Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

9 uren geleden, Kimie zei:

Heeft iemand toevallig ergens een diadeem met paashaasoren gezien? Ik heb de mooie taak om paashaas te spelen, maar zoek nog oren. (Of staat deze vraag hier niet goed?)

Bij Xenos, maar of het nou is wat je zoekt om passhaas te spelen vraag ik me af.

Screenshot_20230324-083127-500.png

aangepast door Okki
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Lollie zei:

Zeeman, er is ook een rode. Voor konijntjes leuk om onder toezicht mee te spelen! 🐰

Screenshot_20230407_012912.thumb.jpg.4e29c2c22adc8f8e5221c6f84445ded9.jpg

https://www.zeeman.com/nl/katten-speeltunnel-aav000051984.html?queryID=a6eeaeeca8e1b933f1cc3627211ff918&objectID=829633&indexName=prd_nl_products

Leuk! Zo te zien zijn het dezelfde als die altijd bij de Action te koop waren, en dat was altijd een grote hit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Suus1978 zei:

De Wibra had ze ook. Ik vind die metalen uitsteeksels wel een beetje eng. Zodra de stof eraf was, gooide ik ze meestal meteen weg.

Ik zou ze er inderdaad ook alleen onder toezicht mee laten spelen.

Bij de Action had ik deze gezien, ietsje duurder, en vooral ook fleece, dat leek me meer wat voor cavia's. Misschien koop ik die wel voor Wol en Koko, de nylon tunnel vond ik juist meer iets voor nijntjes. ⬇️

Screenshot_20230416_190950.thumb.jpg.6de26e106e6ccc0a71677e1f04a0c5cc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .