Ga naar inhoud

Koppeling gezocht

Tos
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor een koppeling met mijn gecastreerde NHD voedster van 2,5jaar ben ik op zoek naar een gecastreerd NHD rammetje van 2 a 3 jaar. 

Het rammetje komt absoluut in een goed huis terecht waarin hij 24/7 los kan lopen in huis en door het kattenluik alle vrijheid heeft in een ruime tuin met kippen.

Mocht de koppeling niet slagen binnen 2 weken moet er wel de mogelijkheid zijn de overname ongedaan te maken.

Hebben of weten jullie iets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, er zijn aardig wat konijnenopvangen die vast wel een ram in die leeftijd ongeveer hebben zitten! En die zitten op het moment nog steeds overvol. 

Dan zit je ook niet met het probleem dat hij terug moet kunnen, die garantie bied zover ik weet elke opvang namelijk.

Hier is een lijst met konijnenopvangen:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tos zei:

Voor een koppeling met mijn gecastreerde NHD voedster van 2,5jaar ben ik op zoek naar een gecastreerd NHD rammetje van 2 a 3 jaar. 

Het rammetje komt absoluut in een goed huis terecht waarin hij 24/7 los kan lopen in huis en door het kattenluik alle vrijheid heeft in een ruime tuin met kippen.

Mocht de koppeling niet slagen binnen 2 weken moet er wel de mogelijkheid zijn de overname ongedaan te maken.

Hebben of weten jullie iets

Dat klinkt geweldig! Vaak zitten er bij een opvang dieren die om wat voor reden dan ook lekker veel ruimte nodig hebben. Dus geef dit vooral aan, dan wordt de rode loper uitgelegd! 😄 Bij een opvang kun je altijd terecht als een koppeling mislukt. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Hou ons op de hoogte!

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .