Ga naar inhoud

Eindelijk een stukje voor Pluis

Iris_1D
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey meisje,

Ik vind dat jij ook een plekje hier verdiend. Ik mis je nu zo erg en daarom leek mij nu het beste moment om mijzelf er even aan te herinneren dat het beter is zo. Je had pijn, je was jezelf niet meer. Maar je hebt zo ontzettend veel voor mij gedaan...

Toen Rakker kwam te overlijden heb ik zoveel aan je gehad. Je liet je knuffelen alsof je wilde laten weten dat je er voor me was en altijd zou zijn zolang je korte leventje mocht duren. En helaas een paar maanden later was het zover.

Je hebt nog geen drie jaar mogen worden, maar in die bijna 3 jaar heb je mij zoveel plezier gebracht. Ik ben nu zo hard aan het huilen omdat ik je vast wil houden. Ik wil je knuffelen, en ik wil dat je mijn tranen likt zoals je altijd deed. 

Ik mis je maar het is beter zo.

Rust zacht meisje, ik hou van je

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .