Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie

Aanbevolen berichten

Het doet me bedenken dat ik ergens konijnensokken heb liggen, maar waar heb ik die gelaten. Ik heb trouwens een mooie sjaal van wrendale 🙂 En mokken, die zijn echt mooi. Geloof dat het konijn Rosie heet, maar dat weet ik niet 100% zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Owww wat is die gaaf! Er zijn volgens mij ook kaarten van. Ik ben de naam van het label even vergeten. Ik wil hem ook wel, maar volgens m'n moeder was die niet bij de Groenrijk waar zij wel eens komen 😞 Ze had het niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er mensen zijn die willen versturen naar elkaar - de komende dagen (Actie is geldig vanaf vrijdag 10 maart - 10.00 tot en met maandag 13 maart - 23.59) is er een actie bij een groot tweedehandsplatform (weet niet of ik naam mag noemen) om met een grote vervoerder (die gele met rode) voor €0,99 te verzenden naar afhaal-locaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Namen noemen mag altijd op het forum hoor! Linken zijn we wat minder blij mee als het om commerciële (concurrerende) links gaat.

Dus als je webwinkels gaat linken die concurrent zijn van de webwinkel hier op bunnybunch, maak je mij niet zo blij, dan promoot je mijn concurrentie en dat vind ik zonde 😄Dan maak ik gratis reclame voor andere bedrijven en dat wil ik liever niet als het bedrijven zijn die echt in het zelfde gebied zitten als de webwinkel hier.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2023 om 10:13, bunnyempress zei:

Als er mensen zijn die willen versturen naar elkaar - de komende dagen (Actie is geldig vanaf vrijdag 10 maart - 10.00 tot en met maandag 13 maart - 23.59) is er een actie bij een groot tweedehandsplatform (weet niet of ik naam mag noemen) om met een grote vervoerder (die gele met rode) voor €0,99 te verzenden naar afhaal-locaties.

Geniaal😂 Beste manier om iets met de publieke-omroep-techniek te omschrijven, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Suus1978 zei:

Ook leuk na Pasen!

PXL_20230314_140047447.jpg

PXL_20230314_140042157.jpg

Ik ben net mijn nieuwe keukentje aan het inrichten, dit is echt geweldig!😍 Ik kan ze op hun site helaas niet vinden, maar er is vast wel een wibra in de buurt. Ik ben benieuwd of ik ze vind😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2023 om 10:13, bunnyempress zei:

Dank voor de tip! Ik heb flink ingeslagen in o.a stoffen, voor de cavia's twee grote wilgenbruggen. Vanmiddag opgehaald. De wilgenbruggen zijn wel érg groot, ik moet nog even zien of en hoe ik ze er allebei in ga zetten 🤭. Maar hoe leuk is dit stofje 😍

Screenshot_20230311_211101.thumb.jpg.edd8d8468835c0f39b0124f52bdc89f3.jpg

@Suus1978 wat een leuke potten!

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .