Evee Geplaatst: 12 april Auteur Delen Geplaatst: 12 april ik heb de waterbak vraag verplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april Oei oei, het rotste van de vakantievoorbereidingen is achter de rug. De konijnen zit voor het eerst bij de vakantieopvang. Ik bracht een tas met 7,5kg groenten mee. Iets meer dan verwacht, ze hebben ongeveer 5 kg nodig, maar er was nog van alles over en we gaan zelf ook weg. Ik zei nog tegen mijn man dat ik al andijvie had gehaald, maar hij kwam met nog een kilo thuis 😂. Verder wat klein speelgoed, snoepjes e.d., want ze voeren hetzelfde biks. Lodewijk was not amused. Hij vond de andere konijnen (gescheiden met gaas) wel interessant, maar ook eng. Dus snuffen en gauw wegrennen. Hij stampte een keer of 5 toen hij binnen kwam. Ze hebben ongeveer de helft van de ruimte van thuis (excl. hok). Mijn meisje vond het schuilhokje leuk al paste ze er nauwelijks in. Ze at gelijk hooi en ze was op haar gemak. Ze flopte op de stenen vloer. Ze sjanste wat met het andere nog grotere konijn door het gaas heen. Lodewijk kwam achter haar floppen, dus die ontdooide gelukkig ook. Nou hopen dat ze ook flink knuffels krijgen daar, maar goed, als ze straks bij het gaas staan te duwen en om aandacht zeuren, dan gaat dat zeker wel goed. We mogen af en toe om updates vragen, dus dat is leuk! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april 6 uren geleden, bunnyempress zei: @Evee het probleem is dat ik helemaal geen idee heb wat nou precies een gezond gewicht is voor ze. Lodewijk is binnengekomen als 900 gram bij het asiel en dat stond nog op zijn paspoort toen we hem meekregen al was hij toen al zwaarder. Ze zeiden toen dat hij waarschijnlijk kleiner zou zijn blijven dan Scarlett, zelfs volgroeid. Ik ging uit van 3,5 kg en daar ging hij best redelijk heen, maar nu is dat dus gestokt en gezakt. Scarlett stond als 5kg op de lijst, maar dat was ze dus niet toen wij haar de eerste keer wogen. Ik weet ook niet of dat nou te @Cheeta26 2kg voor een dwergkonijn klinkt inderdaad heel zwaar. Ik hoop dat de dierenarts in mei lekker tevreden is. Ja je hebt 2 typen dwergkonijn qua grootte, de echte dwergjes met de hele kleine oortjes en die wat groter, Kushi valt in de wat grotere categorie. Maar haar oren en haar staart zijn kleiner dan die van Micha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april Ik ging groente geven rond 7 uur. Wil Micha niet eten. Avond-dierenarts gebeld en 0,5 ml Ciseral gegeven en een half uur daarna 10ml dwangvoer. Hij verzette zich onwijs bij het dwangvoer geven en bij het geven van de medicijnen. Ik heb gevraagd of ik hem buiten kon laten en dat kon. Partner heeft het dak wat beter gelegd en ik vond een bladknop van de kiwi in de ren. Wellicht dat, dat het was, hij is ook in de rui. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Ik heb ook meteen de toiletbak verschoont zodat ik kan zien of hij keutelt. Via de camera kon ik zien dat hij dat inderdaad deed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april Wat een knapperds zijn Scarlett en Lodewijk! Van een foto is het heel lastig te beoordelen, maar ze zijn denk ik sowieso niet te dik. Bij zulke grote konijnen is het denk ik vooral belangrijk dat ze niet te zwaar worden, maar mager is natuurlijk ook niet goed. Of een konijn een gezond gewicht heeft kan je het best beoordelen door ze te voelen. En ja, dat maakt het vaag, maar als je ze een keer in handen hebt dan vind ik dat je toch vrij goed kan beoordelen of ze te zwaar, normaal of te mager zijn. Voel bij de ruggengraat en de ribben. Voel je die bijna niet, dan is het konijn echt te dik. Voel je letterlijk elk botje scherp uitsteken, dan is hij te mager. Bij een normaal gewicht voel je de ruggengraat en ribben wel, maar voelt het gezond aan. En je voelt hoe de buik is. Ook kan je van bovenaf en van opzij kijken hoe het silhouet is. Kijk dan bijvoorbeeld naar de vorm van de flanken. Met een wintervacht is dat wel lastig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april 4 minuten geleden, Cheeta26 zei: Ik ging groente geven rond 7 uur. Wil Micha niet eten. Avond-dierenarts gebeld en 0,5 ml Ciseral gegeven en een half uur daarna 10ml dwangvoer. Hij verzette zich onwijs bij het dwangvoer geven en bij het geven van de medicijnen. Ik heb gevraagd of ik hem buiten kon laten en dat kon. Partner heeft het dak wat beter gelegd en ik vond een bladknop van de kiwi in de ren. Wellicht dat, dat het was, hij is ook in de rui. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Ik heb ook meteen de toiletbak verschoont zodat ik kan zien of hij keutelt. Via de camera kon ik zien dat hij dat inderdaad deed Oh, vervelend! Wel positief dat hij zich verzette. Wel of niet naar binnen halen is soms een lastige keuze. De warmte van binnen kan soms wel helpen, zeker omdat konijnen snel ondertemperatuur hebben en het herstellen dan extra lastig wordt. Maar als hij zich zo verzette kan je het inderdaad misschien nog even aankijken. Een andere omgeving en eventueel zonder maatje geeft ook weer veel stress, dus dat is wel een nadeel van naar binnen halen. Ik weet niet wat ze vannacht qua temperatuur opgeven? Maar lekker wat extra stro in het hok doen, of op het plekje waar hij veel zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april 6 uren geleden, bunnyempress zei: maar hij kwam met nog een kilo thuis Dat is toch wel erg lief van je man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Het zat me toch niet lekker met Micha. We zijn naar de avond-arts geweest. Hij had verminderde darmactiviteit en temperatuur was 37,5. Hij heeft daar injecties gehad met pijnstilling, darmstimulering en onderhuids vocht. Wat ben ik toch onwijs blij met mijn camera. Ik heb hem nu wat lager afgesteld. Nu zie ik wel de helft van het schuilhok dak niet (hun favoriete slaapplek overdag) Ik had bij thuiskomst 2 grote bladeren andijvie in de ren gelegd. Micha heeft daar eentje helemaal van opgegeten en de andere bijna helemaal. Toen stukjes komkommer en wat witlof gebracht. Hij heeft zoiezo een stuk witlof en twee stukjes komkommer op. Hij sleepte ook een pluk hooi uit de hooiruif en at daar een beetje van, dwangvoer zit in een bakje in de ren. Aangezien hij die groente op heeft dwangvoer ik hem voor nu niet meer 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april (aangepast) 11 uren geleden, Lienappelsien zei: Wat een knapperds zijn Scarlett en Lodewijk! Of een konijn een gezond gewicht heeft kan je het best beoordelen door ze te voelen. En ja, dat maakt het vaag, maar als je ze een keer in handen hebt dan vind ik dat je toch vrij goed kan beoordelen of ze te zwaar, normaal of te mager zijn. Voel bij de ruggengraat en de ribben. Voel je die bijna niet, dan is het konijn echt te dik. Voel je letterlijk elk botje scherp uitsteken, dan is hij te mager. Bij een normaal gewicht voel je de ruggengraat en ribben wel, maar voelt het gezond aan. En je voelt hoe de buik is. Ook kan je van bovenaf en van opzij kijken hoe het silhouet is. Kijk dan bijvoorbeeld naar de vorm van de flanken. Met een wintervacht is dat wel lastig. Dank je wel voor het lieve compliment. ❤️ Ik vind ze zelf ook heel mooi, maar ja, daar ben je trotse konijnen-mama voor. Ik heb ze inderdaad gevoeld, want ik aai ze sowieso vaak, anders komt Scarlett met haar kopje duwen en nu extra vanwege de rui. Ik voel geen scherpe botjes ofzo, maar ik vind het toch jammer dat ze afvallen zonder dat ik precies weet waarom, al zie ik ze dus wel steeds actiever worden. Buikjes heb ik niets bijzonders gevoeld, maar die aai ik bij Scarlett als ze geflopt ligt en bij Lodewijk alleen ff gekeken of hij klitjes had. Wat hoor je daar dan te voelen? Ik stuur vaak foto's naar mensen toe, vooral naar familie die het moeilijk heeft, want dat geeft weer een hartverwarmend gevoel. Mijn tante zei dus alleen dat ze vond dat Scarlett afgevallen was en dat is dus ook zo. Dus toen ging ik me toch een beetje zorgen maken. Ik kijk gewoon na onze vakantie hoe het met ze gegaan is in de opvang. Als ze daar zwaarder zijn, is het denk ik toch beweging gerelateerd. Dan ga ik de dierenarts eens mailen en vragen wat zij als gezond gewicht zien. 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Dat is toch wel erg lief van je man! Hahaha, nee, dat was weer een bananen-incident, dus dat was niet zo lief. Heel wat jaren geleden kocht mijn moeder, bananen bij de groentenboer, moeizaam fietsend met een kilo in de rugzak, want het was zo'n goede deal. Mijn vader, die wekelijks de boodschappen deed met de auto, had dus de boodschappenlijst van die week. Zegt mijn mama netjes: "Je hoeft geen bananen meer te kopen, die heb ik al gekocht". Staat mijn vader in de supermarkt en denkt hij: "bananen, bananen, er was iets met bananen". Hij had dus niets opgeschreven en wist niet meer wat er was met die bananen, dus hij besloot dan maar extra bananen te kopen, want als ze had toch iets gezegd! Zo hadden wij die week 3kg bananen en was mijn mama giftig. Mijn man weet van dit incident, want de eerste keer dat dit bij ons zo mis ging, zei ik, oh nee, het is de bananen-vloek. We hadden ons gesplitst met boodschappen doen, hij de markt met groenten, ik de drogisterij. Ik had dus gezegd: "Je hoeft geen andijvie te kopen meer, we hebben nog ruim 1,2 kg", maar hij had niets opgeschreven, dus hadden we nog meer andijvie. Hij wilde het zelf niet eten, dus het is in de tas meegegaan. 13 april aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april @Cheeta26 wat een schrik zo weer met Micha. Ik hoop dat hij vanochtend weer lekker eet. Knabbelend aan het hooi e.d. Echt fijn dat je via de camera zo goed beeld hebt op ze. Mijn man had fisheye ingesteld bij de onze, zodat je breder beeld hebt, dat vervormd een beetje, maar we hadden wel beter zicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april 1 uur geleden, bunnyempress zei: @Cheeta26 wat een schrik zo weer met Micha. Ik hoop dat hij vanochtend weer lekker eet. Knabbelend aan het hooi e.d. Echt fijn dat je via de camera zo goed beeld hebt op ze. Mijn man had fisheye ingesteld bij de onze, zodat je breder beeld hebt, dat vervormd een beetje, maar we hadden wel beter zicht. Ik kan wel de volle breedte van de ren zien dat scheelt. Hij heeft een beetje hooi gegeten, een orchard loop, wat brokjes en hij heeft gekeuteld, ook heb ik hem zijn Ciseral gegeven. Hij zat zelfs weer een binkie te maken. Ze zijn nu wel flink argwanend. Een deel van de brokjes ligt er nog want Micha ging met de bak aan de haal. Ik hoop dat het zo blijft gaan. Ze zijn natuurlijk argwanend omdat ze pas sinds 1 april weer terug zijn in de ren. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april 11 uren geleden, bunnyempress zei: Dank je wel voor het lieve compliment. ❤️ Ik vind ze zelf ook heel mooi, maar ja, daar ben je trotse konijnen-mama voor. Ik heb ze inderdaad gevoeld, want ik aai ze sowieso vaak, anders komt Scarlett met haar kopje duwen en nu extra vanwege de rui. Ik voel geen scherpe botjes ofzo, maar ik vind het toch jammer dat ze afvallen zonder dat ik precies weet waarom, al zie ik ze dus wel steeds actiever worden. Buikjes heb ik niets bijzonders gevoeld, maar die aai ik bij Scarlett als ze geflopt ligt en bij Lodewijk alleen ff gekeken of hij klitjes had. Wat hoor je daar dan te voelen? Ik stuur vaak foto's naar mensen toe, vooral naar familie die het moeilijk heeft, want dat geeft weer een hartverwarmend gevoel. Mijn tante zei dus alleen dat ze vond dat Scarlett afgevallen was en dat is dus ook zo. Dus toen ging ik me toch een beetje zorgen maken. Ik kijk gewoon na onze vakantie hoe het met ze gegaan is in de opvang. Als ze daar zwaarder zijn, is het denk ik toch beweging gerelateerd. Dan ga ik de dierenarts eens mailen en vragen wat zij als gezond gewicht zien. Hahaha, nee, dat was weer een bananen-incident, dus dat was niet zo lief. Heel wat jaren geleden kocht mijn moeder, bananen bij de groentenboer, moeizaam fietsend met een kilo in de rugzak, want het was zo'n goede deal. Mijn vader, die wekelijks de boodschappen deed met de auto, had dus de boodschappenlijst van die week. Zegt mijn mama netjes: "Je hoeft geen bananen meer te kopen, die heb ik al gekocht". Staat mijn vader in de supermarkt en denkt hij: "bananen, bananen, er was iets met bananen". Hij had dus niets opgeschreven en wist niet