Pablo&Lola Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Ik kwam dit oude filmpje tegen van Lewis; past wel goed bij het thema. 😜 3 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Nou...... Wat zal ik zeggen..... Lekker veel concurrentie?🤣 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september 12 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Nou...... Wat zal ik zeggen..... Lekker veel concurrentie?🤣 Die van mij halen heeeeeeel veel kattekwaad uit, maar helaas, die bengels staan dan niet op de foto, maar op de camera. En screenshots vond ik niet meetellen, dus ik heb niet meegedaan 😛 Ondanks dit soort taferelen: Ik spring gewoon op dat nieuwe hok - geen dak nodig hoor 👍 Ik klop aan 👊 - en als dat niet werkt met je aandacht trekken Dan spring-klop ik wel. 🐸 Oh, en dacht je dat je veilig was en mijn maatje kan aaien? dan doe ik en papagaai na 🦜 En zit ik op je rug..... Niets van dit alles krijg ik gefotografeerd. Ze zijn te snel of ik ben idd bezig als ze iets uithalen. 1 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Hahahahaha!! Ik ga stuk! de beste foto's (screenshot's) die ik ooit heb gezien!! (en met geweldige tekst) 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Gewoon indienen! Winnaars stuk voor stuk 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Ik gisteren te denken dat het met al die camera beelden wel een beetje een 'opsporing verzocht' vibe wordt, met al dat kattenkwaad. Dan noemen we het programma Konijnen streken en dan komt er zo'n stukje uitleg van: "Op het volgende filmpje gaat u zien hoe konijn Scarlett op haar manier belletje trekt - door stevig op de deur te bonzen. Dit soort gedrag willen wij natuurlijk niet aanmoedigen, maar zonder film beelden zou niemand het geloven. Kijkt u mee naar deze nieuwste konijnen-streek". En dan volgt het filmpje. 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Wat een leuke september fotowedstrijd! Ik kijk er naar uit al die mooie konijntjes te zien. Bobby en Meike willen niet mee doen, iets met sterallures.😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 september Auteur Delen Geplaatst: 5 september hahahaha hebben die geen paparazzi baasje die ze achtervolgt voor een mooie, spontane foto 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september 13 minuten geleden, Evee zei: paparazzi baasje Heeft het te druk met selfies maken.😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Voor de mensen die zich afvragen hoe Scarlett na de uitleg erbij ging staan. Zo dus: als een echte diva 🙂 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september (aangepast) Ik reageerde met mijn stomme kop op de wedstrijd ipv hier🥴 30 minuten geleden, bunnyempress zei: Voor de mensen die zich afvragen hoe Scarlett na de uitleg erbij ging staan. Zo dus: als een echte diva 🙂 Moest erg lachen om je foto met Queen Scarlett (mis een kroontje 😜) en dat koppie van Lodewijk🥰 Was geen uitleg nodig hihi. Heel duidelijk🤣😂 5 september aangepast door Lappie2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september 27 minuten geleden, Lappie2 zei: Ik reageerde met mijn stomme kop op de wedstrijd ipv hier🥴 Moest erg lachen om je foto met Queen Scarlett (mis een kroontje 😜) en dat koppie van Lodewijk🥰 Was geen uitleg nodig hihi. Heel duidelijk🤣😂 Ja, het is echt duidelijk hoe ze samen zijn. Wil je meer lachen, check dan mijn spam topic 😛 Ik ga hem vandaag weer verder aanvullen denk ik, want ik zit weer met allerlei irritante werkjes dus ik heb weer wat leuks nodig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Prachtig genomen die foto van @Chins&Buns met dat tegenlicht 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 september Auteur Delen Geplaatst: 6 september Ik ben blij om te zien dat de fotoactie goed loopt en er zowel via het forum als instagram al leuke inzendingen zijn 😄 Kiezen gaat echt nog lastig worden! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Ik vind alle konijnen eigenlijk mooi, dus tja, ik ben blij dat ik niet in de jury zit 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Ik wil Fluffy even als honorable mention hierin zetten. Als er toch een konijn knap en ijdel was, dan was het Fluffy wel. Ze deed alles altijd heel elegant. Als je een foto van haar ging maken ging ze gewoon poseren. Als je haar had geaaid dan moest ze meteen zichzelf weer wassen. Echt een diva. Hopelijk is ze nog steeds een diva op de regenboogbrug. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Wij zullen eerst een interne competitie moeten houden om te kijken wie mee mag doen. Moeilijk als je al ruim duizend bloedmooie konijnen gehad hebt! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september die foto van mij is vitaal mislukt als teun niet mee wil doem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september @EveD Gefeliciteerd🥳🥰 flink genieten van baby🤱👶 en de grote broer🐰❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Op 6-9-2023 om 17:49, Dollie zei: Wij zullen eerst een interne competitie moeten houden om te kijken wie mee mag doen. Moeilijk als je al ruim duizend bloedmooie konijnen gehad hebt! Mogen wij in de jury? Gefeliciteerd @EveD ! Alles goed met moeder en kind? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Dankjewel @Lappie2 en @Marjoleink ! Alles gaat prima met ons en grote broer Chester 🐰 is helemaal fantastisch voor onze kleine meid! ❤️ we genieten volop! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Superleuk gedaan @EveD! Heb spijt dat ik dat niet heb gedaan! En @Jamesthebunnybutler denk ook 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Ahh ja echt heel erg leuk inderdaad! Nou zijn ze hier niet echt trotse broer en zus hoor 😆 maar was wel een mega leuke foto geweest. Gefeliciteerd ook! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 september Delen Geplaatst: 15 september Ik twijfelde nog om deze in te zenden. Ze is echt wel een fotomodelletje hoor 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 16 september Delen Geplaatst: 16 september Ik stem voor Charlie omdat ik haar zo mooi vind en wat ze allemaal meegemaakt heeft cq meemaakt. Oké de westrijd werkt niet op deze manier maar wilde het gewoon even zeggen😊 @Lollie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.