Evee Geplaatst: 11 maart Auteur Delen Geplaatst: 11 maart Ik denk 2 per pakket? Ligt aan het formaat doos 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Ik wil ze volgend weekend wel voor je halen, maar ik heb ze zelf niet nodig. Ik zou zeggen zet de andere twee gewoon weer op marktplaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart volgende week is de actie van dhl niet meer bezig, dan bestel ik er liever vier voor 2 euro verzendkosten en probeer de rest te verkopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Ik had ze ook gezien, had ook wel interesse in vooral de slaap cube (en evt. een 2e lichte cube). Was mij niet helemaal duidelijk of het nou €5,00 was voor alle 4 (zou natuurlijk een hele mooie deal zijn) of €5,00 per stuk (want dan vind ik 1tje denk ik ook wel genoeg). Ik woon helaas niet in de buurt van Raamsdonksveer. Ik heb er niet bij zien staan dat ze alle 4 in 1x verkocht moeten worden, had je een berichtje gestuurd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Ja ik had het gevraagd. Eigenlijk heeft ze geen tijd/vind ze het gedoe om opte sturen, maar ze zou het morgen eventueel wel willen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Misschien wil ze wel naar 2 verschillende adressen sturen? Dan zou ik het geld kunnen overmaken. Weet jij toevallig of het €5,00 voor alle 4 of per stuk is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart (aangepast) Vandaag bij de vakantieopvang wezen kijken. Zag er goed uit, vragen afgevuurd, maar ze wisten veel goed te beantwoorden. Nog niet zeker welk verblijf nu het beste is voor onze lieve konijnen, dus nog ff mailtje verstuurd voordat ik boek. Hun Vlaamse Reuzen verblijf was namelijk niet echt hoog afgezet, dus ik weet niet of dat wel gaat werken. En bij de gewone verblijven zit er hoger wat wijder gaas en daar gaat Lodewijk dan misschien zijn kop in steken (niet zo handig). Ik zag al een aantal dagen dat Lodewijk een klein stukje grijs op zijn staart heeft, aan de onderkant. Ik zie geen keutels hangen, maar gewoon een stukje grijs (zoals modder), waar hij kennelijk met zijn kont in heeft gezeten. Kan wel met die sneeuw enzo zijn gebeurd. Het ziet er ook een beetje vervilt uit. Ik dacht dat hij het nog wel schoon zou maken, maar dat doet hij dus kennelijk niet. Vandaag gekeken of ik hem kon oppakken, maar dat ging dus niet echt lekker. Hij was teveel aan het heen en weer rennen en ik durf niet echt te grijpen. Pluis had ik altijd zo opgepakt, maar ik ben denk ik toch te voorzichtig nu (en nog steed ziek). Wat is jullie adives? Proberen schoon te maken met wat water of gewoon laten zitten? 11 maart aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Als het er droog uit ziet zou ik het nog even laten zitten, zeker als het modder lijkt. Het is niet dat het nu 30 graden is met grote kans op maden, dus dat scheelt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart (aangepast) 13 uren geleden, bunnyempress zei: Vandaag bij de vakantieopvang wezen kijken. Zag er goed uit, vragen afgevuurd, maar ze wisten veel goed te beantwoorden. Nog niet zeker welk verblijf nu het beste is voor onze lieve konijnen, dus nog ff mailtje verstuurd voordat ik boek. Hun Vlaamse Reuzen verblijf was namelijk niet echt hoog afgezet, dus ik weet niet of dat wel gaat werken. En bij de gewone verblijven zit er hoger wat wijder gaas en daar gaat Lodewijk dan misschien zijn kop in steken (niet zo handig). Ik zag al een aantal dagen dat Lodewijk een klein stukje grijs op zijn staart heeft, aan de onderkant. Ik zie geen keutels hangen, maar gewoon een stukje grijs (zoals modder), waar hij kennelijk met zijn kont in heeft gezeten. Kan wel met die sneeuw enzo zijn gebeurd. Het ziet er ook een beetje vervilt uit. Ik dacht dat hij het nog wel schoon zou maken, maar dat doet hij dus kennelijk niet. Vandaag gekeken of ik hem kon oppakken, maar dat ging dus niet echt lekker. Hij was teveel aan het heen en weer rennen en ik durf niet echt te grijpen. Pluis had ik altijd zo opgepakt, maar ik ben denk ik toch te voorzichtig nu (en nog steed ziek). Wat is jullie adives? Proberen schoon te maken met wat water of gewoon laten zitten? Oeps, daar ging iets mis bij het aanpassen van mijn bericht. Het was niet de bedoeling dat het een nieuwe zou worden. Zie mijn vorige bericht… 12 maart aangepast door Lienappelsien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ik zou het even aankijken. Als het er over een week nog zit wel even pakken en goed bekijken. En dan gewoon grijpen hoor! Dat moet bij de mijne ook. Bij Gijs lukt het meestal de eerste keer, maar hij probeert zich echt uit mijn handen te wurmen, dus dat is nogal een uitdaging om hem te houden. Bij Milly lukt het nooit de eerste keer. Dus daar volgt een achtervolging met 10 pogingen voordat ik haar te pakken heb. Niet leuk, ze is dan ook een paar dagen echt niet blij met me. Maar soms moet het gewoon. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 19 uren geleden, Lollie zei: Misschien wil ze wel naar 2 verschillende adressen sturen? Dan zou ik het geld kunnen overmaken. Weet jij toevallig of het €5,00 voor alle 4 of per stuk is? 5 voor 4, maar mevrouw gaat ze naar de stort brengen.. ipv post 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart (aangepast) 30 minuten geleden, Etje zei: 5 voor 4, maar mevrouw gaat ze naar de stort brengen.. ipv post Dat is een bijzondere wending. Waarom eerst dan de moeite doen ze op marktplaats te zetten? Ik heb er wel eens 2 via marktplaats gekocht en die kwamen in 1 grote doos. Uiteindelijk viel die grootte nog best mee, dus opsturen is voor haar volgens mij goed te doen. Balen zeg! 12 maart aangepast door Mitty Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 34 minuten geleden, Etje zei: 5 voor 4, maar mevrouw gaat ze naar de stort brengen.. ipv post Ah nee, wat ontzettend zonde! Je zou er bijna heen rijden om ze alsnog gauw op te halen... Helaas voor mij echt wat te ver weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Idd, baal best wel, ben al heel lang opzoek.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ik heb ook al een poos ingesteld dat ik een melding krijg bij nieuwe zoekresultaten op cat cubes. Tot op heden niet echt succes. Ik wil ook vooral wel graag een sleep cube. Zouden Charlie en Pepper kunnen afwisselen met Wol en Koko (die laatsten zijn wel cavia's, maar kan me zo voorstellen dat zij dat ook leuk zouden vinden). Krijgen alle vier niet heel vaak wat nieuws, voor Wol en Koko wel op doosjes en wc-rolletjes na. Ik probeer daar wel altijd weer wat creatiefs van te maken, maar binnen een paar dagen is het dan toch stuk. Ik snap dat niet zo goed, naar de stort brengen is toch evenveel moeite als naar de post (en anderen er blij mee maken + paar euro ervoor krijgen)? Zonde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ik denk niet dat een cat cube in een cavia kooi past. Of wil je het gebruiken tijdens het loslopen? Toen ik er 1 kocht was ik wel verbaasd over de grootte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 10 uren geleden, Lienappelsien zei: Als het er droog uit ziet zou ik het nog even laten zitten, zeker als het modder lijkt. Het is niet dat het nu 30 graden is met grote kans op maden, dus dat scheelt. Helaas vandaag gevoeld en het lijkt toch nat te zijn. Mijn man heeft geprobeerd met een droge doek er wat vanaf te halen en heeft hem een beetje 'geplukt'. Er zitten veel rui haren tussen, misschien is dat de reden. 8 uren geleden, Eefje zei: Ik zou het even aankijken. Als het er over een week nog zit wel even pakken en goed bekijken. En dan gewoon grijpen hoor! Dat moet bij de mijne ook. Bij Gijs lukt het meestal de eerste keer, maar hij probeert zich echt uit mijn handen te wurmen, dus dat is nogal een uitdaging om hem te houden. Bij Milly lukt het nooit de eerste keer. Dus daar volgt een achtervolging met 10 pogingen voordat ik haar te pakken heb. Niet leuk, ze is dan ook een paar dagen echt niet blij met me. Maar soms moet het gewoon. Ja, hier wordt er ook gewurmd, maar we gaan morgen even toch de dierenarts bellen. Misschien is het toch wel urinebrand of iets, hoewel mijn man zegt dat hij het niet naar urine vindt ruiken. Hij had het wat droger gedept en toen aan de doek geroken. Ik maak me toch zorgen omdat het weer nat is of nat blijft. Op een eerdere foto kan je de vervilting een beetje zien, maar het is nu dus veel grijzer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Mijn man had een betere foto gemaakt, maar ik kreeg hem niet meer gewijzigd. Sorry. Hierbij de betere foto: je ziet hoe grijs het is geworden: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Oh dat ziet er niet zo fraai uit, lijken ook keutels in vast te zitten. Zou daar toch wel even goed naar kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 5 uren geleden, Lollie zei: Ah nee, wat ontzettend zonde! Je zou er bijna heen rijden om ze alsnog gauw op te halen... Helaas voor mij echt wat te ver weg. Ik dacht ik waag een poging, maar de advertentie is al weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 2 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ik denk niet dat een cat cube in een cavia kooi past. Of wil je het gebruiken tijdens het loslopen? Toen ik er 1 kocht was ik wel verbaasd over de grootte. Ik had de maten al even opgezocht, het zou net moeten passen. Ze hebben een hok van 100x50 à 60 (weet het even niet meer zeker) cm en een hok van 140x60 cm met een tunnel aan elkaar gekoppeld. Een cat cube schijnt 49x29 cm te zijn, in de 140 cm kooi zou het dus sowieso moeten passen, ik heb hem denk ik liever in de 100 cm kooi waarvan ik denk dat het ook net past (kwartslag gedraaid sowieso). Doordat het twee hokken zijn hebben ze dan nog genoeg open ruimte om rond te rennen en lekker cavia te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 25 minuten geleden, Marjoleink zei: Ik dacht ik waag een poging, maar de advertentie is al weg. Er stond bij dat hij gereserveerd was, ik dacht dus eerst dat @Etje ze toch alle 4 had gekocht, maar nee gereserveerd voor de stort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart 11 uren geleden, Eefje zei: Oh dat ziet er niet zo fraai uit, lijken ook keutels in vast te zitten. Zou daar toch wel even goed naar kijken. Zitten gelukkig geen keutels in. We gaan vanmiddag even naar de dierenarts. Ze zei dat urine-brand eigenlijk niet kon, want dan had hij ook in zijn liezen iets moeten hebben (heeft hij niet). Gelijk daar ook even oefenen met hem op zijn rug leggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart Dit doet me heel erg denken aan Hazel toen ze haakjes had. Dat zag er ongeveer zo uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart 16 uren geleden, bunnyempress zei: Mijn man had een betere foto gemaakt, maar ik kreeg hem niet meer gewijzigd. Sorry. Hierbij de betere foto: je ziet hoe grijs het is geworden: Dat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Is het normaal wit? Heeft hij dan diarree gehad? Het ziet er niet uit alsof je het makkelijk schoon krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.