Ga naar inhoud

Budgettips voor konijnenbaasjes

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Leuk een nieuw artikel! Goed idee, er heerst idd vaak het beeld dat konijnen goedkoop zijn en het zo lekker makkelijk is om een gratis konijntjes van marktplaats te halen, incl hok vaak nog 🙄 Dus dit is een goede toevoeging denk ik.

Is het nog een idee om iets nadrukkelijker uit te leggen dat je het beste het brokvoer af kunt meten, dat je op die manier zowel je konijn genoeg hooi laat eten en ook kosten bespaard. Mijn ervaring is dat veel mensen nog onbeperkt budget brokjes voeren en dan ben je niet duurder uit met een kwalitatief goede brok als je dat afmeet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Evee zei:

Mooi artikel geworden! Je geeft aan dat je uiteindelijk niet bespaart op de aanschaf via marktplaats, maar misschien is het nog een tip om iets duidelijker uit te leggen waarom. Helaas ken ik teveel mensen die denken: "och, jij bent gek dat je je konijn laat casteren" of "vaccinatie, hoeft niet, want mijn konijnen zitten binnen". Uitleggen dat castratie van een ram helpt met evt. gedragsproblemen en van een voedster ook nog gezondheidsvoordelen heeft?

Oh, en je geeft aan dat je kan besparen op speelgoed, maar je linkt niet naar het artikel dat daar over gaat? Misschien ook handig voor de luie mensen onder ons die houden van lekker doorklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat als ik al die punten ook in dit artikel ga uitleggen, dat het artikel te uitgebreid is en mensen afhaken bij het lezen. Dan wordt het meer konijnenwelzijn gericht en minder budget tips 😉 Ik ga nadenken of ik het er op een korte maar duidelijke manier kan vermelden.

Het diy artikel van speelgoed zal ik nog linken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lollie zei:

Mooi duidelijk artikel!

Screenshot_20230128_003144.thumb.jpg.e4f0e8d88ada642b5e361d35b8c4a402.jpg

Onder alle andere artikelen staat "Door Evelien de Vries", maar onder dit artikel "Door DORST Communicatie". Klopt dat wel?

Dat klopt inderdaad niet, ga ik aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een afbeelding erbij ingevoegd van Lela, één van de vlaamse reuzen die ik vroeger had, tussen de budgetspeeltjes. En een banner om mensen er van bewust te maken dat bunnybunch wel gratis is, maar niet gratis is voor mij, en ik toch inkomen nodig heb om de website te onderhouden 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .