Evee Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Win een cadeautas! Vandaag en morgen geven wij bij elke 5e bestelling een cadeau tas weg! Hoe doe je mee? Plaats een bestelling in de Bunnybunch webwinkel! Op het moment dat jouw bestelling voltooid is krijg je de bevestiging per email. Eindigt jouw ordernummer op een 5 of een 0? Dan krijg je een tas cadeau bij jouw bestelling! In de tas zitten lekkere koekjes, speeltjes en kruiden voor konijnen of cavia's. Deze actie is alleen geldig op 20 en 21 december 2022, alleen voor bestellingen die ook daadwerkelijk geplaatst en betaald zijn op deze dagen, die afgehaald of via pakketpost verzonden worden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2022 Ik kan geen garantie geven dat als je nu besteld het er ook nog echt voor kerst gaat zijn, ik denk het wel want de meeste pakjes doen er 2 dagen over. Maar er zitten er ook tussen die er echt langer over doen, bijvoorbeeld en week, en enkele zendingen zijn zoek geraakt en komen dus nooit aan (die moet ik dan opnieuw versturen als dat mogelijk is). Wil je nog een kerst cadeau bestellen, raad ik aan dat je wel echt vandaag of morgen de bestelling plaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Joehoe!!!! 😄🙃 Kippie, Sproet, Lis en Henri boffen maar! Zij hebben een cadeau tasje met allerlei lekkers gewonnen! Dank je wel @Evee! 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.