bunnyempress Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus (aangepast) 5 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Ik heb eigenlijk niets nieuws voor de baby gekocht, maar Lapin van Studio Keutels wilde ik heel graag hebben. Die is er lange tijd niet geweest en na veel zeuren heb ik er eentje kunnen bemachtigen. Ze gaf aan dat ze vanaf eind augustus in beperkte oplage (15 stuks per kleur) in de webshop komen. Zijn toch te leuk? Als je nog een kraamcadeau voor een konijnengekkie zoekt... ;). Omdat ik zo lang heb zitten zeuren stuurt ze die van mij alvast op, ik wilde niet wachten tot ze misschien weer uitverkocht zijn 😁 Die zijn leuk! Ik snap dat je daar voor gevallen bent. Wat kosten ze? Dan ga ik de webwinkel in de gaten houden. 3 augustus aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus 36 minuten geleden, bunnyempress zei: Die zijn leuk! Ik snap dat je daar voor gevallen bent. Wat kosten ze? Dan ga ik de webwinkel in de gaten houden. Ja he! Ik geloof dat ik €22,50 betaald heb per stuk. Niet goedkoop, maar ze zijn met de hand gemaakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus 8 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Op de andere producten staat ook een konijn. Ik keur het goed. De echte cavia's wachten nu wel met smart op je hoor @Suus1978! Beetje opschieten met dat verblijf voor ze ;). Ik weet het! We zijn terug van vakantie, dus er is geen enkele reden meer om die arme caafjes nog langer te laten wachten! Hoewel... Er zijn bijzonder weinig cavia's "in de aanbieding" en de beschikbare cavia's zijn razendsnel gereserveerd. Alleen maar fijn voor ze natuurlijk. Er komt vanzelf een kansloos koppeltje of trio dat bij tante Suus mag wonen. Kan ik nog even verder zoeken naar een mooi verblijf (want die standaardkooien zijn zoooo klein). 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Om de caviasokken te compenseren: dit schattige memoblok vond ik nog. Ook van Wrendale Designs, echt super schattig! Er staat ook een afbeelding op de papiertjes! 😍 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Ik wou dat ik zo kon tekenen. Wat schattig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 augustus Delen Geplaatst: 6 augustus Op 3-8-2023 om 12:41, Jamesthebunnybutler zei: Studio Keutels Heel erg bedankt voor deze geweldige tip! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Voor de konijnenbaasjes die ookk vsn retro houden 😉 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Tring tring babyyyyyyy Bij de Lidl 😁 5 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus 1 uur geleden, Dollie zei: Tring tring babyyyyyyy Bij de Lidl 😁 Die is wel leuk 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Hopelijk laten ze hem zitten, hij is echt te cute! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus https://www.ikea.com/nl/nl/p/bild-poster-gezellige-vrienden-20533295/ De konijnen zitten er wat ongemakkelijk bij, maar vooruit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Heb een fietsbel nodig! Ga ik zeker halen als ik langs de liddl kom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 augustus Delen Geplaatst: 10 augustus Van de week zocht ik servetjes in mijn kelderkast en zag deze liggen. Ooit eens gekocht met Pasen. Lief he? Ik vind ze dan zo leuk dat ik ze nauwelijks gebruik. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus Erg leuk deze! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus 2 uren geleden, Suus1978 zei: Erg leuk deze! Prijs valt me mee. Nog geen 15 euro. Leuk maar niet voor bij mij aan de muur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Ik vind het meer een ree met extra lange oren 😁 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Speciaal voor @Jamesthebunnybutler 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Zojuist, Suus1978 zei: Speciaal voor @Jamesthebunnybutler Hahaha ik kan geen konijnenknuffels meer zien 🤯 Heb er zó veel gekregen dat ik echt een heleboel naar de kringloop moest doen en dan is de baby nog niet eens geboren haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Hahaha! Wat erg! Eigenlijk ben ik niet eens verbaasd. Een knuffel is een logisch cadeau en er zijn zo veel leuke babyspullen met konijnen. Je hoort wel vaker dat kinderen kleertjes niet eens gedragen hebben omdat ze zo veel hebben. Zonde eigenlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus 37 minuten geleden, Suus1978 zei: Hahaha! Wat erg! Eigenlijk ben ik niet eens verbaasd. Een knuffel is een logisch cadeau en er zijn zo veel leuke babyspullen met konijnen. Je hoort wel vaker dat kinderen kleertjes niet eens gedragen hebben omdat ze zo veel hebben. Zonde eigenlijk. Klopt. Ik vind het zelf soms een beetje vervelend, omdat ik probeer zo min mogelijk nieuwe spullen te kopen vanwege duurzaamheid. Het is super lief natuurlijk, maar vind het ook een dilemma soms omdat je zo veel dingen niet gaat gebruiken. Ik heb daarom ook maar drie setjes kleren in de eerste maat gekocht, omdat ik verwacht toch veel te krijgen. Dan wordt alles tenminste wel gedragen! En heb een lijstje gemaakt met inspiratie voor cadeaus, dan weer je ook zeker dat je het gaat gebruiken. Blijft lastig, want het zijn allemaal leuke spulletjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Ik geef altijd boeken als kraamcadeau. Je kunt nooit genoeg boeken hebben vind ik. Valt eigenlijk ook altijd wel in de smaak. ❤️ Kleding is heel persoonlijk, knuffels krijgen ze vaak al te veel, en lijstjes krijg ik vaak niet van mensen. Een keer was het wel een beetje een probleem, want toen had mijn man het bezoek geregeld (vrienden van hem) en waren we 's ochtends nog gauw in een andere stad een boek gaan scoren. Ik helemaal blij met een lief kartonnen boekje met een vingerpopje erin. Echt super schattig... krijgen die mensen een tweede kind. Ja, maar dat eerste boekje dat was ZO leuk, daar zouden ze wel nog eentje van willen. Wij wisten niet meer welke boekhandel we toen waren geweest. 😆 Vier boekhandels verder had ik iets vergelijkbaars gevonden gelukkig. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Op 10-8-2023 om 21:11, Suus1978 zei: https://www.ikea.com/nl/nl/p/bild-poster-gezellige-vrienden-20533295/ De konijnen zitten er wat ongemakkelijk bij, maar vooruit... Ooh maar die vind ik wel leuk! Vooral de rechtse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus 4 uren geleden, Suus1978 zei: Je hoort wel vaker dat kinderen kleertjes niet eens gedragen hebben omdat ze zo veel hebben Of dat je denkt dat het nog niet past en dan ga je het passen en past het niet meer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus 4 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: omdat ik verwacht toch veel te krijgen. Let op. Vaak maat 68! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus 2 uren geleden, bunnyempress zei: Ik geef altijd boeken als kraamcadeau. Ik ook en soms zie je bij het Kruidvat erg leuke boekjes. Wij hebben eens ergens in Den Haag een boek gekocht met een kop van een bruine beer waar je dan je hand in moet steken. Altijd hier een groot succes geweest. Leuk maar toch een beetje eng. Haha/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.