Eefje Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Die van mij worden ook strontvervelend als ik hun kamer binnenkom. Ze denken dan dat ze eten krijgen (is vaak ook zo) en gaan dan achter elkaar aan jagen. Als ik er niet ben, of gewoon rustig aan het werk ben (zitten in de werkkamer) dan zijn ze lief samen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ook hier rent Bobby achter Meike aan als ik met eten kom. Vervolgens zitten ze tegen elkaar aan lekker te eten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Als mijn voedster mij in de keuken bezig hoort met de voerbak gaat ze ook rennen. Mijn ram imiteert dat gedrag. Mijn vorige rammetje ging echt jagen waarop mijn voedster reageerde met grommen. Zodra je de voerbak neerzet zitten ze weer saampjes te eten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen-Lisa Geplaatst: 13 januari Auteur Delen Geplaatst: 13 januari Ja, hier lijkt het ook alsof hij achter haar aan jaagt. Maar gelukkig weer lief als ze hun eten gekregen hebben. Fijn dat jullie konijnen dat ook hebben. Ik maakte me zorgen of ze elkaar misschien toch wat minder leuk vinden dan het eerst leek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ik heb twee konijnen die bijna de hele dag aan elkaar vastgeplakt zitten. Maar als ik hem door het gaas een brokje geef, kegelt zij hem omver zodat ze het zelf kan pakken. Onrust als ze eten krijgen is dus niks om je zorgen over te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari 8 minuten geleden, Marjoleink zei: kegelt zij hem omver zodat ze het zelf kan pakken Hier is het de ram die er altijd als eerste bij is. Die eet ook sneller dan de voedster. Maar toen ik ze kreeg vond de konijnenopvang ze te zwaar. Maar ze lijken me nu eigenlijk precies goed. Het rammetje zijn vacht glimt ook heel mooi. Bij de Japanner is dat moeilijker te zien. Ik heb niet het idee dat ze elkaar uit nijd achterna zitten maar gewoon een uiting van blijdschap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.