Evee Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Hier kun je gezellig kletsen over de fotowedstrijden in 2023! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari Auteur Delen Geplaatst: 8 januari Ik kan mij niet voorstellen dat niemand een foto heeft van knaagsporen 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari (aangepast) Ooh ik dacht even dat de fotowedstrijd al voorbij was zonder inzendingen. Las verkeerd 😅 8 januari aangepast door Lollie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari Auteur Delen Geplaatst: 8 januari Nee hoor! De maand is nog niet voorbij. Er waren alleen nog geen inzendingen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Oh, ik vind het thema van februari helemaal fantastisch. Ik probeer altijd foto's to maken van onze konijnen als ze slapen, maar dat is moeilijk! Lodewijk slaapt meestal met zijn ogen dicht, maar als hij de deur hoort, wordt schieten die snel open. Scarlett slaapt met haar ogen open en oortjes omhoog, maar die slaapt dan wel diep. Mijn man gaf aan dat ze eens in slaap was gedommeld en hij gewoon buiten stond en haar aantikte en er dus niets gebeurde. Ik zie echt heel veel foto's van slapende konijnen die echt helemaal ontspannen liggen, maar bij ons zitten ze juist vaak als een bolletje. De enige ontspannen slaaphouding foto heb ik van toen ze eens een keer in het hok sliepen, maar misschien krijg ik zulke foto's later in het jaar als het wat warmer wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari (aangepast) 2 uren geleden, bunnyempress zei: Oh, ik vind het thema van februari helemaal fantastisch. Ik probeer altijd foto's to maken van onze konijnen als ze slapen, maar dat is moeilijk! Lodewijk slaapt meestal met zijn ogen dicht, maar als hij de deur hoort, wordt schieten die snel open. Scarlett slaapt met haar ogen open en oortjes omhoog, maar die slaapt dan wel diep. Mijn man gaf aan dat ze eens in slaap was gedommeld en hij gewoon buiten stond en haar aantikte en er dus niets gebeurde. Ik zie echt heel veel foto's van slapende konijnen die echt helemaal ontspannen liggen, maar bij ons zitten ze juist vaak als een bolletje. De enige ontspannen slaaphouding foto heb ik van toen ze eens een keer in het hok sliepen, maar misschien krijg ik zulke foto's later in het jaar als het wat warmer wordt. Bij mij slapen ze bijna altijd als een bolletje, tenminste met mijn huidige koppel, kan dan alleen ingezoomd foto's maken anders worden ze wakker 1 februari aangepast door Cheeta26 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari @Eefje wat een heerlijke foto van Milly 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Ik denk dat die van @Lio en Leia stiekem een knuffel is 😉 die is echt te schattig 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 2 februari Delen Geplaatst: 2 februari Oh nee. Toch niet hoor 😆 Onze Lio met zijn pootjes in de lucht is idd een schatje. 🥰. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Nadat Wol even flink had gegaapt doezelde hij weer lekker in 🥰 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari 12 uren geleden, Lollie zei: Nadat Wol even flink had gegaapt doezelde hij weer lekker in 🥰 Wat een mooie Wol😊. Mooie kleur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Ik sla februari over, heb alleen maar actieve eet foto's😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari 2 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Wat een mooie Wol😊. Mooie kleur. Dankjewel! 2 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Ik sla februari over, heb alleen maar actieve eet foto's😅 Die heb ik ook vooral 😂. En snuitjes die even aan de camera komen snuffelen. Meestal worden ze wakker als ik eraan kom. Ik zag gisteren Wol zo lief slapen en dacht aan de fotowedstrijd, dus ben naar hem toe geslopen en hij ging er vol voor 🤣. Schat is het ook. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari 8 uren geleden, Lollie zei: Die heb ik ook vooral 😂. En snuitjes die even aan de camera komen snuffelen. Meestal worden ze wakker als ik eraan kom. Ik zag gisteren Wol zo lief slapen en dacht aan de fotowedstrijd, dus ben naar hem toe geslopen en hij ging er vol voor 🤣. Schat is het ook. Haha, herkenbaar. Alleen kwam ze bij mij zo snel omhoog dat ik mijn telefoon liet vallen! Ach ja, daar heb je een screenprotector voor. Ik vond Wol ook super snoepig! Eigenlijk heb ik dus best nog wel redelijk wat slaap foto's vanwege het inzoomen. Ik ga ze niet opnieuw plaatsen ivm de bestandsgrootte, maar ik heb dus nog deze: Samen buiten zitten in de kou in december. En deze eindelijk samen in de bak (toen was het veel warmer - ik zag ze niet en ben toen 's zachtjes naar buiten geslopen. Ik had mijn moeder aan de telefoon en heb toch gauw een foto weten te nemen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Wat een onwijs leuke foto’s bij de fotowedstrijd van deze maand, de een is nog schattiger dan de andere 🥰 Meestal springen er wel een of twee foto’s uit, maar nu zijn ze allemaal zo schattig! Die zouden ook allemaal heel mooi passen bij het topic “waarom konijnen een maatje nodig hebben”. Heerlijke kroelfoto’s. En af en toe een waar je als baasje een hartverzakking van krijgt; konijn slapend met zijn pootjes omhoog 🙈 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ik denk niet dat deze maand mij gaat lukken. Ik heb al honderd keer geprobeerd héél zachtjes naar buiten te sluipen. maar ik doe de deur open en ze zijn klaar wakker (eten?)🤣 . In de zomer slapen ze bij mij altijd meer ook gewoon als ik dr ben😅. Er komen wel echt super mooi foto´s voorbij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Op 3-2-2023 om 21:08, Lollie zei: Nadat Wol even flink had gegaapt doezelde hij weer lekker in 🥰 Super lief!❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 februari Auteur Delen Geplaatst: 13 februari Op 10-2-2023 om 11:02, knaagjeknabbelsuddenly zei: Ik denk niet dat deze maand mij gaat lukken. Ik heb al honderd keer geprobeerd héél zachtjes naar buiten te sluipen. maar ik doe de deur open en ze zijn klaar wakker (eten?)🤣 . In de zomer slapen ze bij mij altijd meer ook gewoon als ik dr ben😅. Er komen wel echt super mooi foto´s voorbij! Herkenbaar! Ik kan ze best slapend bekijken, maar zodra ik de ren in stap, komen ze naar de deur rennen 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 maart Delen Geplaatst: 2 maart Terechte winnaar @Mitty wat is die foto übercute 🥰🥰 echt al likkend in slaap gevallen op de ander, kom daar maar overheen. Ik heb al niet eens meer de moeite voor een inzending gedaan na al die megaschattige foto’s 🙈 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 8 maart Delen Geplaatst: 8 maart Hangoren hebben echt een voordeel als het gaat om oren wassen he, ze hoeven niet eerst hun oor naar beneden te trekken😅 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april (aangepast) 9 minuten geleden, Marjoleink zei: Zo te zien is de wilgentunnel gewoon groot genoeg. Ik heb echt veel foto's waarin ze in de volle lengte van 85cm geflopt en gekruld ligt en dat ziet er veel comfortabeler uit dan dit. Ze kan nu net niet helemaal met de pootjes op de zij zoals ze ook graag ligt. Ze ligt ook weleens in de hele grote hondentunnel die we hebben en daar kan ze echt wel een keer of 4 geflopt in. Die tunnel is echt super ruim qua diameter en heel lang natuurlijk en van nylon en als de zon erop staat dan wordt het binnen lekker warm, maar die leg ik er alleen in als ik er de hele tijd bij ben. Wind kan er namelijk onder komen en ik wil niet dat ze er verstrikt in raken. Ik bind hem wel altijd vast, maar toch. Als ik dan de deur open doe, dan komt ze eruit rennen, dus ik kan alleen door de deur heen een foto nemen en meestal ligt ze zo dat het er niet lekker te nemen is. De andere foto waar ze er maar voor de helft in ligt is hilarisch: Powernap na het hooi eten en geen last van regen op je koppie. 11 april aangepast door bunnyempress 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.