Sanbibi Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Hi, mijn konijn Bibi heeft vuile poten. Ik denk gedroogde urine. Hoe krijg ik dat weg? Ik heb haar 1 x onder de douche proberen te zetten maar daar kreeg ze veel stress van, ze was toen ook pas een maandje bij ons. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Je kunt een konijn beter niet te nat maken. Het duurt heel lang voor de ondervacht goed droog is. Als het echt nodig is kun je een vochtig washandje gebruiken, of babydoekjes op waterbasis, bijvoorbeeld van Naïf of Waterwipes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Het verblijf schoon en droog houden is eigenlijk de beste manier. Nou hebben de meeste konijnen met witte pootjes wel een beetje gelige voetzooltjes van alles waar ze overheen lopen en hoeft dat niet erg te zijn. Als het echt heel vies is, kan er ook een probleem zijn met de urinewegen. Hoeft niet natuurlijk, maar wel iets waar ik zelf in deze situatie even alert op zou zijn. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten