Tos Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Voor een koppeling met mijn gecastreerde NHD voedster van 2,5jaar ben ik op zoek naar een gecastreerd NHD rammetje van 2 a 3 jaar. Het rammetje komt absoluut in een goed huis terecht waarin hij 24/7 los kan lopen in huis en door het kattenluik alle vrijheid heeft in een ruime tuin met kippen. Mocht de koppeling niet slagen binnen 2 weken moet er wel de mogelijkheid zijn de overname ongedaan te maken. Hebben of weten jullie iets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Nou, er zijn aardig wat konijnenopvangen die vast wel een ram in die leeftijd ongeveer hebben zitten! En die zitten op het moment nog steeds overvol. Dan zit je ook niet met het probleem dat hij terug moet kunnen, die garantie bied zover ik weet elke opvang namelijk. Hier is een lijst met konijnenopvangen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 4 uren geleden, Tos zei: Voor een koppeling met mijn gecastreerde NHD voedster van 2,5jaar ben ik op zoek naar een gecastreerd NHD rammetje van 2 a 3 jaar. Het rammetje komt absoluut in een goed huis terecht waarin hij 24/7 los kan lopen in huis en door het kattenluik alle vrijheid heeft in een ruime tuin met kippen. Mocht de koppeling niet slagen binnen 2 weken moet er wel de mogelijkheid zijn de overname ongedaan te maken. Hebben of weten jullie iets Dat klinkt geweldig! Vaak zitten er bij een opvang dieren die om wat voor reden dan ook lekker veel ruimte nodig hebben. Dus geef dit vooral aan, dan wordt de rode loper uitgelegd! 😄 Bij een opvang kun je altijd terecht als een koppeling mislukt. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Hou ons op de hoogte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.