Evee Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Het jaar is weer bijna voorbij, nog één fotowedstrijd thema te gaan. Hebben jullie leuke suggesties voor volgend jaar? Het liefst niet al te lastige maar wel leuke thema's want het is natuurlijk het fijnst dat er wel wat inzendingen zijn! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Hooi Stapelen Say cheese Sint Halloween/carnaval (huisdieren verkleed/gephotoshopt) 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2022 Ik zal zelf ook even wat meedenken 😄 Volgens mij zijn er een aantal al geweest, maar dan hebben jullie misschien een idee in wat voor richtingen jullie kunnen denken. Zwart-wit (kan zowel, de kleur van de konijnen als de kleur foto betreffen dan 😉 ) Winter wonderland / winterpret? iets voor het geval er een keer sneeuw valt in de winter. Kerstgedachte Ware liefde Speelkwartier Rommel Hulp in huis Zand Beste vriendjes Springen / voetjes van de vloer Summervibes Alsjeblieft?! (schooien, of iets in die richting?) Prinsheerlijk (iets rond koningsdag?) Portretfoto Goedemorgen! Vies! Konijnengek Beestje en baasje Ziek & zielig Hoi! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Kattenkwaad (Tafel)manieren op de uitkijk interactie (met andere dieren/ baasjes) zindelijkheid grootheidswaanzin lekker schoon (wassen/ likken of juist foto’s van hele vieze konijnen) i’m dreaming of.... (konijnendromen) misschien noem ik dingen die al geweest zijn hoor, zit ook maar even te brainstormen. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2022 In alle jaren bunnybunch zijn er al ontzettend veel thema's geweest, en ook een aantal die wel met regelmaat terugkomen, maar elke keer toch echt weer ontzettend leuke inzendingen hebben 😄 Ik geloof niet dat iemand het heel erg vind dat er af en toe een herhaling tussen zit. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Knaagsporen 😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Knuffel(dier/beer)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Even een schopje omhoog. Heb je leuke ideeën voor de fotowedstrijd, laat het ons vooral weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september (aangepast) Zo liet ik mijn baasje schrikken? (Dan denk ik aan foto's van konijnen die volledig in coma liggen te slapen) Hogerop (klimmende en klauterende konijnen) Actiefoto's (binkies en zoomies, maar het kan van alles zijn natuurlijk) Of misschien op kleur of soort? Hangoren, Vlamen, zwarte konijnen (leuk met Halloween op komst, zwarte konijnen krijgen te weinig aandacht, geldt ook voor witte konijnen trouwens, zeker met rode ogen, maar ik dwaal af...) Ik denk nog even verder! Ik volg het fototopic niet op de voet, dus als dit allemaal al geweest is: sorry! 1 september aangepast door Suus1978 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Buncomfortable - van die lighoudingen op of bij iets dat je denkt: ligt dat nu comfortabel? Maar ze doen het dan toch 😜 dus kennelijk wel. Kleffies - van die foto’s waarbij je huisdier klef bij jou ligt of bij zijn/haar maatje ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 3 september Delen Geplaatst: 3 september Volgens mij heeft nieuw lid noëmy al een idee want die was al een topic gestart 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september Auteur Delen Geplaatst: 3 september Dat is niet de bedoeling, dat een gewoon lid dat verzint. Er komt vanuit het forum nog een fotowedstrijd aan. Die staat nog niet direct online omdat ik er deze editie een speciale versie met andere prijzen van wil maken, voor dierendag. Een speciale dierendageditie komt er aan deze maand dus 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Knuffeltijd Happy Schattig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september In geuren en kleuren Bad hairday Misschien in navolging van Lodewijk, Zoete broodjes bakken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Een lelijke fotoverkiezing lijkt me dan ook wel weer grappig. Of boos konijn (heb ik nog wel goede van 😂) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september 8 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Een lelijke fotoverkiezing lijkt me dan ook wel weer grappig. Of boos konijn (heb ik nog wel goede van 😂) Dat zal een strijd worden😅 heb hier ook een talent zitten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Worden er dan ook weer lelijke foto's over konijnen geplaats Zal iedereen wel denken🤣😂 grappig ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.