bunnyempress Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 5 minuten geleden, Mitty zei: tnnx voor de tips! De konijnen zullen het rooster ook wel uit hun hoofd weten, zo leuk dat ze zoveel aandacht kunnen krijgen! Bij mij slapen ze overdag vooral. Van 12:00-17:00 zie ik ze niet, dan liggen ze in de catcube. Dat geeft mij wel een beter gevoel als ik naar het werk ben😊 Je zou denken dat ze dat rooster weten, maar je kan namelijk ook gewoon tussen 9:00-10.30 elke 8 minuten om aandacht zeuren. Oh, en op konijnenslaaptijd (12:00-16:00) niet gaan slapen, want je wil toch nog meer aandacht. Ze slapen vaak buiten, dus dan zie ik ze alsnog lekker liggen. Voor mij is BunnyTV ook goed, want ik neem veel meer pauzes en let ook op dat ik zelf op tijd lunch. Ik was nogal een workaholic en was al jaren aan het afbouwen, maar dit helpt reuze! In een Catcube gaan ze niet passen helaas, ik vind het echt super leuke dingen. 5 minuten geleden, Mitty zei: Ze zijn heel kieskeurig wat betreft speelgoed, naar de helft dat ik ooit heb aangeschaft kijken ze niet om. De grote graafbak is het enige waar ze dagelijks mee spelen en tegelijk mijn wekker als ik probeer uit te slapen in het weekend. Het is zelfs zo erg dat ondanks dat het enorme knagers zijn, ze niet al het knaaggoed accepteren. Maar wel een goede tip, ik zal nog eens rondspeuren of er iets te vinden is wat ze waarderen. Yep.. maar meer dan 40g hebben ze nooit voor elkaar gekregen, minderen dat is een ander verhaal. Ik denk dat ik toch voortaan alleen 's avonds de brokken ga geven en de ochtend nu gebruik om af te bouwen. Nu kan ik nog wegvluchten als ze gaan bedelen, maar als ik ze 's avonds in bed hoor... Dat bedelen is inderdaad niet te doen, ik snap dat je man de gordijnen dichtdeed😂 Ik laat speelgoed niet lang liggen en wissel dagelijks af met dingen. Soms kijken ze er niet zo naar om, soms maken ze heel enthousiaste geluiden (vooral als er eten in zit!). Ik heb eigenlijk alles tweedehands of met korting gekocht, omdat ik bang was dat ze het links zouden laten liggen, maar ze vinden alles leuk. Als ze zo eten gericht zijn, sloopspeelgoed met hooi erin? Dus zo'n toiletrolletje of eierdoosje, zodat ze langer bezig zijn met hun eten? Kunnen ze ook gelijk meer hooi eten? Qua knagen zijn ze ook lastig, want ze eten alleen de verse mooie wilgentakken en die kleintjes die ik in de dierenwinkel had gekocht wilden ze niet. Gelukkig heeft de wilgenknot vereniging ons voorzien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Het is idd wel een kwestie van conditionering hoor. Ik zou zeggen, de kamer uit of een andere kant opkijken 😁 En ben het eens met To, als ze minder brokjes krijgen, gaan ze vanzelf meer brokjes eten. Kruiden over het hooi kan ook helpen maar ik lees dat je al pepermunthooi geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 16 minuten geleden, bunnyempress zei: Voor mij is BunnyTV ook goed, want ik neem veel meer pauzes en let ook op dat ik zelf op tijd lunch. Ja dat is hier ook het geval. Je blijft ernaar kijken Wat jammer dat ze niet in een catcube passen! Zijn jouw konijnen echt groter dan katten? Ik wist echt niet dat dat mogelijk was, wat leuk! Maar wel jammer met bepaald speelgoed😅 Je hebt ook Katt3 iets soortgelijks, maar ik heb die nooit in het echt gezien dus ik weet niet of de ingangen zoveel groter zijn.. Ik heb inderdaad een mand met speelgoed waar ik mee afwissel. Vooral toch van kunstof, zodat ze wat langer meegaan. Ik sloop zelf(😇) de wilgenballen een beetje zodat ik er hooi in kan doen. Daarnaast hebben ze twee hooiballen, die slepen ze door het hele hok en daar eten ze inderdaad ook graag van. Ze zijn ook gek van karton, maar dat durf ik nu niet te geven omdat ze zo gevoelig voor verstopping zijn. Hier zijn ook alleen de verse wilgentakken interessant. Het knaaghout uit een pakje raken ze gewoon niet aan! Wat is de wilgenknot vereniging? En hoe houd je de takken vers? Om ze nou in een vaas te zetten.. Ik bestel er telkens eentje, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. 25 minuten geleden, Bunny566 zei: Het is idd wel een kwestie van conditionering hoor. Ik zou zeggen, de kamer uit of een andere kant opkijken 😁 En ben het eens met To, als ze minder brokjes krijgen, gaan ze vanzelf meer brokjes eten. Kruiden over het hooi kan ook helpen maar ik lees dat je al pepermunthooi geeft. Dan moet ik maar eens goed gaan trainen😅. De andere kant opkijken vind ik nu nog echt te moeilijk!😂Kruiden werkt hier inderdaad ook erg goed. Ik heb een bladermix die ik afwissel met het pepermunthooi. Daarnaast lijken ze het paardenhooi veel lekkerder te vinden dan 'normaal' hooi, dus dat scheelt weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari (aangepast) 8 minuten geleden, Mitty zei: Ja dat is hier ook het geval. Je blijft ernaar kijken Wat jammer dat ze niet in een catcube passen! Zijn jouw konijnen echt groter dan katten? Ik wist echt niet dat dat mogelijk was, wat leuk! Maar wel jammer met bepaald speelgoed😅 Je hebt ook Katt3 iets soortgelijks, maar ik heb die nooit in het echt gezien dus ik weet niet of de ingangen zoveel groter zijn.. Ligt er natuurlijk aan hoe groot je katten zijn. Maar Scarlett is 4,5kg en ze past in een diameter van 22cm, plus dat ze liefst natuurlijk lekker gestrekt ligt en dan is ze groter dan 50cm van de lengte van een cat cube. De diameter kon ik niet vinden. Dan moet Lodewijk er nog bij, want die is kleiner, maar nog wel in de groei. Hij kon nog onder het krukje door eerst, maar nu niet meer, want het krukje komt mee omhoog. Waarna hij heel boos naar het krukje kijkt, want, ja, waarom doet dat rot-ding dat nu?! 8 minuten geleden, Mitty zei: Ik heb inderdaad een mand met speelgoed waar ik mee afwissel. Vooral toch van kunstof, zodat ze wat langer meegaan. Ik sloop zelf(😇) de wilgenballen een beetje zodat ik er hooi in kan doen. Daarnaast hebben ze twee hooiballen, die slepen ze door het hele hok en daar eten ze inderdaad ook graag van. Ze zijn ook gek van karton, maar dat durf ik nu niet te geven omdat ze zo gevoelig voor verstopping zijn. Hier zijn ook alleen de verse wilgentakken interessant. Het knaaghout uit een pakje raken ze gewoon niet aan! Wat is de wilgenknot vereniging? En hoe houd je de takken vers? Om ze nou in een vaas te zetten.. Ik bestel er telkens eentje, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ons speelgoed is voornamelijk van hout, maar ze knagen er niet super aan. Kunstof ben ik bang dat ze het binnen krijgen, want Lodewijk gaat altijd te keer op mijn mans nep-crocs. De wilgenbal met hooi was niet interessant op dag 1, maar een paar dagen later werd hij vakkundig gesloopt in goede harmonie. Een Wilgenknot vereniging is een vereniging die in de natuurgebieden (of soms bij mensen zelf), de hoogste takken van de wilgen afhaalt. Vaak zijn het milieu of natuurverenigingen. Je kan mee gaan als vrijwilliger. Voordeel voor konijnenbaasjes: die hoge takken zijn vrij van plas en bestrijdingsmiddelen (wel nog steeds wassen o.a. vanwege vogelpoep, maar dat zat er bij mij niet op). Ze hebben verschillende formaten en ze moeten het afvoeren, dus weggeven is veel fijner. Knotten wordt gedaan tussen Nov t/m Maart, dus het zou zo maar zijn dat er bij jou in de omgeving gratis wilg op te halen valt. Ons huis is vrij koel (ik heb het altijd warm) dus ze liggen hier gewoon in de kamer, maar als het hier warmer zou zijn zou ik ze in de schuur leggen denk ik. In een vaas schijnt ook te kunnen, maar dat hoeft dus niet voor onze konijnen. 23 februari aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari (aangepast) 1 uur terug, Bunny566 zei: En ben het eens met To, als ze minder brokjes krijgen, gaan ze vanzelf meer brokjes eten. Dat is knap! minder brokjes en vanzelf meer brokjes eten? Hahaha, je zult hooi bedoelen. En ben het eens met To, als ze minder brokjes krijgen, gaan ze vanzelf meer hooi eten. Als ik met de auto thuis kom, gaan ze ook bij de deur zitten. Wie weet? Maar ik negeer dat gewoon. 23 februari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Ach...dat krijg je als je snel iets af moet maken 🙈(vriendin stond te wachten). Minder brokjes met als gevolg meer hooi bedoelde ik natuurlijk 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 2 uren geleden, Bunny566 zei: Ach...dat krijg je als je snel iets af moet maken 🙈(vriendin stond te wachten). Minder brokjes met als gevolg meer hooi bedoelde ik natuurlijk 😊 Zoiets vermoedde ik al, maar tnnx To voor de verbetering!😜😂 Ik zal de opening van de catcube zometeen even opmeten, ik ben zelf ook benieuwd geworden naar de diameter. Mijn konijnen kunnen technisch gezien er languit in liggen, maar ze willen dat dan met z'n tweeën naast elkaar en dat is praktisch gezien geen gezicht. Ik heb er nu eentje met een grote opening aan de voorkant. Die heb ik met de open zijde tegen hun bovenverdieping aangezet en de bodem even gemaakt met katoenbedding. Nu liggen ze met hun voeten in het bovenhok, maar wel lekker met hun koppies in de catcube. Tja, je moet er wat voor overhebben😂 Ik heb er twee met een open zijde, omdat ik ze tegen elkaar aan wilde zetten zodat de catcube twee keer zo groot wordt. Maar ze slapen overdag nu zo lief in degene op het hok, dat ik het maar even zo laat. 4 uren geleden, bunnyempress zei: Ons speelgoed is voornamelijk van hout, maar ze knagen er niet super aan. Kunstof ben ik bang dat ze het binnen krijgen, want Lodewijk gaat altijd te keer op mijn mans nep-crocs. Dat is meer een soort schuimhars. Ze hebben mijn crocs ook al te pakken gekregen, daar is nu een mooie hap uit. Het speelgoed dat ik heb is van hard kunststof, zoals het materiaal van catcubes. Daar knagen ze bij mij gelukkig niet aan en het is goed schoon te maken. Ik zal eens kijken hoe ze dat bij mij in de buurt hebben georganiseerd. Laatst zag ik dat ze de wilgen in de straat al hadden geknot, maar er was niemand meer waar ik iets aan kon vragen. Als ze bij jou ook degene uit een pakje laten liggen, maar wel de takken eten die je binnen bewaard, is dat voor mij misschien ook nog een optie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 10 uren geleden, Mitty zei: Zijn jouw konijnen echt groter dan katten? Haha, heb je wel eens een Vlaamse reus gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 14 uren geleden, To van de Veluwe zei: Haha, heb je wel eens een Vlaamse reus gezien? Ik dacht van wel, maar ik begin nu te twijfelen😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Marie begint zich duidelijk beter te voelen, gezien ik haar vanmorgen maar moeilijk te pakken kreeg: achter het hok, onder het hok, opnieuw achter het hok, ... tot ze in de wc sprong en ik haar kon vastzetten met een kartonnen doos. 😄 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Kijk Marie krijgt weer pit! Hoelang moet je de medicatie nog geven? Als dit je dagelijkse routine wordt is het wel een erg interessante work-out.. Mitty vertrouwt mij totaal niet meer, zelfs voor een snoepje uit mijn hand haalt ze haar neus op. Ik had een banaan geprakt in de hoop dat ze de medicatie gewoon op zouden lebberen, maar zodra Stamper erachter kwam dat de banaan alleen óm het spuitje heen zat en de medicate erin, spoot hij ervan door😒 In wanhoop zelfs een wortelpotje olvarit opengetrokken, maar dat blijken ze geen eens te lusten. Dan kan dat potje ook eindelijk de prullenbak in (nooit willen gebruiken voor ze, maar weggooien vond ik ook zo zonde). Ik vond in de dierenwinkel nog een tube met iets(?) voor konijnen. Het ruikt naar sultana en ik zou het normaal nooit kopen, maar voor medicatie hoopte ik het als lokmiddel te kunnen gebruiken. Nada respons.. Ofwel ik heb proefondervindelijk ondervonden dat inderdaad alléén Metacam hier zonder dwang wordt aangenomen. Dan maar in de houdgreep de aankomende twee weken. Ik heb nu wel een nieuwe strategie waarbij ik ze niet hoef op te pakken, dus dat scheelt hopelijk veel stress. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 24 minuten geleden, Mitty zei: Ik vond in de dierenwinkel nog een tube met iets(?) voor konijnen. Het ruikt naar sultana en ik zou het normaal nooit kopen, maar voor medicatie hoopte ik het als lokmiddel te kunnen gebruiken. Nada respons.. Ofwel ik heb proefondervindelijk ondervonden dat inderdaad alléén Metacam hier zonder dwang wordt aangenomen. Dan maar in de houdgreep de aankomende twee weken. Ik heb nu wel een nieuwe strategie waarbij ik ze niet hoef op te pakken, dus dat scheelt hopelijk veel stress. Ik heb het geluk dat Scarlett echt een lekker etertje is, maar mij lukt het dus niet echt met zo'n spuit. Ik ben denk ik te afwachtend en dan kan ze toch gewoon weg. Ik zou haar eigenlijk klem moeten zetten, maar ja, dat vind ik best wel moeilijk. Ik wilde haar geen stress geven na de operatie. Bovendien had ze al vrij snel pit, maar, goed, wij eerste dag smeren op wat ze het allerlekkerste vindt (aardbeienblad - vers), dat ging erin. Toen tweede dag op andijvie, dat ging er al minder in. 's Avonds had ze toen echt extra pijn, gebeld, toen wat gedaan op komkommer (is ze helemaal weg van). Maar ze begon het dus te ruiken (net zoals Mitty) en dan ging ze het dus niet eten. Heeft mijn man op de derde dag het op de onderkant van het rucola-blad gesmeerd en toen dubbelgevouwen, toen rook het dus te veel naar eten ipv naar medicijn en had ze het toch binnen. 🤭 Herhaald voor dag 4, maar dag 5 was ze al zo fit dat we toen gewoon zijn gestopt. Ik hoop dat Mitty zich snel beter voelt - maar je moet toch wat soms met medicatie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Mijn ouders kwamen vanmiddag even buurten terwijl ik lag te slapen. Ze dachten stil even iets af te geven (in huis leggen), maar ik ben een vrij lichte slaper. Ik heb mijn moeder gelijk gecharterd om het groenvoer te geven. Mijn vader vroeg zich af of Scarlett altijd 20 minuten op de kruk naar binnen zit te staren. Ik: nee, alleen gisteren en vandaag, omdat ik maar niet buiten kom spelen". 😆 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 2 uren geleden, Mitty zei: Kijk Marie krijgt weer pit! Hoelang moet je de medicatie nog geven? Als dit je dagelijkse routine wordt is het wel een erg interessante work-out.. Mitty vertrouwt mij totaal niet meer, zelfs voor een snoepje uit mijn hand haalt ze haar neus op. Ik had een banaan geprakt in de hoop dat ze de medicatie gewoon op zouden lebberen, maar zodra Stamper erachter kwam dat de banaan alleen óm het spuitje heen zat en de medicate erin, spoot hij ervan door😒 In wanhoop zelfs een wortelpotje olvarit opengetrokken, maar dat blijken ze geen eens te lusten. Dan kan dat potje ook eindelijk de prullenbak in (nooit willen gebruiken voor ze, maar weggooien vond ik ook zo zonde). Ik vond in de dierenwinkel nog een tube met iets(?) voor konijnen. Het ruikt naar sultana en ik zou het normaal nooit kopen, maar voor medicatie hoopte ik het als lokmiddel te kunnen gebruiken. Nada respons.. Ofwel ik heb proefondervindelijk ondervonden dat inderdaad alléén Metacam hier zonder dwang wordt aangenomen. Dan maar in de houdgreep de aankomende twee weken. Ik heb nu wel een nieuwe strategie waarbij ik ze niet hoef op te pakken, dus dat scheelt hopelijk veel stress. Misschien is het nog een idee om het met geweekte brokjes op een schoteltje te proberen? Hier likken ze ook niks uit een spuitje hoewel Hubble de Metacam wel acceptabel leek te vinden. Onze vorige voedster vond het zakje dwangvoeding erg lekker (naam even kwijt), likte de medicatie er zo bij op. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 3 uren geleden, Mitty zei: Kijk Marie krijgt weer pit! Hoelang moet je de medicatie nog geven? Als dit je dagelijkse routine wordt is het wel een erg interessante work-out.. De dierenarts raadde aan minstens 9 dagen Baytril, en net zo lang tot ze geen snotneus meer heeft. Ik ga volgende week woensdag/donderdag proberen een afspraak te versieren bij mijn eigen dierenarts, om eens te zien hoe en wat. Maar dus minstens tot en met donderdag. Wordt inderdaad nog spannend, of ze het vanaf nu élke keer zo gaat doen. Het meest grappige van al is dat de ren overdekt is en één meter hoog, dus wanneer ik haar niet meteen te pakken heb, is het dus op handen en voeten in de achtervolging.😂😂 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Geven ze bij jullie nog baytril? Dat krijg je hier echt niet meer mee voor je konijn. En volgens mij is dat Europees bepaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 46 minuten geleden, Evee zei: Geven ze bij jullie nog baytril? Dat krijg je hier echt niet meer mee voor je konijn. En volgens mij is dat Europees bepaald. Toen, met Lilou, een paar weken geleden, kreeg ik Baytril mee, om onderhuids in te spuiten, en nu, met Marie, Baytril oraal. Ik vertrouw op de dierenartsen en dat zij de officiële wetgeving volgen. 🤷 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 6 uren geleden, Mitty zei: Ik heb nu wel een nieuwe strategie waarbij ik ze niet hoef op te pakken, dus dat scheelt hopelijk veel stress. Nou worden we nieuwsgierig hoe dat werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 17 uren geleden, Evee zei: Geven ze bij jullie nog baytril? Dat krijg je hier echt niet meer mee voor je konijn. En volgens mij is dat Europees bepaald. Daar was ik ook verbaasd over toen ik het las. Maar goed, baytril was wel het enige wat werkte bij mijn konijnen die snot hadden dus wel fijn voor @mystique (al kan snot door verschillende bacteriën veroorzaakt worden). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Er is in 2014 een topic hierover geweest op bunnybunch: https://www.bunnybunch.nl/forums/topic/75990-baytril-wel-of-niet/ Daar verwijzen ze naar een artikel op deze site: https://www.vetined.nl/news/39/show Hier staat: ''Sinds 19 januari 2013 moeten dierenartsen zich bij de behandeling van hun patiënten houden aan onderstaande richtlijnen voor de keuze van een antibioticum. Toepassing van ‘populaire’ middelen zoals Convenia, Baytril en Marbofloxacine is verboden, tenzij er met een bacteriologisch onderzoek en een antibiogram is aangetoond dat er geen andere behandelopties zijn. Voor situaties waarin een gevoeligheidsbepaling onmogelijk of veterinair onverantwoord is, behoudt de dierenarts de mogelijkheid om in geval van diergeneeskundige noodzaak deze middelen toe te passen.'' Best bijzonder dat we nu 10 jaar verder zijn, maar er niets lijkt te zijn veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 21 uren geleden, bunnyempress zei: smeren op wat ze het allerlekkerste vindt 20 uren geleden, Bunny566 zei: Misschien is het nog een idee om het met geweekte brokjes op een schoteltje te proberen? Ik krijg dat steeds maar niet voor elkaar. 1ml op een een stukje groente druipt er bij mij aan alle kanten af. Zodra ze het ruiken nemen ze bij mij ook niets meer van mij aan, helaas. Brokken laten ze dan ook liggen:( 21 uren geleden, bunnyempress zei: Ik hoop dat Mitty zich snel beter voelt - maar je moet toch wat soms met medicatie. Bedankt! Stamper is helaas ook de klos, want ze krijgen het beiden. Ik kon niet met zekerheid zeggen bij wie het had. Omdat het besmettelijk is en ze het al een flinke tijd hebben, heb ik het voor beiden meegekregen. 15 uren geleden, To van de Veluwe zei: Nou worden we nieuwsgierig hoe dat werkt. Ik las de tip ergens op BunnyBunch dat je op je knieën over ze heen moet gaan zitten. Dan kunnen ze niet naar achteren glippen en kan je er zo bij😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 1 uur terug, Mitty zei: Ik krijg dat steeds maar niet voor elkaar. 1ml op een een stukje groente druipt er bij mij aan alle kanten af. Zodra ze het ruiken nemen ze bij mij ook niets meer van mij aan, helaas. Brokken laten ze dan ook liggen:( Bedankt! Stamper is helaas ook de klos, want ze krijgen het beiden. Ik kon niet met zekerheid zeggen bij wie het had. Omdat het besmettelijk is en ze het al een flinke tijd hebben, heb ik het voor beiden meegekregen. Ik las de tip ergens op BunnyBunch dat je op je knieën over ze heen moet gaan zitten. Dan kunnen ze niet naar achteren glippen en kan je er zo bij😁 Heb je dat laatste al geprobeerd? Dat is de enige manier die bij Hubble werkt maar werkt goed 😄 (Ik ben er nog steeds niet achter hoe je 1 zin kopieert en daar dan op reageert 🤔) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 31 minuten geleden, Bunny566 zei: (Ik ben er nog steeds niet achter hoe je 1 zin kopieert en daar dan op reageert 🤔) Je selecteert alleen die zin en dan staat erbij: "selectie quoten". Daarop klikken en voila! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 2 uren geleden, Okki zei: e selecteert alleen die zin en dan staat erbij: "selectie quoten". Daarop klikken en voila! En als je meerdere mensen wilt quoten? Komt dat dan in hetzelfde bericht te staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: En als je meerdere mensen wilt quoten? Komt dat dan in hetzelfde bericht te staan? Ja! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.