Evee Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Wie heeft er een volle kaart? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Bijna bingo! Ik heb geen kerstboom, precies omdat ik geen hekjes en gedoe wil neerzetten😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Nee alleen vuurwerkstress, dus daarom wel kerstcadeau’s ter afleiding gekocht. Maar daar blijft het bij. Telt konijnen kerstkaart gestuurd ook? 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Bijna bingo! De kerstcadeautjes voor de konijnen zijn bijna binnen (aldus postnl😅), maar hoe vaak ik de vraag al heb gekregen of ze goed zijn vetgemest.... Hopeloos😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Nee. Morgen ga ik kerstcadeautjes kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Die kerstboom voor konijnen was wel toen ze nog binnen woonden, jaren geleden. Maar met een kat en een hond ook wel zo praktisch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik heb één kerstkaart met een konijn gekregen en één geintje met een fout konijnenkerstgrapje gezien. Verder zal ik nooit de kaart volkrijgen met buitenkonijnen! 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik heb helemaal niks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik help even met linksonder 😛 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik heb maar drie hokjes aan kunnen kruisen. Als erbij had gestaan: kaarten met een konijn verstuurd waren het er vier geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Op 21-12-2022 om 12:16, Evee zei: Wie heeft er een volle kaart? Geen Bingo helaas. Wel kerstkaarten met konijnen gekregen. Zelf geen kerstcadeau voor de konijnen gekocht, maar wel gekregen. Konijnenren heeft kerstboomverlichting. Flappie nog niet op de radio gehoord, maar dat gaat vast nog wel gebeuren. Kunstkerstboom hebben we nooit gehad en komt er ook niet. Ook geen echte trouwens. Vuurwerkstress valt hier gelukkig nog mee. Drie van de vier konijnen woonden hier vorig oud en nieuw niet, dus is het even afwachten, maar tot nu toe weinig reacties op het geknal. Foute konijnengrapjes hoor ik eigenlijk niet zo vaak. Alleen mijn oude achterbuurman, die vroeger slachtkonijnen fokte, komt af en toe eens kijken 'wat ik heb zitten' en moet vaak even wat zeggen in die trant. Hij vond mijn grote Fransen prachtig, maar snapte dan weer niet dat er 'geen jongen bij lagen'. Gecastreerd? Maar dan kun je er niet eens jongen bij hebben! Onbegrijpelijk voor hem. Dat 'kleine spul' zoal Kippie vindt hij niet veel aan. Hoewel, sinds kort heb ik weer 'een dikke (sorry Lis) zitten'😉. Kerstboom achter hekje hoeft niet want er wonen geen konijnen in de kamer en we hebben sowieso geen boom. Gezond kerstdiner komt misschien nog wel. Helemaal nu we een leuk BB cadeau tasje met kerst-lekkers hebben gewonnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Ik kan alleen een kerstkaart met konijnen erop afstrepen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Uhhhhh slechte bingo voor mij dit jaar😅 waar ik absoluut aan voldoe is: gezond kerstdiner voor konijnen maken maar dan het hele jaar rond😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Ik helaas maar vier hokjes vol. En qua eten hebben ze 365 kerstdagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Op 23-12-2022 om 19:37, Cheeta26 zei: Ik kan alleen een kerstkaart met konijnen erop afstrepen. Nu dus ook Flappie op de radio gehoord Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten