Ga naar inhoud

Rood oog


Kitty_Stella

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben toch wel enorm in paniek en bezorgt over mijn konijn. Hij heeft nu een valling en dat is in behandeling. Maar ik zie nu pas dat zijn pupil van zijn oog weg is en dat zijn hele oog niet meer bruin is maar rood.. rondom zijn oog is er niks maar zijn oog zelf is nu helemaal rood.. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn..? 🥺

alvast bedankt om te reageren.. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt alsof er met spoed een dierenarts naar moet kijken. Misschien kun je een foto plaatsen? Dat geeft een beter beeld dan een verhaal alleen. Eventueel kun je dat onder een spoiler verbergen, mocht het beeld te schokkend zijn.

 

Kun je verduidelijken waarvoor je konijn in behandeling is, want valling zal een autocorrectie of een typfoutje zijn denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat verklaard een hoop. Ik kende het woord ook niet, weer wat geleerd. Ik kan zo 123 de koppeling niet leggen tussen de ogen en de luchtwegen, niet dat het niet kan hoor. Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar natuurlijk. Maar dan zou je eerder denken aan traanogen of pus of iets in die richting. Niet een oog dat helemaal rood wordt.

 

Heb je misschien iets in de omgeving verandert? Andere bodembedekker, ander hooi, of zoiets. Het klinkt bijna alsof hij ergens overgevoelig voor moet zijn, ik weet niet of antibiotica zo'n reactie kunnen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .