https://discord.gg/PDMfSCJd

Hier is voor gekozen omdat dit een gratis applicatie is die het beste iedereens privacy beschermd.

Camera en microfoon zijn voor deze quiz uitgeschakeld in de server. Alleen de host, dat ben ik, kan in het voice channel praten en mijn scherm delen. Als je vragen hebt tijdens de quiz, kun je die in de chat zetten.

De antwoorden kun je invullen op dit formulier: https://forms.gle/Pr3JitLgcEapytdeA

Ik zal de antwoorden zelf nakijken, dus typfouten zijn geen probleem als ik maar kan begrijpen wat er staat.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze uit mijn hoofd gedaan dus Joris staat er bij mij niet meer bij 🌹

Ik was het ook vergeten, maar Evelien had me er aan mijn haren bij gesleurd dus kon nog net meedoen en de eerste vragen inhalen 😁. Ik heb wel vals gespeeld dus ik doe niet mee voor de winst. Ik ben onbetrouwbaar met online quizjes 🤭

Leuk gedaan happy! Dank voor de organisatie!

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .