Ga naar inhoud

Konijn heeft waarschijnlijk EC


MaritHolleeder

Aanbevolen berichten

Hai allemaal, mijn konijn heeft sinds vandaag een schuinhoofdje en draait met zijn ogen. Ik ben al langs de DA geweest en heb medicijnen gekregen, alleen heb ik niet het idee dat hij het als EC zag. Nu is het volgende aan de hand, ik lees nagenoeg overal online dat je een konijn met EC voor de beste behandeling naar binnen kan halen. Mijn teddy konijn heeft alleen een grote wintervacht. Wat kan ik nu het beste doen? En hebben jullie nog tips voor het verzorgen van een konijn met EC? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de temperatuur opgenomen bij de dierenarts? Zo ja, wat was de temperatuur? Het klopt wel dat je een konijn met E.C. beter naar binnen kan halen, omdat warm houden dan minder energie kost en dat dus ten goede komt van het afweersysteem van het konijn.

 

Weet je zo welke medicijnen je hebt meegekregen? Als je echt E.C. vermoed zou ik zo snel mogelijk zorgen voor de juiste medicijnen, want hoe eerder je daar aan begint hoe beter de kansen staan voor het konijn.

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .