Lollie Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Ik zag dat er nog geen nieuw hebbedingen topic was? De vorige was nog van 2021 en 2022 ☺️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari Bij Xenos hebben ze konijnenkaarsjes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari Konijnen mok. Duur maar wel heel schattig ☕ https://shop.vtwonen.nl/product/clayre-eef-mok-200-ml-beige-keramiek-rond-konijn-theemok-koffiemok/1065037/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Leuk voor Linde om uit te leren drinken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Beetje zwaar voor zo'n kleintje denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 8 uren geleden, Marjoleink zei: Beetje zwaar voor zo'n kleintje denk ik Moeder - konijnenliefhebster - wil het best wel vast houden voor haar. 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Zijn wel grenzen hoor 😉 eten geven kost me al energie genoeg, ze drinkt juist zo goed uit haar 360 bekertje en dat kan ze zelf, dus daar houd ik het lekker bij 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Maar lief dat er zo actief wordt meegezocht voor Kinder konijnen hebbedingen 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari @BaasjevanBrownie er is ook een roze 😂 https://www.babypark.nl/nijntje-360-beker-met-handvat-green.html @Dollie jij spaarde toch mokken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Volgens mij kunnen jullie een eigen konijnenaankopen forum voor mij beginnen zo langzamerhand 😂🙈 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 6 uren geleden, Lollie zei: @BaasjevanBrownie er is ook een roze 😂 https://www.babypark.nl/nijntje-360-beker-met-handvat-green.html @Dollie jij spaarde toch mokken? Klopt maar hier ben ik iets te oud voor denk ik 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 1 minuut geleden, Dollie zei: Klopt maar hier ben ik iets te oud voor denk ik Hahaha leek het je niet leuk joh, je eigen tuitbeker? 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 23 minuten geleden, Dollie zei: Klopt maar hier ben ik iets te oud voor denk ik Ik doelde eigenlijk op de konijnen mok 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari Een konijnen klok bij de Blokker. https://www.blokker.nl/beliani-thusis---tafelklok-zilver-ijzer/3295167.html 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 2 uren geleden, Lollie zei: Ik doelde eigenlijk op de konijnen mok 🤣 Ik lag al in een deuk om het beeld van een volwassen vrouw met Nijntje tuitbeker. konijnengek zijn heeft wel grenzen 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 13 uren geleden, Lollie zei: Ik doelde eigenlijk op de konijnen mok 🤣 Dat nam ik al aan maar de suggestie zo onder die beker was te mooi 😂 Die Clayre en Eef mok is leuk, past zeker goed in mijn collectie, zal het in de gaten houden als ik nog eens bij een winkel ben die Clayre en Eef verkoopt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Bij de Hema! Ik vind ze superleuk! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 januari Auteur Delen Geplaatst: 5 januari Op 4-1-2023 om 10:08, Dollie zei: Dat nam ik al aan maar de suggestie zo onder die beker was te mooi 😂 Ik twijfelde nog of ik dat in een los berichtje zou zetten 😂 @Suus1978 wat een leuke sokken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Vanmorgen bij de Action: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Haha serieus, nu al paashazen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Zojuist, happy211 zei: Haha serieus, nu al paashazen? Ja en ze hadden er nog veel meer. Haha, zeker een vroege Pasen dit jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Ik stuurde een screenshot van jouw foto door naar mijn man. Zijn reactie: 'meteen inslaan'. Langzaam haal ik hem ook wel over tot konijnengek. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 12 minuten geleden, happy211 zei: Ik stuurde een screenshot van jouw foto door naar mijn man. Zijn reactie: 'meteen inslaan'. Langzaam haal ik hem ook wel over tot konijnengek. Of hij houdt gewoon erg van chocola. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari Op 5-1-2023 om 13:51, Lollie zei: Ik twijfelde nog of ik dat in een los berichtje zou zetten 😂 @Suus1978 wat een leuke sokken! Er blijkt slechts één paar met konijnen te zijn, het andere paar is gewoon zwart. Jammer, i.p.v. zes paar konijnensokken heb ik nu drie paar. Ze blijven wel erg leuk en extra sokken komen altijd van pas denk ik dan maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Bij de action, lijkt onbewerkt en wel veilig te zijn zo op de foto's. Leuk om hooi in te doen en lekkere dingen te verstoppen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.