Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie

Aanbevolen berichten

Ik heb een koekjesblik, en eigenlijk ook geen tweede nodig. Maar deze is wel heel schattig 😄 Als ik nog in de casa kom de komende tijd ga ik er wel even naar op zoek natuurlijk 😄 Ik vind niet zoveel smaak verschil zitten tussen plantaardige boter en gewone boter eigenlijk. Ik geef daar dus echt niet om 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bunnyempress zei:

Voor hen niet, voor mij wel. We zijn al 2 tuincentra afgeweest en ik wilde zo graag een buiten licht konijn. Nergens te vinden. 

Mijn man is vanochtend bij onze Aldi geweest, maar helaas. Ze hadden alleen eekhoorns 😑

Moet ik morgen even kijken of ze er nog liggen? Vandaag gaat mij niet lukken. Dan wil ik hem best kopen en opsturen hoor. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat naar een cadeautje voor iemand die van spelletjes houd te zoeken en kwam deze tegen 😄 

Ravensburger - Bunny Hop - Bordspel

En deze, maar volgens mij moet je dobbelen om konijnen te fokken... dat is dan weer jammer 😢

Ze hadden er beter een escape room van kunnen maken ofzo 😄 Lukt het om uit je te kleine konijnenhok te ontsnappen? 😅

1189x1200.jpg

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Evee zei:

En deze, maar volgens mij moet je dobbelen om konijnen te fokken... dat is dan weer jammer 😢

Het is nog erger - doel van het spel is om zoveel mogelijk konijnen in hokken te stoppen 😬. Maar, het eerste hok is er wel een met 2 konijnen koppies. Ze hadden eigenlijk gewoon hok&ren moeten doen, maar dat past niet zo lekker op de dobbelsteen. 

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bunnyempress zei:

Het is nog erger - doel van het spel is om zoveel mogelijk konijnen in hokken te stoppen 😬. Maar, het eerste hok is er wel een met 2 konijnen koppies. Ze hadden eigenlijk gewoon hok&ren moeten doen, maar dat past niet zo lekker op de dobbelsteen. 

Oh nee, wie verzint dat nou weer? 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .