To van de Veluwe Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april Op 6-4-2023 om 09:55, bunnyempress zei: Maar wat mij opviel is de oren.. Heeft die nou serieus de R van ram Is dat niet die dame die Vlaamse reuzen fokt en ik een keer een artikel over haar hier geplaatst heb? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 april Delen Geplaatst: 11 april 17 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Is dat niet die dame die Vlaamse reuzen fokt en ik een keer een artikel over haar hier geplaatst heb? Nee, dat was "Michelles Vlaamse reuzen". Deze (Cynthia Straeter Duitsereuzen) komt op mij nog beroerder over. Al vind ik die permanent marker beter dan een tatoeage. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 april Delen Geplaatst: 12 april Op 9-4-2023 om 21:28, Nijn & de Mifster zei: Voor wie ze nog niet heeft of er nog een paar nodig heeft deze zomer.. Ik las het hier in dit topic en heb ze gekocht. Ik had er al een paar maar vind een paar extra wel fijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 15 april Delen Geplaatst: 15 april Op 13-4-2023 om 00:05, To van de Veluwe zei: Ik las het hier in dit topic en heb ze gekocht. Ik had er al een paar maar vind een paar extra wel fijn. Ah fijn! Toch goed dat ik het zag 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Hopelijk plaats ik dit in het goede topic, maar loop me hier zo boos om te maken. https://link.marktplaats.nl/m1977076296?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Gratis konijntje, dus een berichtje gestuurd dat ze zo slangenhouders aantrekt en je een konijntje ook naar de opvang kan brengen. Krijg me toch een onnozele reactie, dat ze niet van plan is voor de kosten op te draaien. Dat dat beest maar niet stopt met op de ander rijden en hij wegmoet omdat haar voedster geen rust heeft. Echt serieus? Een ongecastreerde ram die op een voedster rijdt? Wat een rotbeest, nee die verdient idd geen goed plekje. Ze wilt er gewoon gratis vanaf. Dus ja, slangenvoer, als niemand reageert misschien in het bos dumpen of in het beste geval bij iemand alleen in een hokje wegkwijnen is nu waarschijnlijk zijn straf voor deze “misdaad”. Mochten jullie je nog geroepen voelen om te kijken of ze nog voor enige reden vatbaar is 😉 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 mei Delen Geplaatst: 12 mei Zit ik nog helemaal geduldig alles uit te leggen, maar ze reageert alleen maar kwaad waar ik me mee bemoei. En ze weet het zelf beter want ze heeft zelf in het asiel gewerkt. En nu kunnen de konijnen opeens prima samen, maar haar dochtertje fokt het ene konijn op daarom moet hij weg. En weer een berichtje later stuurt ze dat hij aan is komen lopen en er daarom vanaf moet. En haar voedster kan niet zwanger zijn want dat is een Vlaamse reus en dit is een hangoor. En ze weet alles zelf wel beter met haar asiel-ervaring. Pff ik heb niet zo’n moeite met onwetende mensen, maar wel met onwetende mensen die denken alles te weten. Echt triest voor die beestjes. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 mei Delen Geplaatst: 13 mei (aangepast) Plaatste wat dubbel. Sorry. 13 mei aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Op 12-5-2023 om 12:25, BaasjevanBrownie zei: Hopelijk plaats ik dit in het goede topic, maar loop me hier zo boos om te maken. https://link.marktplaats.nl/m1977076296?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Gratis konijntje, dus een berichtje gestuurd dat ze zo slangenhouders aantrekt en je een konijntje ook naar de opvang kan brengen. Krijg me toch een onnozele reactie, dat ze niet van plan is voor de kosten op te draaien. Dat dat beest maar niet stopt met op de ander rijden en hij wegmoet omdat haar voedster geen rust heeft. Echt serieus? Een ongecastreerde ram die op een voedster rijdt? Wat een rotbeest, nee die verdient idd geen goed plekje. Ze wilt er gewoon gratis vanaf. Dus ja, slangenvoer, als niemand reageert misschien in het bos dumpen of in het beste geval bij iemand alleen in een hokje wegkwijnen is nu waarschijnlijk zijn straf voor deze “misdaad”. Mochten jullie je nog geroepen voelen om te kijken of ze nog voor enige reden vatbaar is 😉 Ik heb ook even een berichtje gestuurd. Zo hé wat een agressieve dame😂. Volgens madam loopt het konijn nu in een hele grote weide. Ja vast 🙄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Ze heeft al honderden van dit soort berichten gehad zegt ze 😂😂. Heel bunny bunch forum haar berichten gestuurd😂😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei En ze houdt ook niet meer op🙈. Had haar allang een fijne dag gewenst🥴 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 11 minuten geleden, rabbitPuk zei: En ze houdt ook niet meer op🙈. Had haar allang een fijne dag gewenst🥴 Je kunt haar blokkeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 1 minuut geleden, Marjoleink zei: Je kunt haar blokkeren. Nooit geweten dat dat op mp kon! Bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 1 uur terug, rabbitPuk zei: Ik heb ook even een berichtje gestuurd. Zo hé wat een agressieve dame😂. Volgens madam loopt het konijn nu in een hele grote weide. Ja vast 🙄 O wat goed van je! Jammer dat ze niet voor rede vatbaar is en zelfs zo fel reageert. Die verhalen zuigt ze uit haar dikke duim, je krijgt iedere keer een ander verhaal. Als hij al in een grote weide loopt is hij haar door uitgezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 2 uren geleden, rabbitPuk zei: Ze heeft al honderden van dit soort berichten gehad zegt ze 😂😂. Heel bunny bunch forum haar berichten gestuurd😂😂 Ik dacht: dan kan er nog wel één bij 😈 De advertentie is inmiddels verlopen zag ik. Ik zag wel heeeeeeel veel andere advertenties 😭 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Ik kan me best voorstellen dat je vinnig wordt van heel veel mensen die zich er mee gaan bemoeien 😉 Maar even serieus, het konijn is aan komen lopen, dan meld je hem toch aan bij amivedi? Er zijn op het moment tal van meldingen van gevonden konijnen. Betaal je ook geen afstandskosten lijkt me. Misschien wordt het beestje wel gemist. Het klinkt alsof ze hem ergens hebben losgelaten, arm beest 😞 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 mei Auteur Delen Geplaatst: 22 mei Ik heb twee elmato schuilhuizen te koop staan, bieden vanaf 20 euro per stuk / vraagprijs 50 euro per stuk. Ik ga ze niet verzenden, dus afhalen in Wissenkerke, Noord-Beveland. https://link.marktplaats.nl/m1981147291 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 22 mei Delen Geplaatst: 22 mei 8 minuten geleden, Evee zei: Ik heb twee elmato schuilhuizen te koop staan, bieden vanaf 20 euro per stuk / vraagprijs 50 euro per stuk. Ik ga ze niet verzenden, dus afhalen in Wissenkerke, Noord-Beveland. https://link.marktplaats.nl/m1981147291 Helaas zijn ze te klein voor mijn konijnen. Veel succes met de verkoop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 mei Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 11 minuten geleden, bunnyempress zei: Helaas zijn ze te klein voor mijn konijnen. Veel succes met de verkoop! Voor een vlaam zou ik ze inderdaad niet aanraden. Eén vlaamse reus past er wel in, maar twee is wel krap. Ik heb er klein en middelmaat konijnen in gehad, dat ging prima, dan pasten ze er gewoon met drie in. Ik had ze bewaard ondanks dat ik ze met de nieuwe rennen niet meer nodig had. Maar 2 jaar later staan ze nog opgeborgen, en denk ik niet dat ik ze nog in gebruik ga nemen. Dus toch maar in de verkoop. Ik vond ze altijd erg fijn in gebruik! Ik dacht ik zet ze voorafgaand aan de rommelroute hier in het dorp gewoon online, wie weet heeft iemand van het forum interesse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 29 mei Delen Geplaatst: 29 mei Ik zag op mp een trixie graafbak. Hebben jullie ervaring met zo'n bak? Idee is leuk maar ik betwijfel of ze wel door die gaten erin gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 31 mei Delen Geplaatst: 31 mei Ik heb hem, maar nog steeds niet gebruikt 😄 We hebben tegenwoordig sloopkogel Galaxy en aangezien het heel dun hout is... Ik had met alle uitstekende delen geen zin in een zak zand in hun verblijf naast de graafbak, dus ik ga hem voorlopig ook niet gebruiken. Misschien in de woonkamer, Nala durft daar wel te komen, vindt graven leuk en is wat avontuurlijker in dingen proberen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 augustus Delen Geplaatst: 28 augustus Marktplaats heeft weer een actie voor goedkoper verzenden, voor 2,49 thuisbezorgen met DHL. T/m 31 augustus. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.