meer wat er was met die bananen, dus hij besloot dan maar extra bananen te kopen, want als ze had toch iets gezegd! Zo hadden wij die week 3kg bananen en was mijn mama giftig. Mijn man weet van dit incident, want de eerste keer dat dit bij ons zo mis ging, zei ik, oh nee, het is de bananen-vloek. We hadden ons gesplitst met boodschappen doen, hij de markt met groenten, ik de drogisterij. Ik had dus gezegd: "Je hoeft geen andijvie te kopen meer, we hebben nog ruim 1,2 kg", maar hij had niets opgeschreven, dus hadden we nog meer andijvie. Hij wilde het zelf niet eten, dus het is in de tas meegegaan. Bij de buik voelen bedoel ik gewoon voelen of het een bolle buik is of juist niet. Maar een dierenarts zei een keer dat dat ook gewoon darminhoud kan zijn en dat een dikkere buik daarom niet per sé iets zegt. Nou ja, het gaat om het totaal plaatje. Je hebt Scarlett en Lodewijk nog vrij kort, dus het is niet zo gek dat hun gewicht nu niet stabiel is. Je was ook aan het spelen met de brokken, qua soort en hoeveelheid. Dat is bij ‘nieuwe’ konijnen altijd een beetje uitproberen wat werkt. En ze hebben dus meer beweging. Je kan bij de vakantieopvang ook vragen wat zij er van vinden. Ik denk trouwens dat de meeste konijnen in de vakantieopvang (want konijnen in het algemeen) te dik zijn. Fijne vakantie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april 40 minuten geleden, Lienappelsien zei: Bij de buik voelen bedoel ik gewoon voelen of het een bolle buik is of juist niet. Maar een dierenarts zei een keer dat dat ook gewoon darminhoud kan zijn en dat een dikkere buik daarom niet per sé iets zegt. Nou ja, het gaat om het totaal plaatje. Je hebt Scarlett en Lodewijk nog vrij kort, dus het is niet zo gek dat hun gewicht nu niet stabiel is. Je was ook aan het spelen met de brokken, qua soort en hoeveelheid. Dat is bij ‘nieuwe’ konijnen altijd een beetje uitproberen wat werkt. En ze hebben dus meer beweging. Je kan bij de vakantieopvang ook vragen wat zij er van vinden. Ik denk trouwens dat de meeste konijnen in de vakantieopvang (want konijnen in het algemeen) te dik zijn. Fijne vakantie! Dank je wel! Morgen vroeg richting vliegveld en dan na ruim 2,5 jaar weer vliegen. Beetje gek is het wel. Ah, nu snap ik het met voelen op de buik. Te dik zijn ze in ieder geval zeker niet. Ik vind het moeilijk dat ik niet precies weet wat gezond gewicht is. Nu in de lente zie ik ze inderdaad veel meer bewegen en ze krijgen straks nog meer ruimte. Ik zal eens vragen bij het ophalen wat ze er van vinden. Ik kreeg vandaag wel echt een snoepige foto! Ze zitten naast 2 echt knoeperds, qua lengte en breedte, ik denk volle Lotharingers, dus het is echt heel gek om te zien dat ze nu de kleinere zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Dat is dan inderdaad een gek gezicht! Waar gaan jullie naar toe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april 9 minuten geleden, Lienappelsien zei: Dat is dan inderdaad een gek gezicht! Waar gaan jullie naar toe? Taiwan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 april Delen Geplaatst: 14 april Op 13-4-2023 om 08:10, bunnyempress zei: Zo hadden wij die week 3kg bananen en was mijn mama giftig. Twee schitterende verhalen! Leuk zoiets tussendoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 15 april Delen Geplaatst: 15 april Mijn dochter moest gister even het konijntje van mijn ex' gezin voeren ivm vakantie. Ik liep even mee naar het hokje, was even benieuwd naar het konijntje. Schrok ervan, het arme dier zit in een ren vol poep, die is maanden niet schoongemaakt zo te zien. Hij kan wel een dicht hokje in, boven is het schoon. Maar hij is heel bang, en zit alleen. Vond echt niet normaal. Er komen 2 cavia's bij in, maar daar heeft het konijn niet zoveel aan vermoed ik. Ik kan er niks van zeggen want dan is het hommeles maar probeer de kinderen maar te laten inzien dat dit echt niet kan. 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 april Delen Geplaatst: 15 april Op 13-4-2023 om 21:00, bunnyempress zei: Taiwan. Wauw, veel plezier! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 19 april Delen Geplaatst: 19 april Het is echt super hier in Taiwan en de vakantie opvang stuurde me een filmpje. Ik had medelijden met Lodewijk en Scarlett, want ze waren te filmen. Bij mij lopen ze gelijk op mij af, zodat ik met neuzen tegen de telefoon sta. Ik liet weten dat ik het jammer vond dat ze duidelijk schuwer zijn. Krijg ik een knuffelfilmpje ❤️ Hadden ze ‘s ochtends al flink geknuffeld en ook heel lief rondgesprongen rondom het kindje van degene die verzorgde. Zo enorm schattig dat ze dan omhoog komen, naar hen toe kwamen, bij hen sprongen op het schuilhuisje etc. Aw, zo ken ik ze weer. Mijn hart smolt. Kindje vond ze overduidelijk ook geweldig. Mijn therapie konijnen 😍 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Ik heb medelijden met (terror) Bobby. Hij moet Meike steeds wassen maar als Bobby zijn hoofd onder Meike steekt kijkt ze heel arrogant de lucht in. Bobby blijft wel een paar minuten onder Meike maar nee hoor madam weigert gewoon. Ik vind het zo zielig voor hem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Haha, heel herkenbaar. Heel soms krijgt Silke een snel likje van Hubble over haar kop maar daar moet ze het dan ook mee doen. Tsja, zo werkt het nou eenmaal in de konijnenwereld maar lijkt soms wat sneu inderdaad. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Aw. Inderdaad herkenbaar. @bobbyonthefloor Lodewijk heeft een list bedacht. Hij doet altijd net zijn kopje naar beneden als Scarlett zichzelf aan het wassen is - als ze dan haar teen mist, vangt hij een likje op. Ik vind het altijd sneu om te zien. Soms vond ze dat zijn haar niet goed zat ofzo (hij in de rui en zij niet) en dan ging ze dus wel naar hem toe huppelen om hem te wassen. Maar het bleef kort. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april Vanmorgen ging ik de konijnen verzorgen en kwam alleen Kushi aangesneld voor de brokjes. Micha kwam op zijn dooie gemak naar beneden, at 1 brokje en verdween toen in de catcube. Ik meteen denken van oh nee he niet weer! Want het is zondag en ik heb 1,5e week geleden de Ciseral en de pijnstilling weggegooid omdat die al een half jaar open waren. Afijn, ik maar door met mijn routine want Kushi kwam wel lekker eten en die schiet altijd zo snel in de stress als ik anders doe dan anders. Kruidenmix gegeven en hij at wel weer een stukje. Hij leek gewoon sloom,. Anyway, toiletbak verschoond, hooi aangevuld. Losse keutels opgeveegd en toen de ton met lekkere dingen gepakt. Hij wilde een haychunk maar was daar wel aarzelend mee. Johannesbrood wilde hij ook. Ging op een gegeven moment weer bij de kruiden kijken en knabbelen. Weer wat nieuwsgieriger. Hooi eten, er kwamen keutels uit waaronder een kettingkeutel. Ik ging even rondom het schuilhok schoonvegen vanwege Kushi knaag gedrag. Twee konijnen die me in de weg lopen. Hij maakte weer binkies. Geprobeerd of hij nog brokjes wilde. Hij wilde alles, wel uit de hand gevoerd want Kushi had haar deel al gehad. Toen gingen ze lekker hooi eten en net flopte hij en ligt nu even rustig. Vind het allemaal heel gek allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april Ik heb met vochtige handen een tijdje over hem heen geaaid. Hij is ook flink in de rui. Denk dat dat het was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 april Delen Geplaatst: 24 april Pip is zolang als ik haar heb, nu bijna 3 jaar altijd wat brommerig als ik met brokjes in de ren kom. Sinds ik haar en Fluffy minder brokjes ben gaan voeren omdat beide gewoon echt te zwaar waren, lijkt dit gedrag te verergeren. Ze gromt hard als ik met eten de ren in kom, jaagt achter Fluffy aan en gisterenavond beet ze hem zelfs in zijn kont. De onrust duurt altijd maar kort want zodra ik het eten heb neergezet is het over en eten ze lief samen uit 1 bak. Als het lukt zal ik ze weer eens op de weegschaal zetten. In februari woog ze 2,5 kilo toen ben ik echt minder brokjes gaan geven. 5 weken later in maart woog ze 2,4 kilo. Haar ideale gewicht ligt tussen de 2 en 2,3 kilo. Dit heb ik eigenlijk alleen maar gehaald toen ik Rosewood voerde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.