Muisie Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Oke we zijn nu met wybe van niet lopen gegaan naar niet stoppen met lopen. Hij is de hele dag aan het piepen om naar buiten te gaan, hij krabbelt aan de voor of achterdeur en blijft maar lopen(wil niet terug naar huis). Hij plast daarbij echt mega veel. Ik weet niet heel goed of hij ook veel drinkt maar volgens mijn vader wel. Heeft hij een blaasontsteking? Of maak ik me( zoals wel vaker) zorgen om niks? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Dat klinkt als een reden om naar de dierenarts te gaan, veel plassen kan ook suikerziekte zijn. Ik zou urine en bloed laten checken in dit geval. Misschien een simpele blaasontsteking, misschien iets anders, maar dat weet je niet als je niet naar de dierenarts gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Ik zou ook wel even wat testjes laten doen bij de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 22 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2022 Oke bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten