Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 8-1-2023 om 15:06, Evee zei:

Bij de action, lijkt onbewerkt en wel veilig te zijn zo op de foto's. Leuk om hooi in te doen en lekkere dingen te verstoppen. 

Screenshot_20230108_150450_Chrome.jpg

Deze is nu in de aanbieding ⬇️

Screenshot_20230209_141923.thumb.jpg.57600c65e474de7d40a1a6cac02dda23.jpg

Misschien een extra excuus om er toch maar eens heen te gaan 😉. Kan ik meteen even naar de kruiden kijken. Ik heb nog een lap stof liggen die ik had gekocht afgelopen zomer om een icepod hoesje te maken, met appeltjes. Meteen een leuk projectje om even een bijbehorend kussentje te naaien voor erin.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Lollie zei:

Deze is nu in de aanbieding ⬇️

Screenshot_20230209_141923.thumb.jpg.57600c65e474de7d40a1a6cac02dda23.jpg

Misschien een extra excuus om er toch maar eens heen te gaan 😉. Kan ik meteen even naar de kruiden kijken. Ik heb nog een lap stof liggen die ik had gekocht afgelopen zomer om een icepod hoesje te maken, met appeltjes. Meteen een leuk projectje om even een bijbehorend kussentje te naaien voor erin.

Wat leuk dat je zelf zo handig bent! Ik verzucht vaak genoeg dat ik graag een paar jaar huishoudschool had willen doen. Met zo'n naaimachine kun je toveren! 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Suus1978 zei:

Wat leuk dat je zelf zo handig bent! Ik verzucht vaak genoeg dat ik graag een paar jaar huishoudschool had willen doen. Met zo'n naaimachine kun je toveren! 

Haha valt mee hoor. Maar (zo'n beetje) alles kun je leren 😉. Ik naai niet zo vaak, maar zeker voor cavia's kun je echt wel allerlei leuks maken. Bij zulke dingetjes zit ik altijd meer met gebrek aan geduld, maar zo'n kussentje lijkt me goed te doen. Misschien fiets ik er morgen even langs. Ik wil toch eigenlijk al wat meer buiten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mandje gehaald, op het kaartje staat dat het wilg is en het lijkt inderdaad onbehandeld. Ik heb nog even geen tijd gevonden om het kussentje te maken, misschien hoeft dat ook wel niet, ze gooien het om, dat wil zeggen, Koko is nog niet wezen kijken op de begane grond en Wol had het omgeklapt. Ik had er hooi in gedaan, als Wol loslaat valt het wel weer terug, dat is dan weer fijn voor mij. Hij zat er eerst lekker mee te klooien, maar hij had maar weer eens veel te snel door dat hij het gewoon vast kan houden met zijn pootje. Ik heb hem er nog niet in zien liggen. Ik ben blij met het mandje maar ik hoop stiekem nog wel dat ze er ook in gaan liggen 🤭.

Screenshot_20230210_222552.thumb.jpg.64158033677de2fda7405a9dfd28ca51.jpg

Screenshot_20230210_223201.thumb.jpg.4657aa689cfcbe0648cf912f06ab8881.jpg

Screenshot_20230210_223417.thumb.jpg.25501c696477a0f1c39e40dd10703976.jpg

Edit: Ik vind het mandje ook wel wat klein voor de cavia's om in te liggen. Ik kon de kruiden helaas niet vinden.

aangepast door Lollie
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Die waren bij ons ook pas al op toen ik direct ging nadat het hier op het forum stond. Ik ben dan ook geneigd om zo'n mandje te halen maar ergens is dat onzin want ik heb tig wilgentakken liggen en konijnen zien het verschil niet.

Ik heb het nog niet getest, maar ik denk dat je met zo'n mandje beter kunt smijten 😂. En Wol eet al meer dan een uur onafgebroken hooi uit het mandje, (Koko heeft hem nog steeds niet ontdekt) dus hij valt letterlijk in de smaak 😄

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lollie zei:

maar ik denk dat je met zo'n mandje beter kunt smijten

Dat doen ze bij mij dus met die groentenbak en ergens denk ik: die ander zal hem op zijn kopje krijgen. Maar het is nog steeds goed gegaan.

Off topic. Ik zie ze zelden nu in de zandbak. Gisteren was ik de was aan het ophangen buiten en zag ik de ram in de zandbak springen en binkies en een flop maken. Dus ze gebruiken hem wel. Ze keutelen er nooit in dus ik kan niet zien of ze erin springen. Nu doe ik er geen water bij zodat het niet koud is.

Dan moet ik misschien toch maar eens een mandje halen maar ik ga er niet speciaal meer 10 km voor rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mammafelina zei:

Ik heb hier gisteren de kruiden ook gekocht, maar het mandje laten liggen.

Vond het wat aan de kleine kant.

Vond ik ook ja, voor mijn cavia's vind ik het al wat klein, en een konijn is nog groter. Ik denk dat je het kunt zien als een duur alternatief voor wilgentakken, of juist een goedkoop alternatief voor een wilgenbal. Het is een keer net een andere vorm, kan me voorstellen dat dat wel interessant is voor een konijn of cavia. Wol vond het ook de perfecte hooiruif, hij heeft urenlang vrijwel onafgebroken hooi gegeten. Hij had het uiteindelijk gestut tegen de stoffen banaan, zodat hij het niet meer vast hoefde te houden. Veel te slim dier. Is soms wel een beetje sneu voor Koko, als ze iets te puzzelen hebben bijvoorbeeld heeft Wol het lekkers vaak al uit de puzzel en zit zij nog vol verwarring te kijken. Wat dan weer slim aan haar is, is dat zij dan gewoon wat lekkers komt ophalen bij het deurtje, terwijl Wol nog druk bezig is.

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht voor de echte slopers vaak  broodmanden. Nog steeds niet goedkoop, maar goedkoper en groter dan die speciale knaagdingen. Ze vonden het geweldig, ze zaten erop, erin, er werd mee gesleept en uiteindelijk natuurlijk helemaal versnipperd. Dille en Kamille heeft er veel. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Suus1978 zei:

Ik kocht voor de echte slopers vaak  broodmanden. Nog steeds niet goedkoop, maar goedkoper en groter dan die speciale knaagdingen. Ze vonden het geweldig, ze zaten erop, erin, er werd mee gesleept en uiteindelijk natuurlijk helemaal versnipperd. Dille en Kamille heeft er veel. 

Maar hoe weet je dan of het van hout is gemaakt waar ze aan mogen knagen? Ik vind dat zelf altijd lastig om te zien en dan durf ik het toch niet te kopen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Annasbeestenbende zei:

Die liggen al klaar voor mijn verjaardag 😁

Dat is op tijd als je in september jarig bent!

58 minuten geleden, DaniëlleV zei:

Maar hoe weet je dan of het van hout is gemaakt waar ze aan mogen knagen? Ik vind dat zelf altijd lastig om te zien en dan durf ik het toch niet te kopen.. 

Bij het action mandje stond op het kaartje dat het wilg was. Ik heb net even gekeken op de site van Dille & Kamille, materiaal stond niet bij het mandje zelf, maar ze waren in de categorie "rieten manden" gezet. Riet mogen ze voor zover ik weet niet @Suus1978?

51 minuten geleden, Priyab zei:

Hema 

C3E8CC15-E9B4-4B42-B4EF-DC2BAC4833E5.jpeg

Heel leuk! Zag dat de hema nog meer nieuwe nijntje spullen heeft, feestspul (honeycomb, cadeautasje, slinger, paashangers, servetten, papieren tafelkleed, vilten tasje), melamine kinderbordje- en beker, vinger- en handpopjes, gele nijntje ribstof knuffel, kleurboek en stickerboek. Wel meteen allemaal meer kinderspul. De hema heeft nog meer konijnenspul ⬇️

Screenshot_20230212_231259.thumb.jpg.c20a21adbc59df896ad9d2ef5d473b92.jpg

Konijnen pot

Screenshot_20230212_231528.thumb.jpg.1818959a65cfeaf91155e4f134f95d58.jpg

Houten konijntjes met hele grappige staartjes

Screenshot_20230212_231624.thumb.jpg.fcea2a94eecec68645f43eb4bec9d1be.jpg

Glazen konijn, hebben ze in geel, blauw en roze

Screenshot_20230212_231740.thumb.jpg.109eb9c76601276d1cc2cb36f0eb07a7.jpg

Stolp met konijnenoren

Screenshot_20230212_231916.thumb.jpg.a598c3739dc79ca14435ce14d9d3fb27.jpg

Vorm om eieren te bakken in de vorm van een konijn

Screenshot_20230212_232036.thumb.jpg.c890b70d1b9b6a8251e9b135f26f4ebb.jpg

Konijnen cupcakevormpjes

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .