Ga naar inhoud

Wie weet er leuke fotowedstrijd thema's?

Evee

Aanbevolen berichten

Ik zal zelf ook even wat meedenken 😄

Volgens mij zijn er een aantal al geweest, maar dan hebben jullie misschien een idee in wat voor richtingen jullie kunnen denken.

• Zwart-wit (kan zowel, de kleur van de konijnen als de kleur foto betreffen dan 😉 )
  • Winter wonderland / winterpret?  iets voor het geval er een keer sneeuw valt in de winter.
  • Kerstgedachte

• Ware liefde

• Speelkwartier

• Rommel

• Hulp in huis

• Zand

• Beste vriendjes

• Springen / voetjes van de vloer

• Summervibes

• Alsjeblieft?! (schooien, of iets in die richting?)
  • Prinsheerlijk (iets rond koningsdag?)
  • Portretfoto
  • Goedemorgen!
  • Vies!
  • Konijnengek
  • Beestje en baasje
  • Ziek & zielig
  • Hoi!
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kattenkwaad

(Tafel)manieren

op de uitkijk

interactie (met andere dieren/ baasjes)

zindelijkheid

grootheidswaanzin

lekker schoon (wassen/ likken of juist foto’s van hele vieze konijnen)

i’m dreaming of.... (konijnendromen)

misschien noem ik dingen die al geweest zijn hoor, zit ook maar even te brainstormen.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In alle jaren bunnybunch zijn er al ontzettend veel thema's geweest, en ook een aantal die wel met regelmaat terugkomen, maar elke keer toch echt weer ontzettend leuke inzendingen hebben 😄 Ik geloof niet dat iemand het heel erg vind dat er af en toe een herhaling tussen zit. 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 8 maanden later...

Zo liet ik mijn baasje schrikken? (Dan denk ik aan foto's van konijnen die volledig in coma liggen te slapen)

Hogerop (klimmende en klauterende konijnen)

Actiefoto's (binkies en zoomies, maar het kan van alles zijn natuurlijk)

Of misschien op kleur of soort? Hangoren, Vlamen, zwarte konijnen (leuk met Halloween op komst, zwarte konijnen krijgen te weinig aandacht, geldt ook voor witte konijnen trouwens, zeker met rode ogen, maar ik dwaal af...)

Ik denk nog even verder!  Ik volg het fototopic niet op de voet, dus als dit allemaal al geweest is: sorry!

aangepast door Suus1978
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet de bedoeling, dat een gewoon lid dat verzint. 

Er komt vanuit het forum nog een fotowedstrijd aan. Die staat nog niet direct online omdat ik er deze editie een speciale versie met andere prijzen van wil maken, voor dierendag. Een speciale dierendageditie komt er aan deze maand dus 😄 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .