Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, Suus1978 zei:

De Wibra had ze ook. Ik vind die metalen uitsteeksels wel een beetje eng. Zodra de stof eraf was, gooide ik ze meestal meteen weg.

Ja, als ze gesloopt zijn kwam er hier vaak een opening tussen de stof en dat metalen ding, en dan zouden ze er met hun kop doorheen kunnen gaan. Dan is het inderdaad tijd om ze weg te gooien. Een metalen uitsteeksel is hier niet vaak voorgekomen.

Na zo’n tunnel een aantal keer onder toezicht te hebben gegeven liet ik de tunnel gewoon in de ren liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen. Maar sinds vandaag hangen er houten bordjes in de vorm van een konijn aan de buitenkant van onze ren met hun naam erop. 

Die advertentie zag ik al langskomen op Facebook toen ik Kushi en haar broertje net had. Ik dacht er twee weken geleden weer aan.

De advertentie kwam langs in een konijnen Facebookgroep

aangepast door Cheeta26
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Suus1978 zei:

Ik heb weer iets leuks gespot. Het is voor in de tuin (bij Intratuin gezien namelijk), misschien voor hangplanten ofzo? Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ze zijn wel heel leuk! 

PXL_20230424_104452001~2.jpg

Dat zijn hangers voor “hanging baskets”, je bevestigt ze aan de muur of schutting en dan hang je vanaf de haak van die mandjes die je vult met plantjes. Of idd hangplanten. Soms hangen mensen er ook solar verlichting aan. 

Leuk om te zien ❤️. Misschien koop ik deze als er weer 20% kortingsactie is. Al heb ik ze bij onze intratuin nog niet gezien. 

aangepast door bunnyempress
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suus1978 Ohh die zijn leuk! Ik zoek er nog voor aan de schutting, ik wil er aardbeiplantjes aan hangen zodat ik er dit jaar misschien zelf ook wat aan heb, Namu at vorig jaar alles op 😂 en in de winter kan er vogelvoer aan. Tripje intratuin dan maar 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
11 uren geleden, bunnyempress zei:

@Evee Je vergeet de leukste... vanaf morgen volgens de folder een XXL kussen van 100x75cm

NijntjeKussen.thumb.jpg.2d8def12285b4e2360737d0e0fd86664.jpg

hahaha ik heb de folders nog niet, had de andere producten in de webshop gezien, maar ik heb het vermoeden dat ze dat enorme konijnenkussen niet online verkopen 😄 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Evee zei:

hahaha ik heb de folders nog niet, had de andere producten in de webshop gezien, maar ik heb het vermoeden dat ze dat enorme konijnenkussen niet online verkopen 😄 😄

Mijn moeder stuurde het door, omdat ik Nijntje gek ben.

Er staat inderdaad in het klein onder "alleen in de winkels en OP=OP".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2023 om 13:33, Suus1978 zei:

Eigenlijk voor kinderen maar ik had 'm bijna zelf gekocht! 

PXL_20230520_112909593.jpg

Wat een lief motiefje!

Als je dit vergelijkt met de lelijke kleding, tassen en spullen waar ik als kind mee liep 😂 Van die felle kleuren en grafische opdruk, dan is dit echt veel schattiger! 😄 

• Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
22 uren geleden, paniekvogeltje zei:

Gisteren was mijn pakketje van de BB-webshop dichtgeplakt met een wel heel leuke washi tape! Met konijnen erop, uiteraard. Nu wil ik graag weten waar die zijn aangeschaft. 

Nou ben ik nieuwsgierig. Zou u een foto van kunnen maken en hier posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ik heb eigenlijk niets nieuws voor de baby gekocht, maar Lapin van Studio Keutels wilde ik heel graag hebben. Die is er lange tijd niet geweest en na veel zeuren heb ik er eentje kunnen bemachtigen. Ze gaf aan dat ze vanaf eind augustus in beperkte oplage (15 stuks per kleur) in de webshop komen. Zijn toch te leuk? Als je nog een kraamcadeau voor een konijnengekkie zoekt... ;). Omdat ik zo lang heb zitten zeuren stuurt ze die van mij alvast op, ik wilde niet wachten tot ze misschien weer uitverkocht zijn 😁

IMG_20230802_110309_146.jpg

IMG_20230802_110311_449.jpg

IMG_20230802_110320_699.jpg

IMG_20230802_110314_911.jpg

IMG_20230802_110318_122.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik heb er even een kijkje genomen. Wat een levensverhaal heeft deze ontwerpster. Haar pad is niet over rozen gegaan.

Ze kan erg goed konijnen tekenen. Schattige konijntjes om te zien.

Klopt. Zij heeft ook zo'n ontzettend leuke kaarten, ik ben er onwijs fan van dus ik vind ook dat ze echt een podium verdient. En ze is vrijwilliger (geweest?) bij de opvang waar ik ook vrijwilliger ben en heeft daar de leukste konijnen vandaan. Helemaal leuk!

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .