Okki Geplaatst: 19 maart Delen Geplaatst: 19 maart Bij Xenos: 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart Konijnbedeltje. bij pandora hebben ze een konijn bedeltje. Ik heb er gelijk 2 gekocht 😅 konijntjes zijn zo leuk 😍 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 maart Delen Geplaatst: 23 maart Zojuist gespot bij Kruidvat. 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 maart Delen Geplaatst: 23 maart Die zijn wel heel leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 23 maart Delen Geplaatst: 23 maart Heeft iemand toevallig ergens een diadeem met paashaasoren gezien? Ik heb de mooie taak om paashaas te spelen, maar zoek nog oren. (Of staat deze vraag hier niet goed?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HugsBunny Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart 4 uren geleden, Kimie zei: Heeft iemand toevallig ergens een diadeem met paashaasoren gezien? Ik heb de mooie taak om paashaas te spelen, maar zoek nog oren. (Of staat deze vraag hier niet goed?) Zoiets misschien? diadeem konijnoren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart (aangepast) 9 uren geleden, Kimie zei: Heeft iemand toevallig ergens een diadeem met paashaasoren gezien? Ik heb de mooie taak om paashaas te spelen, maar zoek nog oren. (Of staat deze vraag hier niet goed?) Bij Xenos, maar of het nou is wat je zoekt om passhaas te spelen vraag ik me af. 24 maart aangepast door Okki 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 29 maart Delen Geplaatst: 29 maart Gratis eierdopjes bij de HEMA als je de voucher activeert in de App. Ik vind ze snoezig! Hopen dat ze van het weekend ze nog hebben, geen tijd verder deze week. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Groenrijk! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Xenos! zo schattig. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april 15 minuten geleden, Priyab zei: Xenos! zo schattig. 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april 10 uren geleden, Priyab zei: Xenos! zo schattig. Daar heb ik mokken van! Volgens mij vorig jaar of twee jaar terug al gekocht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Ik was naar wat anders op zoek. Zie je dit voordat je op konijnen filtert (voor eten). Wat een snoezig hondenspeeltje. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april 8 uren geleden, Evee zei: Daar heb ik mokken van! Volgens mij vorig jaar of twee jaar terug al gekocht! Die heb ik ook 😆. Echt heel leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Naar Duitsland allemaal! Ze hebben hier echt ontzettend leuke dingen! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Die mok is heel leuk 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Heel mooi zelfs! Geen kitscherig paasspul. k heb de Villeroy en Boch mokken hier ook gespot! Die gaan mee naar huis 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Priyab Geplaatst: 13 april Delen Geplaatst: 13 april Wat een leuke dingen!!!😍😍😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 april Delen Geplaatst: 14 april 18 uren geleden, Suus1978 zei: Heel mooi zelfs! Geen kitscherig paasspul. k heb de Villeroy en Boch mokken hier ook gespot! Die gaan mee naar huis 🥳 😱 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 14 april Auteur Delen Geplaatst: 14 april Zeeman, er is ook een rode. Voor konijntjes leuk om onder toezicht mee te spelen! 🐰 https://www.zeeman.com/nl/katten-speeltunnel-aav000051984.html?queryID=a6eeaeeca8e1b933f1cc3627211ff918&objectID=829633&indexName=prd_nl_products Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 april Delen Geplaatst: 15 april 22 uren geleden, Lollie zei: Zeeman, er is ook een rode. Voor konijntjes leuk om onder toezicht mee te spelen! 🐰 https://www.zeeman.com/nl/katten-speeltunnel-aav000051984.html?queryID=a6eeaeeca8e1b933f1cc3627211ff918&objectID=829633&indexName=prd_nl_products Leuk! Zo te zien zijn het dezelfde als die altijd bij de Action te koop waren, en dat was altijd een grote hit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 16 april Delen Geplaatst: 16 april De Wibra had ze ook. Ik vind die metalen uitsteeksels wel een beetje eng. Zodra de stof eraf was, gooide ik ze meestal meteen weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 april Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2 uren geleden, Suus1978 zei: De Wibra had ze ook. Ik vind die metalen uitsteeksels wel een beetje eng. Zodra de stof eraf was, gooide ik ze meestal meteen weg. Ik zou ze er inderdaad ook alleen onder toezicht mee laten spelen. Bij de Action had ik deze gezien, ietsje duurder, en vooral ook fleece, dat leek me meer wat voor cavia's. Misschien koop ik die wel voor Wol en Koko, de nylon tunnel vond ik juist meer iets voor nijntjes. ⬇️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 16 april Delen Geplaatst: 16 april Ik had voor de cavia's altijd (knaag)tunnels zonder bodem. Dan kunnen ze er ook niet op plassen. Dat was hier altijd een groot succes. Ik zoek even een foto op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.