Ga naar inhoud

Joris


Evee

Aanbevolen berichten

Het blijft een eeuwig dilemma. Wanneer is het genoeg? Wanneer is er sprake van lijden? Wanneer is hij echt niet happy meer? Wanneer is het geen konijnwaardig leven meer? Ontzettend moeilijk, zeker als ze nog oplevingen of goede momenten hebben. Hij krijgt er zelf hopelijk weinig van mee. Heel veel sterkte!

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwart over 1 heb ik een afspraak. Hij heeft een flink ontstoken oog. Afgelopen tijd zat er af en toe al een beetje traanvocht bij dat oog, gisteren kneep hij er mee en heb ik het nog schoongemaakt. Vandaag zat het echt dicht. 

Hij is ook weer afgevallen, hij was op 12 januari 1560, vandaag 1470. Ik heb aangegeven dat ik inslapen overweeg. 

  • Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is ingeslapen. 

 

De dierenarts was het met mijn gevoel eens. De reserves van Joris waren op. Dan kun je wel een oogje behandelen, maar je weet dat er meer mis is. Aangezien hij al een maand tegen EC behandeld werd en toch nu weer terugval had, was dat niet positief. Dan kun je nog wel alles uit de kast halen, maar gezien zijn leeftijd en conditie vond ze de keuze om in te laten slapen de meest logische. 

  • Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .