Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2023!

Lollie

Aanbevolen berichten

Konijnenlampjes!

https://www.decoflorall.nl/artikel/22139/ledlampjes-met-kleine-konijntjes-en-wortels-20-lampjes-2meter-led-lampjes-excl-batterijen.html

Ze zijn er ook zonder wortels ⬇️

https://www.decoflorall.nl/artikel/22138/ledlampjes-met-kleine-konijntjes-20-lampjes-2meter-led-lampjes-excl-batterijen.html

Er wordt hier ook bijv. berkenbast verkocht, ik weet alleen niet of daar chemicaliën op zouden kunnen zitten. Anders is dat misschien ook nog leuk voor de konijntjes zelf.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bunnyempress zei:

Ja, ze stonden in de shop. 🤩 Dus mijn bestelling is ook gedaan. Lapin en wat leuke kaarten onze kant op. ❤️😍

Leuk!! Ik vind ze echt geweldig. Ze zijn in het echt wel groter dan ik had verwacht, maar eigenlijk is dat alleen maar leuk! En die kaarten van haar blijven ook echt fantastisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2023 om 18:03, Dollie zei:

AIL4fc9ZXKmeiaP9XbU_NyLBpFE5VqGmuaCRXW_O-2hIi-BPZSpceFuFjYV5jZFWF5fRHI1ebgQlMpzGlTdVEXGRG7aDjLc7lmY_0k0szlZGcI3NKlCT3ACgzP825xqE6CXEkMj72uv64vQ7ldeuYYYMi2gR=w678-h905-s-no?authuser=0

Tring tring babyyyyyyy

Bij de Lidl 😁

Haha die heb ik ook gezien, maar sinds Linde de fietsbel heeft ontdekt wordt ik er redelijk gek van en probeer ik haar ervan af te leiden . Dus als ik een konijnenbel erop staat weet ik wel hoe dat gaat 🤣🙈 

Maar heb wel serieus getwijfeld omdat hij zo leuk is!

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2023 om 17:20, Jamesthebunnybutler zei:

Hahaha ik kan geen konijnenknuffels meer zien 🤯

Heb er zó veel gekregen dat ik echt een heleboel naar de kringloop moest doen en dan is de baby nog niet eens geboren haha. 

Naar de kringloop? 🥺 Maar wat nou als er hier nog kindjes van konijnengekken zijn... 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
2 uren geleden, bunnyempress zei:

Ik heb alweer gekocht ❤️. Die nieuwe feestvlaggetjes van hout zijn echt super leuk. Ik vier mijn verjaardag nooit. Wij hebben nog geen kinderen, maar dat kan me niets schelen. Desnoods hang ik ze met Pasen op.

Geweldig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .