Ga naar inhoud

Konijnen kerstbingo

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 21-12-2022 om 12:16, Evee zei:

Wie heeft er een volle kaart?

kerstbingo.jpg

Geen Bingo helaas.
Wel kerstkaarten met konijnen gekregen.

Zelf geen kerstcadeau voor de konijnen gekocht, maar wel gekregen.

Konijnenren heeft kerstboomverlichting.

Flappie nog niet op de radio gehoord, maar dat gaat vast nog wel gebeuren.

Kunstkerstboom hebben we nooit gehad en komt er ook niet. Ook geen echte trouwens.

Vuurwerkstress valt hier gelukkig nog mee. Drie van de vier konijnen woonden hier vorig oud en nieuw niet, dus is het even afwachten, maar tot nu toe weinig reacties op het geknal.
Foute konijnengrapjes hoor ik eigenlijk niet zo vaak. Alleen mijn oude achterbuurman, die vroeger slachtkonijnen fokte, komt af en toe eens kijken 'wat ik heb zitten' en moet vaak even wat zeggen in die trant. Hij vond mijn grote Fransen prachtig, maar snapte dan weer niet dat er 'geen jongen bij lagen'. Gecastreerd? Maar dan kun je er niet eens jongen bij hebben! Onbegrijpelijk voor hem. Dat 'kleine spul' zoal Kippie vindt hij niet veel aan. Hoewel, sinds kort heb ik weer 'een dikke (sorry Lis) zitten'😉.

Kerstboom achter hekje hoeft niet want er wonen geen konijnen in de kamer en we hebben sowieso geen boom.

Gezond kerstdiner komt misschien nog wel. Helemaal nu we een leuk BB cadeau tasje met kerst-lekkers hebben gewonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .