Ga naar inhoud

Hond als straf buiten zetten tijdens vuurwerk??

Iris_1D
 Delen

Aanbevolen berichten

De buren hier hebben een straathondje geadopteerd een jaar geleden. Ze heet Dakota. Dakota is enorm bang voor vuurwerk. En ik gok dat ze al de hele dag onrustig is. Nu zetten ze Dakota wel is buiten als straf. Maar nu hebben ze dat ook gedaan. En Dakota is echt hartverscheuren aan het janken in de tuin. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Ze zijn niet zo aardig dus ik durf niet aan te bellen. Nouja niet durven is een groot woord. Maar ik denk als die vrouw een grote bek tegen mij opzet over dat ik niks te zeggen heb, dat ik gewoon naar binnen storm, naar de tuin loop, Dakota oppak, en haar meeneem. En dat ik dan absoluut niet aardig blijf. Maar dat lijkt me niet zo'n slim plan... enig idee wat ik nog meer kan doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Kijk maar uit met je ribben! Of is het al weer over?

Ik ga alleen naar buiten om te roken. Samen met mijn vader even een sigaretje roken in de tuin. Verder lig ik veel op bed. Lang slapen en voorzichtig doen dat er niks tegeaan komt. Gelukkig is mijn ademhaling alweer redelijk normaal. Merk alleen nog tijdens het roken dat mijn longen geïrriteerd aanvoelen. Maarja een verslaving is een verslaving...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Misschien is sowieso bellen wel goed. Dan is er in ieder geval een melding over hen binnengekomen voor het geval er in de toekomst wat gebeurd. Wat je buiten hoort klinkt al zo naar en dat is maar een klein deel van wat je mee kan krijgen over hoe ze met hem omgaan. Ik zou er ook niet naartoe gaan om het zelf te zeggen als je er zo’n voorgevoel bij hebt. Vaak is je onderbuikgevoel juist, daar mag je echt op vertrouwen😉

Of als je hun buren toevallig kent of tegenkomt voorzichtig even polshoogte nemen. Misschien hebben zij hetzelfde gevoel en kunnen jullie samen een melding doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .