Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Dollie zei:

Ik wil ook een Hazeltje mok 😭

ADCreHcJ7f97e8wDrLLmyENWz5aw0RmAJydUYdvEcgM5pBPiyeR4jWMcmlaAJqxPsmpablqnRpX_oZDtzh67rwLEEm8AY_XDz_AHOPUGQao3nPX-Oq6l82qurJdznikJ3chXk0cL_-7-OdXFknQCvTKb1eZ5=w1920-h698-s-no-gm?authuser=0

Dit is een deel van mijn collectie maar inmiddels heb ik er nog een stuk of 5 bij. Volgend jaar komt er een nieuwe keuken, meer ruimte voor nog meer mokken!

Leuk! Ik had de vierde van links - met die uitstekende oren.

Screenshot2023-11-08at19_23_58.thumb.png.709b9b91241729b5a7a0cb11a1d5a17a.png

Deze hazeltje mok heb ik - gekregen van mijn mama, maar ik weet niet waar ze hem had gekocht. Moeders mogen wel opscheppen over hun dochters

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lienappelsien zei:

Wat een schattige!

Dankzij @Dollie zag ik dat Könitz echt een hele collectie heeft. En er zitten toch leuke tussen!

Jammer dat versturen echt super duur is naar Nederland. Amazon heeft er ook een paar. En nu zit ik dus na te denken of ik die kerst mok van Hazeltje toch echt niet zou moeten gaan kopen. 🙃. Hopeloos ben ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bunnyempress zei:

Dankzij @Dollie zag ik dat Könitz echt een hele collectie heeft. En er zitten toch leuke tussen!

Jammer dat versturen echt super duur is naar Nederland. Amazon heeft er ook een paar. En nu zit ik dus na te denken of ik die kerst mok van Hazeltje toch echt niet zou moeten gaan kopen. 🙃. Hopeloos ben ik.

Ik zat ook net te googlen op Konitz mokken. Het zijn inderdaad echt leuke maar ook dure. Ik vind ze dan sowieso te duur om te gaan gebruiken. Maar wie weet komt er een keer een aanbieding 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, bunnyempress zei:

Deze hazeltje mok heb ik - gekregen van mijn mama, maar ik weet niet waar ze hem had gekocht. Moeders mogen wel opscheppen over hun dochters

Omg die is zo leuk. 

Die met die uitstekende oren gebruik ik niet veel. En er zit nog eentje bij die ik cadeau kreeg en die helemaal uit Engeland verzonden moest worden etc. dus dan vind ik net als Lien dat te duur om te gebruiken , durf ik niet straks gaat het stuk 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lienappelsien zei:

@bunnyempress de kerstmok (nee autocorrectie, geen kerstsok) van Hazeltje ben ik nog niet tegengekomen. Waar heb jij die gezien? 

https://www.koenitz.com/shop/en/themen/weißt-du-eigentlich

Hier staan ze allemaal. Die "Guess how much I love you - My favourite christmas" is 1 van de kerst mokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bunnyempress zei:

Hier staan ze allemaal. Die "Guess how much I love you - My favourite christmas" is 1 van de kerst mokken.

Bedankt. Het zijn zulke prachtige tekeningen. Jammer dat ze zo duur zijn. Die 2 met kerstthema vind ik zelf iets minder mooie tekeningen dan de andere, maar nog steeds leuk.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, bunnyempress zei:

Oh die had ik dan wel weer willen hebben! Ik heb die boeken allemaal voor Linde, ben zo fan daarvan! En gelukkig Linde nu ook 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, bunnyempress zei:

Zo jammer dat dat allemaal niet in Nederland te koop is. Je hebt ook zoveel leuk speelgoed van Guess how much i love you, maar met verzenden erbij wordt het dan wel erg duur. 
Het mag van mij veel groter worden in Nederland. Beter dan dat stomme Nijntje (no offense 😇)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, bobbyonthefloor zei:

Exact, vond ik ook.

Ik zag ook een Ukkie (in mijn optiek dan hé) van @BaasjevanBrownie bij de collectie van @Dollie

Hihi nou eerder een baby Brownie. Daar deed hij mij toen meteen aan denken, maar hij was toen al weg bij Action en de mokken die ik nu heb lijken ook op Brownie. Ben dol op wildkleur konijntjes 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Wat leuk, die kijkjes in de keukenkastjes 😄

dit is mijn collectie:

Ik heb die groenige mok met oortjes die net wat uitsteken die Dollie heeft ook gehad, maar die heb ik weggegeven omdat ik daar niet fatsoenlijk uit kon drinken 😂

Ik heb een aantal konijnenglazen en twee konijnenmokken op het moment. 

Screenshot_20231121_170327_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .